The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Itsekin katson, toista vastaavaa en muista nähneeni. Kaksi toisilleen sopivaa elää vauhdikasta elämää. Kaikki ei tarvitse olla aina niin vakavaa, niitä rankkoja juttuja tulee töllöstä ihan liikaa nykyään.
Ai, itkevä kurttunaama aina alkolasi kourassa saa hymyn huulillesi....vauhdikkaasta elämästä en osaa heidän kohdallaan sanoa mitään.
Jokainen näkee sarjan omalla tavallaan, ja sarjassa on vain pieniä juttuja elämästä.
Itkevä kurttu naama AINA alkolasi.... Mä katson ilmeisesti muoksttuua versiota, toi aina ei näy mulla😋
Vierailija kirjoitti:
Jokainen näkee sarjan omalla tavallaan, ja sarjassa on vain pieniä juttuja elämästä.
Ihanko tosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuosta syystä voi vain miettiä, paljonko Renny oikeasti käyttää Alkoa, kun suurimmaksi osaksi joka jaksossa on aina drinksu kädessä, kun sarjaan kuvattu ja valittu vain pieni osa heidän todellisista päivistään?!
Jossain näissä uusissa jaksoissa Renny myös itse sanoi tarvitsevansa ihailua. Miten pieni voi ison miehen itsetunto olla, melkein tuuli sääli. Itse en kyllä jaksaisi pitää kumppania kokoajan jalustalla ja ylistää hänen ihanuuttaan ja ammatillista suuruuttaan, eikä kenenkään kuuluisi terveessä parisuhteessa niin tarvita tehdäkään
Jotenkin tuntuu, että jos Johanna olisi normaalin miehen kanssa naimisissa, ei bileilloille olisi lapsen/kohta lapsien kustannuksella tarvetta vain siksi, että puolisosta ei ole perhe-elämää viettämään muuten kuin suurina puheina. On jäänyt jumiin egoonsa ja historiaansa, eikä ymmärrä, että vaimonsa voisi haluta elää jo tätä vuosituhatta kuulematta monen vuosikymmenen takaisia muisteloita vain siksi, että Rennylle ei saa aiheuttaa mielipahaa.
Joillain pareilla on tapana viettää suht säännöllisesti kahdenkeskisiä hetkiä, illallisilla esim.,mites teillä?
No, ei minusta grandma näytä olevan kovinkaan innoissaan. Lapsesta tietysti kyllä, mutta muuten....?
Päällepäsmäri on sokurin äiti.
Tiedetään tiedetään.
Meilläkin on tapana viettää kahdenkeskisiä hetkiä ja rakastan käydä mm. hotelleissa. Vauva-aikana olisin ehkä tosin seonnut, jos mieheni olisi itkenyt läheisyyden perään ja kärttänyt säännöllisiä treffejä.
Täällä toivottiin aikuismaista käytöstä, nyt pyydän uudelleen , voitko ystävällisesti lopettaa seuraavan nimittelyn,minä en ole Johannan äiti.
Isoäidillä on ehkä ikävä perhettä, välimatkat pitkät, ja jotenkin tuntuu että he ovat rauhallinen pari, ja voihan ehkäpä masentaa jos korviin tulee tällaset sivustot.
Vierailija kirjoitti:
Itkevä kurttu naama AINA alkolasi.... Mä katson ilmeisesti muoksttuua versiota, toi aina ei näy mulla😋
Eikö reni itse ole ohjannut koko sarjan ja valinnut sen mitä näyttää elämästään. Pääosassa on kyllä alko, itkut ja ah niin hienot kasari-tarjoilut eli merenelävät.
Vierailija kirjoitti:
Täällä toivottiin aikuismaista käytöstä, nyt pyydän uudelleen , voitko ystävällisesti lopettaa seuraavan nimittelyn,minä en ole Johannan äiti.
Eikös sinultakin ole pyydetty kaikenlaista. T. Eri
Ei kyllä mitään järkeä suurperhettä alkaa perustamaan, kun Renny jo 64v. Aivan max. tuo tuo toinen tulossa oleva lapsi. Renyllähn sitten jo 3 lasta. Toivottavasti Johanna ei vaadi sitä suurperheettä. Johanna ja Renny kadottaneet elämän realiteetit.
Johannalla on kai ikuinen vauvakuume, halunnut aina olla äiti, ehkä se 10 lasta on kuitenkin liikaa, mutta musta tuntuu ettei lapsiluku kuitenkaan Cocoon ja poikaan jää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä mitään järkeä suurperhettä alkaa perustamaan, kun Renny jo 64v. Aivan max. tuo tuo toinen tulossa oleva lapsi. Renyllähn sitten jo 3 lasta. Toivottavasti Johanna ei vaadi sitä suurperheettä. Johanna ja Renny kadottaneet elämän realiteetit.
Olisiko mahdollista kerrata niitä elämän realiteettejä, että tulisivat meille muillekin selväksi?
täällä voi olla monta päsmäriä mutta pääpäsmäri on sokurin äiti.
se on kyllä tiedossa. siis voitko ystävällisesti olla kommentoimatta tätä tosiasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Johannalla on kai ikuinen vauvakuume, halunnut aina olla äiti, ehkä se 10 lasta on kuitenkin liikaa, mutta musta tuntuu ettei lapsiluku kuitenkaan Cocoon ja poikaan jää.
Toivon, että johkulle suodaan haluamansa määrä lapsia, kaikille ei suoda. Hän voi halutessaan yrittää niitä myös jonkun muun kuin renin kanssa.
No missähän se sokurin äiti asustelee...
Naurettava ukko, olis pysyny Kiinassa, siellähän piti olla elokuvan tulevaisuus. Vanhuksille yleensä annetaan paremmat paikat.