The Harlins
alkaa! Odotatko jo innolla?
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Siis kirjoitin positiivisen tekstin, että tykkään sarjasta. Se poistui täältä tunnissa. Ylläpitoko haluaa viljellä vain negakommentteja?
Neljä siskoa Johannalla, eli Kokkilan siskoksia yhteensä 5.
Emilia: kaunis blondi, vanhin siskoksista, oli Harlinien häissä
Narkkari: rikostuomio pahoinpitelystä, paljon tatskoja, oli niissä leikkikihlajaisissa
Johanna: Johanna
Alexandra: fitnesshenkinen, aika laitettu blondi, oli mukana luokkakokous 3:ssa.
Sofia: tumma, vuoden takainen ylioppilas, asuu Australiassa, oli Ranskan häissä mukana
Johanna, Ale ja Emilia pitävät omaa promofirmaa Kokkilan tyttäret: https://icecreamhouse.fi/ktoy/
Ja perheellä on Ice Cream House -kahvila Porissa, kutsutaan myös Aissariksi. :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä kiire noilla oli naimisiin ? Ohjelmassa tökki tuo rakas/kulta hokeminen.Maistuuko tolle Rennylle vähän enemmän tuo alkoholi.
Jos päälle kuuskymppisellä äijällä joka aikoo vielä naimisiin ja perheen perustaa ei ole kiire niin ei sitten kellään. Mahtaa alkoon kulua rahaa kun miettii että shamppanja pulloja poksautellaan pitkin Ranskan ja Lontoon hienoja ravintoloita.
Vierailija kirjoitti:
Johanna, Ale ja Emilia pitävät omaa promofirmaa Kokkilan tyttäret: https://icecreamhouse.fi/ktoy/
Ja perheellä on Ice Cream House -kahvila Porissa, kutsutaan myös Aissariksi. :)
Mikä vit*n Ale? Hirveä nimi! Tulee ihan mieleen joku Alepan muija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käy kateeksi tuollainen öky elämä ja matkalaukku elämä itkien kun huippukalliit hää housut meinattiin voihkia pesulassa kun niillä on niin kamala tunne arvo. Noi kaikki hilut ranteissa, sormissa ym. muualla varmaan varpaissakin, öky kalliit vaatteet ja juhlat ei onnea minulle toisi. Mutta kukin tyylillään. Jos olisin rikas ja ylimääräistä massia niin tuhlaisin rahaa johonkin järkevämpään. Tuntui narsistiselta kun koko ajan juhlitaan vain itseään tai meitä moneen kertaan niin että eikä vähempi olisi riittänyt.
Hienoa että näyttävät olevan onnellisia mutta se rouvan lapsellinen kiljunta ja voi rakas, kulta alkoi jo vähän ärsyttämään niin kuin hän olisi pikkutyttö joka ensi kertaa saa jotain joulupukilta. Ei aikuinen nainen tuollain rieku koko ajan. Hetken tunnettu niin vannotaan vaikka mitä niin se ihmetyttää.
No noilla älynlahjoilla ei sinulla ole mitään mahiksia rikkauksiin. Et edes kirjoittamaan ole koulussa oppinut.
Onneksi ei ole sellaisia älynlahjoja sillä kaikki eivät tarvitse rikkauksia. Rikkaat ihmiset tuhoavat tämän maapallon loppuun turhikkeillaan ja mitä enemmän rikkaita niin sitä enemmän ne tuhoavat ilmastoa.
Jos kaikki olivat yhtä rikkaita ja älykkäitä niin koko maapallo olisi jo elinkelvoton.
Vierailija kirjoitti:
mustuus tulee perimänä jostain muualta kuin pohjoismaista.
se on tutkittu juttu.
äläkä ala vinkumaan lähde lähde sitä tai tätä-
EVVK.
Aikojen alussa Suomen etelä-osa oli lappalaisten asuttamaa. Muualta tulleet ajoivat lappalaiset ylös Lappiin.
Huomasitteko Rennyn ja assarin katseet, kun Johanna oli läppärillään ja he istuivat sohvalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se on tutkittu juttu.
EVVK.
Korkki kiinni ja koulun penkille, jos siis olet tämä romaani.
Voitasko jatkaa Harlinseista, Voit avata oman ketjun geeniperimästä.
Korkki kiinni ja koulun penkille itse. Se on romani, ei romaani. Romaanit ovat kirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se on tutkittu juttu.
EVVK.
Korkki kiinni ja koulun penkille itse. Se on romani, ei romaani. Romaanit ovat kirjoja.
Oletan että 1862 ja 1868 on sama jankkaaja, hänelle olin tuon korkki kiinni -kommentin kirjoittanut. Itse olen käynyt ala-asteen, joten tiedän mikä ero on romanilla ja romaanilla. Ja tiedän myös että kansalaisuudet kirjoitetaan pienellä. Peace.
Ja takas Harlinseihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se on tutkittu juttu.
EVVK.
Sarkasmi
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko Rennyn ja assarin katseet, kun Johanna oli läppärillään ja he istuivat sohvalla?
No ei kyllä huomattu. Eiköhän toi olis nainut sen assarinsa jos siltä olis tuntunut. Naihan se sitä yhtäkin assaria Geenan selän takana ja siitä jop lapsi todisteena.
Katsoin koko sarjan lähes putkeen. En oikein tiedä, mitä ajatella, oli kyllä pölmästynyt olo Kuvaavin sana olisi ehkä super. Vakka on löytänyt kantensa.
Johanna ja Renny olleet Cannesissa. Johanna elää nyt unelmaansa. Pääsi vähän isompiin bileisiin ja hänellä on nyt valtavia mahdollisuuksia verkostoitua elokuva-alalla.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin koko sarjan lähes putkeen. En oikein tiedä, mitä ajatella, oli kyllä pölmästynyt olo Kuvaavin sana olisi ehkä super. Vakka on löytänyt kantensa.
Samoin katsoin eilen sarjan loppuun. Koko ajan paljon suomalaisittain epätyypillisiä tunteiden esilletuomista, mutta välillä oman aseman korottamista. Sarjaa ei kannata ottaa vakavasi vaan puhtaana viihteenä.
Rahasta tällaisia sarjoja tehdään ja rahan takia lähdetään mukaan, ei mistään muusta syystä. On sitten paremmin varaa maksaa Miamin asunnon vuokra 😂
Pariskunnan tulevasta lapsesta olen vilpittömän iloinen.
"Meillä pitää olla täällä kotona kaikkia tarjoiluita vaikkei me ees välttämättä syödä niitä" 🙄
Ai että. Punaisella matolla. Cannesissa.
Onkohan Ale yhtään kade?
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa jonka mielestä Johanna muistuttaa Meghan Marklea?
Joo, Johannakin on "näyttelijä" ja nai "kuninkallisen" ja pääsi "hoviin", hetkeksi.
Siis, monta siskoa Johannalla on, 3 vai 4? Isä oli jossain vaiheessa Pori Jazzin toimitusjohtaja.