The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Yllätyin että Renny tekee vieläkin leffoja ihan oikeitten hollywood starojen kanssa. Pierce Brosnan, Aaron Eckhart ym. Luulin että hänet on noissa piireissä unohdettu ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa Renny olla onnellinen että Luukaksesta on kasvanut noin asiallinen nuorimies. Ja uskon kyllä että onkin.
Onneksi oli äitinsä kasvatettavana.
Pojan äiti on antanut haastattelun, kun Rennyn kirja ilmestyi. Kiittää pojan isää siitä että tämä satsasi poikaan, koska hän kävi kokopäivätyössä. Hienoa, lapseen kannattaa satsata, lapsi ei ole syyllinen vanhempien riitoihin. Rennykin voi olla ylpeä pojastaan.
Tuskin syyttä ovat pistäneet välejä poikki yhteen sisareen koska kuitenkin noin lämpöset välit muuhun perheeseen. Tuskin perhekkään hyväksyisi yhden sisaren hylkäämistä elleivät tietäisi että sille on ollut ihan pätevä syy.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin syyttä ovat pistäneet välejä poikki yhteen sisareen koska kuitenkin noin lämpöset välit muuhun perheeseen. Tuskin perhekkään hyväksyisi yhden sisaren hylkäämistä elleivät tietäisi että sille on ollut ihan pätevä syy.
Niin, mutta on kai kohtuutonta vaatia, ettei saisi olla sisareensa kanssa enää IKINÄ missään tekemisissä.
Jaksossa 20 Renny uumoilee, että hänelle on luvattu pystytettää patsas Aristoteleen, länsimaisen tieteen isän, viereen. "Aristoteleksen viereen". Namedropping. :) Osa Aristoteleen oppejakin on jo ollut jälkimaailman kriittisessä tarkastelussa, mutta se on jo toinen tarina.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni Renny ja Johanna vaikuttavat aidoilta rakastuneilta. Sitä ei kai käy kenenkään kieltäminen. Ja minä jopa uskon, että he tulevat olemaan yhdessä hamaan loppuun asti. Minun mielestäni Renny ei ole koskaan aiemmissa suhteissaan tuolla tavalla hehkuttanut onneaan, joten Johanna todellakin lienee Rennyn suurin rakkaus tai jopa ensirakkaus. Tuli vähän haikea olo kun katsoin tänään viimeisen eli 21. jakson "The Harlinsista". Kyllä heidän elämäänsä seuraisi ihan mielellään vielä vastaisuudessakin.
Oikeastaan vain yksi asia jäi vaivaamaan, ja se on Johannan Alexandra-sisaren sulkeminen pois Harlinien perhepiiristä. Selkeästi Rennyllä on hyvin lämpimät välit appivanhempiinsa ja Johannan muihin siskoihin, mutta jos yksi jätetään yhtäkkiä ulkopuolelle ja jopa niin, että ei edes Johanna saa pitää yhteyttä sisareensa, joka on ollut hänelle aiemmin läheinen, niin en pysty ymmärtämään mitä tuossa on sitten tapahtunut Rennyn mielestä sellaista mitä ei keskustellen voi selvittää. Eihän se tietysti muille kuulu, mutta kyllä se vaan pistää ajattelemaan...
Mutta muuten, todella koukuttava sarja. Sellainen hyvän mielen ohjelma. Kertaakaan eivät Johanna ja Renny puhuneet rumasti muista ihmisistä, ja minä ainakin tulin hyvälle mielelle etenkin Johannan iloisesta esiintymisestä, ja Rennystä olen aina tykännyt ja seurannut hänen uraansa mitä suurimmalla mielenkiinnolla.
Edellä kuvattu on kaunis satu. Mielellään lukisin arvailuja, tai syitä siihen miksi yksi jätettiin ulkopuolelle. Sarjaa en ole katsonut, mutta pikkasen elämää nähneenä voisin kuvitella pari syytä. Yleensähän se rakas, rakkain läheinen puuttuu asioihin, joka ei aina miellytä, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa Renny olla onnellinen että Luukaksesta on kasvanut noin asiallinen nuorimies. Ja uskon kyllä että onkin.
Onneksi oli äitinsä kasvatettavana.
Pojan äiti on antanut haastattelun, kun Rennyn kirja ilmestyi. Kiittää pojan isää siitä että tämä satsasi poikaan, koska hän kävi kokopäivätyössä. Hienoa, lapseen kannattaa satsata, lapsi ei ole syyllinen vanhempien riitoihin. Rennykin voi olla ylpeä pojastaan.
Kyllä sen näkee että Renny on pystynyt Luukaksen lapsuudessa luomaan tähän oikean isäsuhteen ja että poika on hänelle tärkeä. Vaikka pahimmassa murrosiässä meni muutamaksi vuodeksi välit poikki vanhempien riitojen takia niin tosi luontevasti ovat taas yhdessä. Jopa halailevat ja kertovat rakastavansa toisiaan. Ei tollasta suhdetta luoda enää aikuisiällä jos se rakkaus ja luottamus ei ole ollut siellä alusta asti, puolin ja toisin. Renny liikuttu todella Luukaksen isänpäivä viestistä
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin että Renny tekee vieläkin leffoja ihan oikeitten hollywood starojen kanssa. Pierce Brosnan, Aaron Eckhart ym. Luulin että hänet on noissa piireissä unohdettu ajat sitten.
Se Misfits jossa Brosnan näytteli, oli Qatarin rahoittama poliittinen propagandaelokuva joka meni suoraan Netflixiin. Renni otti kirjassaan muuten kunnian siitäkin, että Brosnan pääsi Bondiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta on kai kohtuutonta vaatia, ettei saisi olla sisareensa kanssa enää IKINÄ missään tekemisissä.
Eipä tunnu Johannaa välirikko paljon painavan. Toi sisko vaikuttaa sen verran julkisuuden hakuselta pintaliitäjältä että voinut pistää Johannan "prinsessan päivät" pitkin Lontoita ja saama huomio niin kateeks että on yrittänyt sabotoida suhteen.
Ja kaikki nuo Johannan ex-kaverit on läheisesti tekemisissä Alen kanssa. Ovat olleet yhdessä matkoilla ja postailevat yhteiskuvia. Ja kommentoivat hehkutusta toisilleen somessa. Jos hän olisi tehnyt jotain ihan järkyttävää, kai kaveritkin olisi asettuneet Rennyn puolelle.
Mä niin odotan Harlinin "Palmu"-elokuvaa.
Minkä roolin Johanna mahtaa siinä saada?
Vierailija kirjoitti:
Mä niin odotan Harlinin "Palmu"-elokuvaa.
Minkä roolin Johanna mahtaa siinä saada?
Naama Palmu
Siskosta en tiedä mitään, mutta tällainen teoreettinen heitto, että jos sisko on narsistinen, samalle reviirille ei mahdu kahta. Voi myös olla, että on ihan rakkaudella yrittänyt saada Johannan huomaanaan, miten tämä on menettänyt itsenäisyytensä tms.
Voi kun sisko avaisi sanaisen arkkunsa ja kertoisi oman versionsa asiasta.
"Shamppanja kuuluu meidän elämään. Vaikka sä et voi sitä juoda. Mä voin."
Vahvaa riippuvuutta voi ylläpitää pitkäänkin, kun on sen mahdollistajia ja oikealla hetkellä kontrolloijia, että ei tule viimeistä yliannostusta. Toivon kaikkea hyvää Rennylle. Nyt alkoi huominen sanoi Jamppa Suominen.
Vierailija kirjoitti:
"Shamppanja kuuluu meidän elämään. Vaikka sä et voi sitä juoda. Mä voin."
Vahvaa riippuvuutta voi ylläpitää pitkäänkin, kun on sen mahdollistajia ja oikealla hetkellä kontrolloijia, että ei tule viimeistä yliannostusta. Toivon kaikkea hyvää Rennylle. Nyt alkoi huominen sanoi Jamppa Suominen.
Nyt loppu juominen, sano Jamppa Tuominen.
N persoonallisuushäiriöiset tarvitsevat alkoholia sisäisen tyhjyytensä täytteeksi.
se raskaustestikohtaus oli niin feikki kuin feikki voi olla. Ihan varmasti johanna on iloinnut testin tuomaa vahvistusta, mutta se kuvattu kohtaus oli vain surkeaa näyttelijäntyötä, ei mitään aitoa. Aitoa oli sitten, kun soitti siskolleen.
Rennystä tirskahdin nauramaan, kun hän selitti kameroille miten häät olivat syynä siihen, että häneltä katosi hirveästi keski-ikäisiä naisia seuraajista - ikään kuin olisivat seuranneet häntä siksi, että oli poikamies. Rennyllä ei suomessa ehkä ole mikään tavoitellun poikamiehen maine. 1980-luvulla saattoi olla (tai 1990-luvulla), mutta kyllä se maine on mennyt epäselvien naisuhteiden seurauksena ja näiden suomalaisten julkkisdraamojen myötä.
Jotain erikoista tuossa koko ohjelmassa.Jotenkin näyteltyä kaikki.Oli kun elokuvissa.
Minun mielestäni Renny ja Johanna vaikuttavat aidoilta rakastuneilta. Sitä ei kai käy kenenkään kieltäminen. Ja minä jopa uskon, että he tulevat olemaan yhdessä hamaan loppuun asti. Minun mielestäni Renny ei ole koskaan aiemmissa suhteissaan tuolla tavalla hehkuttanut onneaan, joten Johanna todellakin lienee Rennyn suurin rakkaus tai jopa ensirakkaus. Tuli vähän haikea olo kun katsoin tänään viimeisen eli 21. jakson "The Harlinsista". Kyllä heidän elämäänsä seuraisi ihan mielellään vielä vastaisuudessakin.
Oikeastaan vain yksi asia jäi vaivaamaan, ja se on Johannan Alexandra-sisaren sulkeminen pois Harlinien perhepiiristä. Selkeästi Rennyllä on hyvin lämpimät välit appivanhempiinsa ja Johannan muihin siskoihin, mutta jos yksi jätetään yhtäkkiä ulkopuolelle ja jopa niin, että ei edes Johanna saa pitää yhteyttä sisareensa, joka on ollut hänelle aiemmin läheinen, niin en pysty ymmärtämään mitä tuossa on sitten tapahtunut Rennyn mielestä sellaista mitä ei keskustellen voi selvittää. Eihän se tietysti muille kuulu, mutta kyllä se vaan pistää ajattelemaan...
Mutta muuten, todella koukuttava sarja. Sellainen hyvän mielen ohjelma. Kertaakaan eivät Johanna ja Renny puhuneet rumasti muista ihmisistä, ja minä ainakin tulin hyvälle mielelle etenkin Johannan iloisesta esiintymisestä, ja Rennystä olen aina tykännyt ja seurannut hänen uraansa mitä suurimmalla mielenkiinnolla.