The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Harlin ketjussa voi todellakin mainita heidän pääsiäisen vietosta ja muustakin elämästä, sehän on ketjun tarkoitus, jos et ole ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Kuulepas nössykkä, ihan omalla mökillä vietetty perheen kanssa aurinkoista pääsiäistä ja nautittu elämästä, missäs ite
Onko korkki auki vässykällä, kun niin agressiivisena taas kommentoit?🤣
Vierailija kirjoitti:
Harlin ketjussa voi todellakin mainita heidän pääsiäisen vietosta ja muustakin elämästä, sehän on ketjun tarkoitus, jos et ole ymmärtänyt.
Tämä ketju The Harlins sarjasta, jos et otsikosta ole osannut päätellä mitään. Ketään ei kiinnosta sun törkyviestisi, käyt muissakin ketjuissa haukkumassa.
No nyt tuli oikea aivopieru, täällä on kommentoitu sivutolkulla Harlineiden nykyistä elämää, joten älä todellakaan syytä mua että tekisin väärin, törkeää, Jossun jokaista liikettä ja Rennyn joka ryppyä ja Cocon touhuja räävitään, eihän Coco ehtinyt olla sarjassa kun hetken. Ei täällä kukaan enää sarjaa muistele.
Vierailija kirjoitti:
No nyt tuli oikea aivopieru, täällä on kommentoitu sivutolkulla Harlineiden nykyistä elämää, joten älä todellakaan syytä mua että tekisin väärin, törkeää, Jossun jokaista liikettä ja Rennyn joka ryppyä ja Cocon touhuja räävitään, eihän Coco ehtinyt olla sarjassa kun hetken. Ei täällä kukaan enää sarjaa muistele.
Mikäs mammaa noin ahdistaa? Kehut olevasi perheellinen ja täällä päivystät jakamassa räävittömiä mielipiteitäsi? Pitäisikö sun ottaa vähän lomaa ja lepuuttaa hermoja? 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oisko johanna rennyyn "rakastunut...jos aivan tavallinen tallaaja...ei siis rahaa omaisuutta olisi...
Onhan tämä Renny aivan hurmaavan näköinen, sydämeni sykähtää kun näytetään oikein lähikuvissa. Toivottavasti onni kestää tämän sarjan jälkeenkin, jos ei mä voisin olla seuraava rva Harlin. Muut alkää vaivautuko.
Onko ne hyvät uutiset siis mitä? :) joita pariskunta juhli. Tuskin vauva koska viiniä Johannalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko ne hyvät uutiset siis mitä? :) joita pariskunta juhli. Tuskin vauva koska viiniä Johannalla.
Kysy niiltä.
Soitanko heti, mutta sulle en kerro vastausta🤮
On Johanna hyvä näyttelijä kun paapan kanssa on😅 ja kansainvälinen ura on siinä.
Vierailija kirjoitti:
Soitanko heti, mutta sulle en kerro vastausta🤮
Boomeri, lait viestii iigees😝
Vierailija kirjoitti:
On Johanna hyvä näyttelijä kun paapan kanssa on😅 ja kansainvälinen ura on siinä.
Haluan kansainvälisen uran, hiiihhiiiihhiiii
Täytyypä kysyä tosissaan, mukavia uutisia on aina kiva kuulla ja niitähän Harlineilla on😁
"Kyllä mä haluan kansainvälisen uran" 🤣
Vierailija kirjoitti:
Täytyypä kysyä tosissaan, mukavia uutisia on aina kiva kuulla ja niitähän Harlineilla on😁
Kerro joku hyvä uutinen? Vieläkö välirikko Joban Axun välillä on olemassa?😂
Adilla on nykyään oma podcast
Renni on tainnut nauttia auringosta ilman suojakertoimia, kun naama on tummanpunainen ja uurteet kuin Grand Canyon. 🤔 Tuollainen motivoi hakeutumaan varjoon.
Vierailija kirjoitti:
Ja Johannalla on oma tv-ohjelma, elokuvarooleja... :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Johannalla on oma tv-ohjelma, elokuvarooleja... :)
Ja Johanna aivan itse hankkinut "uransa"? Eiköhän tuo reality ole The Renny Show, Johanna ei kertonut mitään menneisyydestään, paitsi yhden lapsuusmuiston johon Renny tokaisi vaan "kiva". 😁 Ja olihan Adikin Luokkakokous 3:ssa stripparina🤭
Kuulepas nössykkä, ihan omalla mökillä vietetty perheen kanssa aurinkoista pääsiäistä ja nautittu elämästä, missäs ite