Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
12041/26888 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et voi komentaa koko ajan meitä muita, joten lopeta typerys.

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
12042/26888 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan olen aikuinen, mutta sinä et ilmeisesti ole, kun ei mikään järkipuhe tehoa, mutta täällä voi kommentoida kaikenikäiset, onhan tästäkin aiheesta jo puhuttukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12043/26888 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan olen aikuinen, mutta sinä et ilmeisesti ole, kun ei mikään järkipuhe tehoa, mutta täällä voi kommentoida kaikenikäiset, onhan tästäkin aiheesta jo puhuttukin.

Aikuinen et ainakaan henkisesti ole😂 etkö sinä ymmärrä, että anna ihmisten kirjoittaa mitä haluavat? Haukut, nimittelet ja nillität jokaista kanssasi eri mieltä olevaa. 😝

Vierailija
12044/26888 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on se ongelma, sinä itse tuomitset muiden kommentit ja laitat kaiken muiden syyksi, mutta mulle sopii, keskustele itsesi kanssa niin saat sopivat vastaukset, kai olet huomannut että moni täällä ihmettelee tätä sun tapaa toimia, mutta jatka vaan, mulle riittää.

Vierailija
12045/26888 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania kuvia Cocosta, on niin ihania ilmeitä katsellessaan kirjoja, kerrassaan suloinen jälleen kerran🥰.

Vierailija
12046/26888 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on se ongelma, sinä itse tuomitset muiden kommentit ja laitat kaiken muiden syyksi, mutta mulle sopii, keskustele itsesi kanssa niin saat sopivat vastaukset, kai olet huomannut että moni täällä ihmettelee tätä sun tapaa toimia, mutta jatka vaan, mulle riittää.

Jankkaa vaan samaa soopaa, ketään ei kiinnosta. 😁😆😆😝😜

Vierailija
12047/26888 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rennyllä ihanat tytöt, Johanna osaa kieli keskellä suuta olla niin nätisti isosisko pienelle Cocolle 🤩💖

Vierailija
12048/26888 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihania kuvia Cocosta, on niin ihania ilmeitä katsellessaan kirjoja, kerrassaan suloinen jälleen kerran🥰.

Ihanaaa!!!!!!!!!! Ihanaa nähdä ihana pikku-renny.

Vierailija
12049/26888 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rennyllä ihanat tytöt, Johanna osaa kieli keskellä suuta olla niin nätisti isosisko pienelle Cocolle 🤩💖

Karvainen tyttö Myy on ihanin kaikista.🐶

Vierailija
12050/26888 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Renny ei näytä naamaansa instassa????? Syndejen jälkeen emme ole nähneet upeaa facea. Alkaa huolestuttaa!!

Vierailija
12051/26888 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvainen tyttö Myy on ihanin kaikista.🐶

Renny on onnen pappa kun on kolme ihanaa tyttöä hänellä 💖🙏

Vierailija
12052/26888 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks Renny ei näytä naamaansa instassa????? Syndejen jälkeen emme ole nähneet upeaa facea. Alkaa huolestuttaa!!

Kengät on coolit! Mieluummin mä katson Louboutinien pohjaa kuin Rennyn naamaa, vaikka molemmat on yhtä punaisia.

Vierailija
12053/26888 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko hänellä jäänyt huikka päälle?

Vierailija
12054/26888 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Refugen piti ilmestyä syksyllä 22...? Onko mahdollista että leffa on niin surkea ettei sitä edes julkaista😅

Johanna kuitenkin opiskelee näyttelyä 😊

Vierailija
12055/26888 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko hänellä jäänyt huikka päälle?

Eläkeikäinen ei palaudu pämppäämisestä yhtä nopsaa kuin nuoret.😑

Vierailija
12056/26888 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harlineista voi olla mitä mieltä haluaa, mutta silti todella mautonta väheksyä kenen tahansa äiteyttä siskottelemalla häntä. Kasva aukuiseksi.

Vierailija
12057/26888 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna on huolehtivainen mahtava äiti Cocolle, kaikesta näkee että Coco on toivottu ja hän saa kaiken rakkauden.Renny on myös rakastava isä. Miltä itsestänne tuntuisi, jos teidän äitiyttänne joku halveksii, on asioita joita vaan ei pitäisi mollata. Harlinit ovat perhe siinä missä muutkin, hoitavat asiat ja elämänsä omalla tavalla, se on heidän valinta.

Vierailija
12058/26888 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harlineista voi olla mitä mieltä haluaa, mutta silti todella mautonta väheksyä kenen tahansa äiteyttä siskottelemalla häntä. Kasva aukuiseksi.

Ei myöskään aikuista naista tytötellä, varsinkaan aviomiehen taholta. Perverssiä. Kasva aikuiseksi.

Vierailija
12059/26888 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johanna on huolehtivainen mahtava äiti Cocolle, kaikesta näkee että Coco on toivottu ja hän saa kaiken rakkauden.Renny on myös rakastava isä. Miltä itsestänne tuntuisi, jos teidän äitiyttänne joku halveksii, on asioita joita vaan ei pitäisi mollata. Harlinit ovat perhe siinä missä muutkin, hoitavat asiat ja elämänsä omalla tavalla, se on heidän valinta.

Tunnetko nuo, vai perustatko kehumisesi somen varaan? Sähän sanoit eilen, että sulle riittää tämä ketju ja taas olet täällä pätemässä. Antasit jo, hyvä ihminen olla.

Vierailija
12060/26888 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta varmasti raskasta Rennylle olla yksinhuoltajana. Onko tyttöjen äidistä mitään tietoa?

Ketju on lukittu.