The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Harlinit on muuten Suomen rikkain julkkispari.
Ei ihme että kiinnostaa. Hyvä!
Älä jauha peetä, jäävät valovuosien päähän Kimistä ja Mintusta rikkauksissa. Kimillä on "pikkaisen" enemmän tilaajia instassakin🚘
Olen itse Luukas fani ja toivoisin lisää jaksoja missä aikuinen mies Luukas esiintyy.
Hänhän seuraa isäänsä leffabusinekseen.
Luukaksella lienee paras opettaja, mitä ohjaamiseen tulee.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse Luukas fani ja toivoisin lisää jaksoja missä aikuinen mies Luukas esiintyy.
Minäkin tykkään Luukaksesta fiksu ja merihenkisen oloinen mutkaton heppu!
Vierailija kirjoitti:
En oo vähään aikaa seurannu, onko viime kesältä vene jaksoja.
Renny on myös oiva purjehtija!
Kerro lisää!!!
Vierailija kirjoitti:
Milloin saadaan uusin Rennyn leffa, missä on komea Aron Eckhart, siitä tulee kuuma ensi-ilta.
Niin, puhut itsesi pussiin hyvä mies. Kehut viestikaupalla Renskan kuuluisuutta, mutta et tiedä edes hänen ns. elokuvistaan mitään?
Otan kopin Luukaksesta ja kysyn palstan tietäjiltä, että osaako Luukas jo purjehtia, kuten kyvykäs isänsä, sillä juuri tuon merihenkisyyden hän on jo osoittanut.
Ihana mies.... Siis molemmat. Pus, pus!
The Harlins osoittaa että Renny on kunnon uros-kotka!
Kiitos tuotantotiimille tästä, varmasti jatkoa saavasta sarjasta.
Jep, pidetään me fiksut keskustelu asiallisena.
Tuo yksi se vaan jankkaa ala-aste tasoisia kommentteja Johkun huulista ja mistä lie.
Hän on kateellinen. Hänen pitäisi hävetä lapsellisuuttaan.
Mut hei sarja on superia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luukaksella lienee paras opettaja, mitä ohjaamiseen tulee.Minäkin tykkään Luukaksesta fiksu ja merihenkisen oloinen mutkaton heppu!
Miten fiksuus tulee esiin? Lopettaa yliopiston kesken koska iskä pyysi?? Ei Luukaksella ole tulevaisuutta leffabisneksessä ilman isukin apua. Olikohan tuo Renskan kosto Tiffanylle?
Harjolan suku on akateeminen, Luukaksella olisi riittänyt älliä sillä alalla.
Vierailija kirjoitti:
Jep, pidetään me fiksut keskustelu asiallisena.
Tuo yksi se vaan jankkaa ala-aste tasoisia kommentteja Johkun huulista ja mistä lie.
Hän on kateellinen. Hänen pitäisi hävetä lapsellisuuttaan.
Mut hei sarja on superia!
Vaihda jo levyä tenamummo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luukaksella lienee paras opettaja, mitä ohjaamiseen tulee.Minäkin tykkään Luukaksesta fiksu ja merihenkisen oloinen mutkaton heppu!
Miten fiksuus tulee esiin? Lopettaa yliopiston kesken koska iskä pyysi?? Ei Luukaksella ole tulevaisuutta leffabisneksessä ilman isukin apua. Olikohan tuo Renskan kosto Tiffanylle?
Harjolan suku on akateeminen, Luukaksella olisi riittänyt älliä sillä alalla.
Pyyti isältään luvan lopettaa, ei suap valehella, vaik on katteellinen.
Vierailija kirjoitti:
Otan kopin Luukaksesta ja kysyn palstan tietäjiltä, että osaako Luukas jo purjehtia, kuten kyvykäs isänsä, sillä juuri tuon merihenkisyyden hän on jo osoittanut.
Ihana mies.... Siis molemmat. Pus, pus!
Onko Luukas miehiin vai naisiin päin?
Näyttää niin hintelältä ettei jenkkityttöjä
sellaiset kiinnosta. Tietääkö joku? Toki hänhän
Voisi seurata isänsä jalanjälkiä ja ottaa
kymmeniä vuosia vanhemman daamin.
Mitäs sanotte jos Luukas seukkais 61 vuotiaan
mirkun kanssa? Rehellisiä mielipiteitä, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harjolan suku on akateeminen, Luukaksella olisi riittänyt älliä sillä alalla.Pyyti isältään luvan lopettaa, ei suap valehella, vaik on katteellinen.
Älä horise omias. Äitinsä oli toista mieltä.
Nyt on Niuvanniemestä päästy lomille🤣
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Harlin ei harrasta nepotismia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on Niuvanniemestä päästy lomille🤣
No älä muuta sano, kun tää seko-kade taas kirjoittaa aivan törkeitä viestejä kuinka Johku ei pääse mihinkään ilman Rennyä ja kuinka he ovat rumia jne...
Pitäisi ilmoittaa Hannu Lauermalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luukaksella lienee paras opettaja, mitä ohjaamiseen tulee.Onneksi Harlin ei harrasta nepotismia.
Oman tiimin kesken ei ole nepotismiä.
Milloin on terveellistä hankkia lisää lapsia??? Noiden piti lisääntyä monella lapsella! Tietääkö joku??
Mitä muut on mieltä paitsi seko-kade, from Niuvanniemi.
Piristääkö Johannan hymy päivää?
Rehellisiä vastauksia.
Milloin saadaan uusin Rennyn leffa, missä on komea Aron Eckhart, siitä tulee kuuma ensi-ilta.