The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Siis taas alkoi toi Harlinien haukkuminen, useamman viestin voimin ja muiden kirjoittajien haukkuminen hulluiksi.
Meinaan että täällä noita haukkumis viestejä lähettää sama ihminen, jolla näyttää aikaa olevan.
Ja mitä hän oikein peukutuksista sekoilee, niistähän näkee mitä suuri yleisö kommenteista on mieltä.
Moi multipersoona! Oletko kotilomalla? Mikä sinua ahdistaa? Harhaiset viestisi ovat parasta viihdettä tässä ketjussa! Suuri yleisö kiittää ja kumartaa! Jatka samaan malliin!
Mä kun en Instaa seuraa ideologista syistä, niin onko siellä pirun Instassa ollut jotain purjehduskuvia tai muuta veneilyyn liittyvää?
Tahtoo tietää.
Loistava tulevaisuus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onhan se hoopoa kirjoittaa että Rennyllä on isopää, kuten tämä yksi ja sama kirjoitti muutama viesti taaksepäin.
Ehkä hän todellakin on kateellinen.Aivan ja sitten hän kirjoittaa isoilla kirjaimilla hölynpölyä tai laittaa "viesteihinsä" kymmenen pallopää hymiötä peräkkäin.
Outoa.
Outo olet sinä. Aikuinen ihminen käyttäytyy teinin lailla.
Vierailija kirjoitti:
Mä kun en Instaa seuraa ideologista syistä, niin onko siellä pirun Instassa ollut jotain purjehduskuvia tai muuta veneilyyn liittyvää?
Tahtoo tietää.
Ei yhtäkään kuvaa. Vain Renskan ihania kuvia. Kyllä on niin komea mies, että ihan heikkoa tekee. Kyllä saa nuori Johanna olla ylpeä noin komeasta ja nuoresta aviomiehestä.
Vierailija kirjoitti:
Tahtoo tietää.
Ei ole instassa ollut.
Muutamia tai useita vuosia sitten Renny osallistui avomeri-kilpaveneilyyn, moottoriveneellä, hän toimi ohjaajana. Kaasunkäyttäjä oli erikseen.
Eli ihan kilpaveneily taustaakin löytyy.
Ja heh, tätäkin saa pekuttaa💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahtoo tietää.
Ei ole instassa ollut.
Muutamia tai useita vuosia sitten Renny osallistui avomeri-kilpaveneilyyn, moottoriveneellä, hän toimi ohjaajana. Kaasunkäyttäjä oli erikseen.Eli ihan kilpaveneily taustaakin löytyy.
Seiskassa oli iso juttu, kun vei kesällä 2020 Nanna Karalahden siskon moottorilla Haminaan.😁
Haluaisin olla simpukka, jonka Renny imaisee pitkällä kielellään sisäänsä.🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahtoo tietää.
Ei ole instassa ollut.
Muutamia tai useita vuosia sitten Renny osallistui avomeri-kilpaveneilyyn, moottoriveneellä, hän toimi ohjaajana. Kaasunkäyttäjä oli erikseen.Eli ihan kilpaveneily taustaakin löytyy.
NO VOE ETTÄ ON SE SEPPÄ! RENNY ON OLLUT VARMAAN MERIROSVO EDELLISESSÄ ELÄMÄSSÄÄN! MINÄKIN HEITIN KERRAN KEIHÄSTÄ JOTEN KEIHÄÄNHEITTO TAUSTAA LÖYTYY! SAA KEHUA!
Johannan hymy todellakin piristää päivää 💗💗💗💗💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahtoo tietää.
Ei ole instassa ollut.
Ja heh, tätäkin saa pekuttaa💗Seiskassa oli iso juttu, kun vei kesällä 2020 Nanna Karalahden siskon moottorilla Haminaan.😁
Kävivät myös Tammiossa.
Vierailija kirjoitti:
Johannan hymy todellakin piristää päivää 💗💗💗💗💗
Tunnetko hänet hlökohtaisesti vai missä näet hänen hymynsä päivittäin?
Surkimukset viettää tänäänkin aikaansa täällä.
No,kyllähän Johannan hymyä voi nähdä instassa,ja muitakin ihania kuvia perheen arjesta ja eiköhä kohta näy kuvia joulusta.Coco oli jo jouluvaatteissa,no.mitenköhän nyt moittisit pientä lasta.
On Johannalla toki ihan nätti hymy, mutta ei se omaa päivääni piristä tai vaikuta minuun millään lailla. No, kivat niille jotka kokevat toisin.
Harlineilla on kaunis joulukuusi, oli instan tarinoissa.
Tokihan Johannaan nussis,
jos vaan pukille pääsis.
-ap
Fani kirjoitti:
No,kyllähän Johannan hymyä voi nähdä instassa,ja muitakin ihania kuvia perheen arjesta ja eiköhä kohta näy kuvia joulusta.Coco oli jo jouluvaatteissa,no.mitenköhän nyt moittisit pientä lasta.
Hyi hemmetti, kyttäät toisten lasta ja oikein kerrot vaatetuksenkin! Hae apua tuohon stalkkaamiseen, ei ole ikääntyneelle ihmiselle normaalia käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Tokihan Johannaan nussis,
jos vaan pukille pääsis.
-ap
Näinpä. Edestä vai takaa?
Mutta niin ovat isä ja tytär kuin kaksi marjaa.
Aivan toistensa kopiot. Voih onnen tyttöä!
Stalkkaaminen,ne jotka instaan laittaa asioita arjestaan,haluavat jakaa niitä muille,seuraajat eivät ole stalkkareita.Miten sinä voit tietää täällä kommentoivien ikää,ei minua ennen ole vielä ikääntyneeksi haukuttukaan,vai onko kolmekymppinen ikääntynyt.Ottakaa muutkin kantaa,eikä vain nää mollaajat,eipä silti kyllä tota negaa kestää.
Aivan ja sitten hän kirjoittaa isoilla kirjaimilla hölynpölyä tai laittaa "viesteihinsä" kymmenen pallopää hymiötä peräkkäin.
Outoa.