The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Katsoin juuri nuo Tammio jaksot. Johanna se on niin hieno, ettei olisi tohtinut matkustaa yhteyslautalla :D Onneksi, huh sentään, hänen korkeutensa säästyi moiselta rahvaan sekaan joutumiselta.
Vierailija kirjoitti:
Johanna on suloinen, reipas, koulutettu, umpi rakastunut ja fiksu nainen isoilla kirjaimilla. Renny mielyttävä, rauhallinen, hyvin rakastunut, elämästä oppinut ja komea . Siskolleen Johanna ei mahda mitään ja on SYYTÖN hänen toilailuunsa. Idiootit koittakaa saada tämä paksuihin kalloihinne. Hävetkää arvostelijat.
Pyydä dorka nyt anteeksi tänne kirjoittelevilta! Häpeä itse jos osaat!
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri nuo Tammio jaksot. Johanna se on niin hieno, ettei olisi tohtinut matkustaa yhteyslautalla :D Onneksi, huh sentään, hänen korkeutensa säästyi moiselta rahvaan sekaan joutumiselta.
Johannaan on muutenkin ajan myötä tullut diivan elkeitä. Sviittikään ei meinannut kelvata ja Renny joutui selittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Se oli vielä EMOLAMMAS 😭. Miettikää eläimen hätää ja tuskaa
Mitenkään eläimen tuskaa vähättelemättä kerron sinulle, että emolammas tarkoittaa naaraspuolista, vähintään kerran karitsoinutta aikuista lammasta, eli uuhta.
Emolampaalla ei ole todennäköisesti ollut karitsoita allaan, eli imetettävänä, sillä rääkkäys- ja surmaustapahtuma oli lokakuussa ja karitsat syntyvät maalis-huhtikuussa, eli saman vuoden keväänä mahdollisesti syntyneet karitsat olivat jo lopettaneet maidonjuonnin.
Vierailija kirjoitti:
Johanna on suloinen, reipas, koulutettu, umpi rakastunut ja fiksu nainen isoilla kirjaimilla. Renny mielyttävä, rauhallinen, hyvin rakastunut, elämästä oppinut ja komea . Siskolleen Johanna ei mahda mitään ja on SYYTÖN hänen toilailuunsa. Idiootit koittakaa saada tämä paksuihin kalloihinne. Hävetkää arvostelijat.
No tuntuu hyväksyvän asian kun kihlajaisiinkin pääsi. Tää siskon case on niin sairas et mua ällöttää koko The Herlins ja The Kokkilat. Vertauksen vuoksi esim. Koskelan surma: siinä sai kansan raivon kaikkien poikien omaiset. Ihmismieli on vaan semmoinen. Mä olen tähän asti tuntenut ohjelman mainoksista myötähäpeää mut nyt inhoa! Mitä helvetin kuninkaallisia ne luulee olevansa?
Vierailija kirjoitti:
No ensinnäkin, kukaan "fiksu nainen isoilla kirjaimilla" tuskin harrastaa tuota fitnessbimboilua
Woket tappoi Australian metsää polttamalla arviolta 4,5 miljoonaa elämää (veikkaan, että PALJON enemmän, kun elämän määritelmää ei liikaa rajoiteta), mutta nyt itkevät tuotantoeläimen tappoa?
Ällöttää ukko, koko ohjelma, pelkkä yäk
Kuinkahan moni on tappanut lemmikkinsä koronatoimenpiteiden vuoksi? Tai jopa valtio tappanut, kun asukas vangittu ja viety sairaalaan/keskitysleirille esim. taudille altistumisen vuoksi. Minkkejä, kissaeläimiä, tapettu jotta eivät tuottaisi koronaviruksia.
Eli korona tappaa pelkkänä aatteenakin - viattomia eläimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuntuu hyväksyvän asian kun kihlajaisiinkin pääsi. Tää siskon case on niin sairas et mua ällöttää koko The Herlins ja The Kokkilat. Vertauksen vuoksi esim. Koskelan surma: siinä sai kansan raivon kaikkien poikien omaiset. Ihmismieli on vaan semmoinen. Mä olen tähän asti tuntenut ohjelman mainoksista myötähäpeää mut nyt inhoa! Mitä helvetin kuninkaallisia ne luulee olevansa?
Ja perhetyttö Johanna vielä kauhisteli Rennyn spiritismileikkejä lapsuudessa/ nuoruudessa. Ei kuulemma turvallisesta, kunnon perheestä tulleena halunnut edes jatkaa ystävyyttä spiritismiä ehdottaneen koulukaverin kanssa. Taitaa Kokkiloilla olla jotain luurankoja kaapissa kuitenkin! Yksi perheenjäsen jätetty yksin ja peiteltäväksi. Hyvä että Rennykin saa tietää mihin paskaan on kättään työntämässä. Kokkiloilla kävi mäihä kun Renny huoli Johannan. Lapsikin nyt yhdistää loppuiäksi.
Siis mitä makaronia ne syötti koiralle siinä luksushotellissa :( Kallis koiran annos joopajoo! Se näytti höttöpastalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johannaan on muutenkin ajan myötä tullut diivan elkeitä. Sviittikään ei meinannut kelvata ja Renny joutui selittelemään.
Rennylle ilmeisesti ok että johanna sen kanssa rahojen takia? Siltähän tää vaikuttaa valitettavasti, julkisuutta saa toki myös kylkiäisenä. Erosta tuskin tulee myöskään halpa tätä menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja perhetyttö Johanna vielä kauhisteli Rennyn spiritismileikkejä lapsuudessa/ nuoruudessa. Ei kuulemma turvallisesta, kunnon perheestä tulleena halunnut edes jatkaa ystävyyttä spiritismiä ehdottaneen koulukaverin kanssa. Taitaa Kokkiloilla olla jotain luurankoja kaapissa kuitenkin! Yksi perheenjäsen jätetty yksin ja peiteltäväksi. Hyvä että Rennykin saa tietää mihin paskaan on kättään työntämässä. Kokkiloilla kävi mäihä kun Renny huoli Johannan. Lapsikin nyt yhdistää loppuiäksi.
Just tämä! Helvetin teennäistä paskaa!
Vierailija kirjoitti:
Johannan Ale-sisko on Johannaa nuorempi ja tuossa rikoksessa osallisena on ollut 1988 syntynyt nainen eli EI VOI olla Johannan sisko. Ale on syntynyt ysärillä. Älkääpä kirjoitelko vääriä väittämiä ilman todisteita.
Mites nyt suu pannaan. 😂
Onko se Johanna luokanope? Mitä sitä koulutusta hehkutetaan? Sinne on ollut noin 20 vuotta tosi tosi helppo päästä ja monessa yliopistossa kunhan on ylioppilas, muutama yliopisto mihin vaikeampi päästä. Gradutkin tehdään paritöinä että saavat ihmiset tsempattua sieltä ulos ja valmistumaan. Harmi sinänsä kun ovat palkkakuopassa niin alaa ei arvosteta eikä fiksuimmat hae sinne enää. Onko J tehnyt alan töitä kunnolla? Jos on niin sitten arvostan.
Mistä tulee hehkutus ,että noille lähetettiin jotain lasten vaattenvaateita? Naurettavaa.
Siis oliko tää lampaankiduttaja se sisko johon Renny halusi Johannan pistävän välit poikki?
Minä olen neulonut pumpkinille söpöt pumpkin sukat ja samanlaiset myös Repelle ja Jossulle. Aion lähettää lahjan tietysti heille ja toivottavasti tulee käyttöön😊
Vierailija kirjoitti:
Siis oliko tää lampaankiduttaja se sisko johon Renny halusi Johannan pistävän välit poikki?
Ei
Se oli vielä EMOLAMMAS 😭. Miettikää eläimen hätää ja tuskaa