Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
2821/26888 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin jonkun tuollaisen trailerin ja muuten voisin olla kiinnostunut, mutten 1. tunne noiden tuotantoa tai töitä mitenkään... ja 2. aika oksettava ikäero minusta, siis etovaa katsoa tuollaista kulissin rakentamista jos se on jonkun haave. Tai ainakaan kovin aidolta ja suoralta tuo touhu ei näytä. Siis järkky ikäero tökkii siten, ettei pysty katsomaan edes leikisti tosissaan koska ei kukaan tuon ikäinen nainen RAKASTU tuon ikäiseen mieheen / t. tuon ikäinen nainen

Se on Hollywoodssa tuollainen tapa.

Nuoret naiset ja multimiljonääri miehet, uskomattoman nuoret vosut on myös Heillä:

Tom Cruise

Kevin Costner

Mel Gibson

Leonardo Dicaprio

Brad Pitt

Jack Nicholson, aikoinaan liuta

Dennis Quaid

Ja lista jatkuu. Kato siäl on eri meininki.

Vierailija
2822/26888 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johannan vois palkata ilmahälytyspilliks jonku talon katolle. Ei tarvi ees mitään vahvistinta, ääni kyllä kantaa kilometrien päähän joka ilman suuntaan ku se Venäjä kohta hyökkää.

Ajattele mitä ääntä hän pitää kun kaksimetrinen lihaksikas Renny Harlin rakastelee häntä.

Luulis Rennyn osaavan kun on Salma Hayekinkin laittanut huutamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2823/26888 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvalla 2022 syntyvällä on isovanhempi syntynyt 1800-luvun lopulla.

Vielä harvinaisempaa on kun yli kuusikymmentä vuotiaalla on alle kaksikymppinen vaimo!

Ihan San Remo meininkiä!

Kyllähän monella kuuskymppisellä kaljamaha ukolla on nuori vaimo ostettu Aa si asta🤣🤣🤣

No, ne onkin persaukisia, pitää olla sikarikas miljonääri kuten Rennyt että saa nuoren normaalin kokoisen valkoisen suomalaisen.

Eikä 145 -senttistä thaikkua.

Ruma ja vanha ukko on rikas Aa siassakin, jos on Suomesta. Rennylle on kelvannut 145 senttinen kiinatar.

Logiikka hoi!

Ei suomalainen ole monimiljonääri Aasiassa kuten meidän Renny.

Ei se sivistyneen ja tasa-arvoisen Länsivaltion valuutta nyt niin kova ole.

Kova taas on Rennyn vetovoima nuoriin naisiin.

Höpöhöpö tollanen rokonarpinen kuvotus vetoaa isähahmoa etsiviin.

Ja kyllä suomi-juoppokin on kovaa valuuttaa köyhissä maissa.

Vierailija
2824/26888 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te olette ilkeitä! Ja kateellisia!

Olen aina tykännyt Renny Harlinin persoonasta, enemmän kuin hänen elokuvistaan. Ja olen seurannut hänen uraansa ihan alusta alkaen. Ja minun mielestäni hän on hurmaava, ollut aina ja edelleen.

Vierailija
2825/26888 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä sille on tapahtunut. Ei tunnista samaksi ihmiseksi. Huulia on ainakin täytetty.

Vierailija
2826/26888 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo toi johannis on rahan ja kuuluisuuden perään. se tiedetään.

muokannut itseään rajusti.

kun näki tilaisuuden tulleen. niin alkoi esittää pikkutyttöä rennille.

renni vaihtaa naista lennossa.

siellä nyt kaunis assari... joka ........

eroa odotellessa.

Vierailija
2827/26888 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina tykännyt Renny Harlinin persoonasta, enemmän kuin hänen elokuvistaan. Ja olen seurannut hänen uraansa ihan alusta alkaen. Ja minun mielestäni hän on hurmaava, ollut aina ja edelleen.

Samaa mieltä. Miellyttävää kuunneltavaa. Kivat vaatteet ja tykkään myös ulkonäöstä.

Vierailija
2828/26888 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eroa odotellessa.

Minäpä en usko että eroavat.

Vierailija
2829/26888 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petti Tarja Smuraa. Reni ja Tartsu oli seukannu kolme kuukautta. Kertoo jotain kyseisestä ns. miehestä jotain. Onneksi Tarja heitti munavoit ja karjalanpiirakat seinään ja palasi Suomeen.

Vierailija
2830/26888 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eroa odotellessa.

Minäpä en usko että eroavat.

Ei ole uskon asia.

Vierailija
2831/26888 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon! Et ole todennäköisesti ikinä elämässäsi ollut oikean narsistin kanssa tekemisissä. Koska jos näin on käynyt sitä väkisinkin herkistyy näkemään varoitusmerkit ihmisissä eikä mene enää niin helposti halpaan.

En nyt väitä että Renny ihan oikea kylmäverinen narsisti olisi, mutta kyllä tuon hurmaavan ulkokuoren alta näkee muutakin kuin mukavan ja kivan persoonan.

Vierailija
2832/26888 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista mohamettien lapsista tulee kristittyjä kasvatuksessa ja kasteessa mutta ulkonäkö jää tietysti hiukan arabiaksi egyptiksi. No kuningas Salomon vaimot oli kleopatroja tietysti ja juutalaiset naiset on haaremeissa esteristä Hagar orjan poika eroaa vain että synnyttäjä oli Egyptistä.

Vierailija
2833/26888 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UrosKotka Renny on kyllä varsinainen menestyshaukka.

Ainoa kunnon suomalainen joka on viihde-busineksessä menestynyt tappiin saakka.

Hollywoodissa on käyty näyttelemässä, mutta ei sen mainittavampaa ääri-menestystä ole tullut, paitsi reippaasti yli 190-senttinen Renny joka nyt viettelee itseään kolmekymmentävuotta nuorempia kaunottaria.

Kotka ja haukka vai on Egyptin eläin jumalat täällä.

Vierailija
2834/26888 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvalla 2022 syntyvällä on isovanhempi syntynyt 1800-luvun lopulla.

Vielä harvinaisempaa on kun yli kuusikymmentä vuotiaalla on alle kaksikymppinen vaimo!

Ihan San Remo meininkiä!

Kyllähän monella kuuskymppisellä kaljamaha ukolla on nuori vaimo ostettu Aa si asta🤣🤣🤣

No, ne onkin persaukisia, pitää olla sikarikas miljonääri kuten Rennyt että saa nuoren normaalin kokoisen valkoisen suomalaisen.

Eikä 145 -senttistä thaikkua.

Ruma ja vanha ukko on rikas Aa siassakin, jos on Suomesta. Rennylle on kelvannut 145 senttinen kiinatar.

Logiikka hoi!

Ei suomalainen ole monimiljonääri Aasiassa kuten meidän Renny.

Ei se sivistyneen ja tasa-arvoisen Länsivaltion valuutta nyt niin kova ole.

Kova taas on Rennyn vetovoima nuoriin naisiin.

Höpöhöpö tollanen rokonarpinen kuvotus vetoaa isähahmoa etsiviin.

Ja kyllä suomi-juoppokin on kovaa valuuttaa köyhissä maissa.

Renny ei ole rokonarpinen.

Vierailija
2835/26888 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petti Tarja Smuraa. Reni ja Tartsu oli seukannu kolme kuukautta. Kertoo jotain kyseisestä ns. miehestä jotain. Onneksi Tarja heitti munavoit ja karjalanpiirakat seinään ja palasi Suomeen.

Kolme kuukautta ei ole seurustelua vaan riittää Renny-Alfalle Miss Suomen kanssa, että voi kaivertaa taas yhden loven pistoolin kahvaan!

Rock On, Renny!

Vierailija
2836/26888 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon! Et ole todennäköisesti ikinä elämässäsi ollut oikean narsistin kanssa tekemisissä. Koska jos näin on käynyt sitä väkisinkin herkistyy näkemään varoitusmerkit ihmisissä eikä mene enää niin helposti halpaan.

En nyt väitä että Renny ihan oikea kylmäverinen narsisti olisi, mutta kyllä tuon hurmaavan ulkokuoren alta näkee muutakin kuin mukavan ja kivan persoonan.

Täällähän tehdään jo diagnooseja.

Vaikka kaikki kollegat sanoo että Renny on mahtava pomo.

Vierailija
2837/26888 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tehdään toinen kausi niin toivoisin enemmän erotiikka. Varsinkin Rennyä alasti!

Isin pylly näkyi telkkarissa!! 🤣

Vierailija
2838/26888 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on törkeää miten Renny tuntuu ihan unohtavan olevansa jo isä. Johanna onnittelee häntä sarjassa isänpäivänä koiran kanssa kuin Renny olisi vain koiran isä. Renny myös jauhaa että haaveena olisi isyys. No haloo Renny, olet jo isä!!!

Vierailija
2839/26888 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeaa miten Johanna jossain jaksossa vinkuu että haluaa vauvan. "Mun on pakko saada vauva!!" Jestas.

Alussa tämä sarja oli ihan ok, mutta mitä pidemmälle kstsoo, sitä pimeämmältä tämä tuntuu. Kihlajaiset olivat maailman kiusallisinta katsottavaa, oli pakko kelata pikakelauksella. Kiusallisuuden huippu oli kun Renny esitteli kosintansa koko porukalle. Ja häissä Johanna tissit roikkuen, ei kovin tyylikäs hääpuku.

Vierailija
2840/26888 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän tehdään jo diagnooseja.

Vaikka kaikki kollegat sanoo että Renny on mahtava pomo.

Jaaa? Miksi sitten on riidoissa millon kenenkin kanssa? Mahtava pomo= nuolet sen per*että.

Oman velipuolensakaan kanssa pitänyt mykkäkoulua yli 40 vuotta.

Ketju on lukittu.