The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
On olemassa muitakin vaihtoehtoja kuin kotiäitiys ja heitteillejättö, mutta en odotakaan että kotiäiti tällaista ymmärtää. Niistä verotuloista, joita sinä ja kaltaisenne voisitte tuottaa, hyötyisivät lapsennekin. Lisäksi lapsi saisi esimerkin äidistä, joka ei tukeudu mieheen taloudellisesti vaan seisoo omilla jaloillaan..
Oma valintahan se on, ja osalle työttömyys ja loisiminen on elämäntapa, johon ei ulkopuolisena voi vaikuttaa. Harmittaahan se kun itse joutuu käydä töissä, ja Kela maksaa minun työlläni loisimisenne.
Ai että jos kotiäitivuosien jälkeen menee töihin ja ennen niitä on ollut töissä, lapsi ei saa esimerkkiä työssä käyvästä äidistä. Ja esimerkiksi meidän perheen kautta kyllä verotuloja tulee kiitettävästi, vaikka kotona äiti olisi. Lisäksi vielä omat perintöni ja muu. Monet kotiäidit ovat niitä, joilla varakas puoliso, perijöitä ym. Ja töissä voi olla ennen lapsia ja sen jälkeen. Ei se mikään ikuisuusprojekti ole.
Vierailija kirjoitti:
On olemassa muitakin vaihtoehtoja kuin kotiäitiys ja heitteillejättö, mutta en odotakaan että kotiäiti tällaista ymmärtää. Niistä verotuloista, joita sinä ja kaltaisenne voisitte tuottaa, hyötyisivät lapsennekin. Lisäksi lapsi saisi esimerkin äidistä, joka ei tukeudu mieheen taloudellisesti vaan seisoo omilla jaloillaan..
Oma valintahan se on, ja osalle työttömyys ja loisiminen on elämäntapa, johon ei ulkopuolisena voi vaikuttaa. Harmittaahan se kun itse joutuu käydä töissä, ja Kela maksaa minun työlläni loisimisenne.
Tuskinpa se sinun työso nyt niin merkittävää on. Hyvä jos saat yhteiskunnalle velkasi maksettua elämäsi aikana. Hyödyllisempää tuottaa 2-3 uutta veronmaksajaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne sinun muut vaihtoehdot on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinut ja lapsesi hoidon taasen olen minä kustantanut maksamillani verorahoilla, nyt työttömänä. Olen ollut välillä töissä, opiskellut, ollut kotiäitinä, työttömänä. Minulla on upeat menestyneet koulutetut lapset, töissä molemmat. Paljon on positiivisella ja ystävällisesti ihmisiin suuntautuvalla kasvatuksella osuutta
Kyllähän niistä lapsista pakollakin tulee täysipäisiä, jos saavat koulutetun, fiksun aikuisen aikaa, tukea ja aikaa varhaiskasvatukseen, koulunkäyntiin, viedään harrastuksiin, keskustellaan, syötetään hyvälaatuista ravintoa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa se sinun työso nyt niin merkittävää on. Hyvä jos saat yhteiskunnalle velkasi maksettua elämäsi aikana. Hyödyllisempää tuottaa 2-3 uutta veronmaksajaa.
Niinpä. Tämäkin tyhmä laukoja on korvattavissa. Vanhempi sen sijaan on lapselle
Pääsääntöisesti monin verroin parempi kuin esimerkiksi ruuhka-Suomen kriisiytynyt varhaiskasvatus, jossa isoa laumaa yrittää pitää hengissä 2-3 henkilöä.
Just,eli kouluttamattomien vanhempien lapset ei voi olla täyspäisiä,vai...
Miksei mitää instassa ollu päuväkausiin?
Vierailija kirjoitti:
Ennenkokematonta Harlinien somehiljaisuutta. Ehkä väsynyneet esittämään ja kuvaamaan kahden pienen kanssa täydellistä perheidylliä. Niiden lasten kanssa on hyvä olla läsnäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Johannakin saattaisi pärjätä only fansissa, koska silikonitissit, botoxia, pidennykset ym. Hän on samaa sarjaa noiden of naisten kanssa. Mutta ei varmasti Rennyn takia sinne mene. Renny tuskin tykkäisi. Ja Jossu liian vanha sinne ja on myös ikäistään vanhemman näköinen, jotenkin kypsän näköinen. Tuskin olisi of:ssa kuumaa kamaa.
Johanna on kaunis, ja jos Suski tienaa kymmeniä tuhansia, niin siihen verraten Johanna saisi hienosti satoja tonneja, kun aletaan ulkonäöstä puhua.
Miksi väheksyt Suskia. Pieni, siro ja vaalea kurvitar on enemmän miesten mieleen kuin iso ja riipputissinen Jossu. Suski myös näyttää paljon nuoremmalta.
Piti tämänkin lapsen nimen Rennien päättää? Ja pikkurouva myötäilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne sinun muut vaihtoehdot on?
Oletko koskaan kuullut päiväkodista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennenkokematonta Harlinien somehiljaisuutta. Ehkä väsynyneet esittämään ja kuvaamaan kahden pienen kanssa täydellistä perheidylliä. Niiden lasten kanssa on hyvä olla läsnäkin.
Kuvaaja viettää lomaa. Renny on kasvattanut varmasti kesäsängen, eikä jaksa ajaa sitä pois.
Ystävien lapsen synttäreillä ym. mukavaa kuuluu perheen kesään...
Turha täällä on miettiä miten kukin perhe päättää lastensa nimet, on vain vanhempien asia..
Sulla taitaa olla aina putki päällä, Harlinit ovat tänään ystävän lapsen juhlissa.
Vierailija kirjoitti:
Sulla taitaa olla aina putki päällä, Harlinit ovat tänään ystävän lapsen juhlissa.
Missäpä muuallakaan. Heinäkuussa sitten Cocolla juhlat. On tämä yhtä juhlaa Rennyllä, heikompaa pyörryttäisi.
Alle 3v.ryhmässä 4 lasta /aikuinen, eli 3 aikuista 12 lapsen ryhmässä. Yli 3v.ryhmässä 7lasta/aikuine, eli 3 aikuista 21 lapsen ryhmässä.
Vaikuttaa siltä että renny vetää loppuelämän viimeiset henkoset oikein ottamalla takaisin menetettyä nuoruutta tässä prinsessa prinssi tarinassa.Oikein hienoa oikeassa kirkossa vauvat kastettu ja hoidetaan niitä.Nyt kyllä sataa pisteitä plussan puolella.Harjola lisääntyy nimi säilyy.Naisilta ei oikein onnistu vanhana enää aloittaa uutta elämää joten hyvä kun nainen ymmärtää tämän lasten tekemisen ehkä joillekin käy tuuri että vielä 50 vuotiaana saa vaihdevuodet käy päälle.Hyvä näin.Molemmille.