Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
24741/26888 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johanna on tyylikäs nainen ja sekös teitä sipsimammoja harmittaa.

Lähinnä noloa omissa häissäänkin nostaa tissit framille. Puolet tisseistä näkyi häämekossa. Tuosta on tyyli kaukana. Ja viimeksi Johanna asussa, jossa tissivako näkyi ja juuri rintojen venyminen. Rinnat roikkui todella alhaalla. Johannalla on tosi huonoja ja paljastelevia asuvalintoja. Pääasia tuntuu olevan, että nuo erikoisen multoisen silikonipallurat saadaan esille. Muuten voisi olla tyylikäskin. Lisäksi Johanna korostaa vyötäröään, joka ei ole hänen vahvuutensa varsinkaan suhteessa kapeaan lantioon. Peppu myös litteä, joten se piiloon. Kaula on kaunis, samoin käsivarret ja säärien alaosa. Ne kannattaisi ottaa esiin. Viimeisessä juhla-asussa kaulan kiersivät paksut olkaimet, joten koko kaula näytti pullasorsan kaulalta. Tyyli on myös sitä, että pukeutuu vartalonsa mukaan ja tilanteen mukaan.

Eikö sun pitänyt rasautella pois ketjusta? Hyvää kesääkin jo toivotit. 

Vierailija
24742/26888 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissi tuijottaja taas vauhdissa, ällöttää noi kommentit, oot tosi sairas mieleltäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24743/26888 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttää se että joku esittelee rintavarustustaan kaikille. Muslimeille ja kristityille tuollainen paljastelu on ahdistavaa.

Vierailija
24744/26888 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissi tuijottaja taas vauhdissa, ällöttää noi kommentit, oot tosi sairas mieleltäsi.

Sä kuulostat sairaalta jos olet sitä mieltä, että sun pitää saada esitellä rintoja vaikka se tuntuu muista pahalta. Yök.

Vierailija
24745/26888 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissit ja alapää on intiimialueita ja niiden vakoja on kiusallista laittaa muita katselemaan.

En halua että mies katselee teidän vakoja enkä itsekään halua katsella. Monella on vietti esitellä itseään.

Minkä ihmeen takia joku haluaa kiinnittää intimiialueisiinsa kaiken huomion. Ja vielä täysin muokattuun sellaiseen. On epänormaalia paljastella itseään muille liikaa. Normaali ihminen ei tee sellaista. Se on seksuaalista häirintää ja aiheuttaa kiusaantuneisuutta. Ei kehtaa mennä ihmisen lähelle, jolla tissit näkyy.

Vierailija
24746/26888 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä kuulostat sairaalta jos olet sitä mieltä, että sun pitää saada esitellä rintoja vaikka se tuntuu muista pahalta. Yök.

Samaa mieltä. Yököttää ja nolottaa jonkun naisen paljaat puolipaljaat tissit esimerkiksi juhlissa. Varsinkin jos tietää että vielä silikonivärkit. Pukeutumisella pitää kunnioittaa muita.

Vierailija
24747/26888 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokurin isän silmät meinasi tippua päästä kun kyttäsi tekotissejä.

Isä sanoi vielä että sokuri kasvanut. Tarkoitti tietty kumipalloja.

Sokuri on aivan pimee . Tekotissit aina pöytään.

Ihmettelin kun isä myhäili ohjelmassa että "Johanna on niin kasvanut...."

Kuitenkin täysikasvuinen ollut jo vuosikymmeniä.

Vierailija
24748/26888 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissä on tällainen pari ja täytyy myöntää, että on hankala ymmärtää mitä vanha mies kostuu nuoren naisen seurasta. Eikö ole tylsää sängyn ulkopuolella, kun ei ole iän tuomaa viisautta.

Vierailija
24749/26888 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, kun mä kommentoin sitä, että tää yks ei muuta osaa ajoittain kirjottaa kun toisten ryntäistä, niin mut leimataan sairaaksi et mä haluaisin näytellä itseäni.Jessus, lukekaa paremmin ja miettikää kuka täällä on sairas.

Vierailija
24750/26888 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokurin isän silmät meinasi tippua päästä kun kyttäsi tekotissejä.

Isä sanoi vielä että sokuri kasvanut. Tarkoitti tietty kumipalloja.

Sokuri on aivan pimee . Tekotissit aina pöytään.

Ihmettelin kun isä myhäili ohjelmassa että "Johanna on niin kasvanut...."

Kuitenkin täysikasvuinen ollut jo vuosikymmeniä.

Sanoi, että Johanna kasvanut ihan fyysisestikin, kun hänestä tullut äiti. Kyllä ne silikonitissitkin tietenkin entisestään kasvaa silloin, kun maito nousee ja imettää. Olisiko pojan imetys nyt jo loppunut, kun tissit niin lurpsahtaneet. Nyt ryhdikästä liiviä päälle.

Vierailija
24751/26888 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lähipiirissä semmoinen paljasteleva nainen, jolle on tosi tärkeää olla nuori ja nuorennäköinen, vaikka on jo 42v. Kulkee semmoisissa liian lyhyissä nuorten farkkushortseissa. Käyttää usein teinivaatteita. Tissejä esittelee myös, vaikka melko lauta. Tosi noloa tuommoinenkin. Ylpeilee sitten sillä, jos joku sanonut nuoremman näköiseksi. Noloa tuommoinen. On ihan ikäisensä näköinen. Ei voi mitään.

Vierailija
24752/26888 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on Harlineista, mut nyt jo käsitellään kommentoijien lähipiirin tissejä, mä oon saanu usein haukkuja siitä et pysytään sarjan henkilöissä!!!Mut samapa tuo, jokainen yrittää kirjottaa mitä haluaa.

Vierailija
24753/26888 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähipiirissä on tällainen pari ja täytyy myöntää, että on hankala ymmärtää mitä vanha mies kostuu nuoren naisen seurasta. Eikö ole tylsää sängyn ulkopuolella, kun ei ole iän tuomaa viisautta.

Ikä ei tuo naiselle henkisellä puolella mitään muuta kuin kyynisyyttä ja katkeruutta. Itse olet siitä oppikirjamainen esimerkki.

Vierailija
24754/26888 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä ei tuo naiselle henkisellä puolella mitään muuta kuin kyynisyyttä ja katkeruutta. Itse olet siitä oppikirjamainen esimerkki.

No mitä se sitten miehelle tuo? Impotenssin, kärttyisyyden, katkeruuden ja vatsaa. Siinä kaikki. 

Vierailija
24755/26888 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistynyt,  älykäs ja käytöstavat omaava nainen ei näytä paljasta tissiä tai tissivakoa juhlissa. Intiimialuetta.

Vierailija
24756/26888 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivistynyt,  älykäs ja käytöstavat omaava nainen ei näytä paljasta tissiä tai tissivakoa juhlissa. Intiimialuetta.

Ai nyt tissit onkin intiimialuetta mikä pitää peittää? Mutta naiset saa kyllä imettää julkisesti ja pitäisi myös olla oikeus kulkea kesäisin yläosattomissa...

Vierailija
24757/26888 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisipa se sarja taas! Ja nyt Renny alasti. Ja kaikki kivat paikat missä käyneet, Bunnyn syntymä, Johannan arki eri maissa lasten kans. Siis ihan normiarkikin. Kaikkea tätä haluaisin nähdä. Tykkää Jossun ja Rennyn ilosta ja toimeliaisuudesta myös.

Vierailija
24758/26888 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää siitä, että lapsia paahdetaan auringossa. Se on vaarallista ja vaalea Coco on ruskea kuin papu. 

Vierailija
24759/26888 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sarja alkaa, palstalaisillakin taas uutta jutun juurta. Nyt jutut jo kiertää kehää: Jossun kumitissit, Jossun kumihuulet, Jossun hääpuku, Rennyä pitäis nähdä alasti, Coco alkoi kävellä myöhään ja lapsia paahdetaan.  

Vierailija
24760/26888 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma Renny- fanitukseni on mennyt liian pitkälle varmasti, koska nään unta Rennystä. Näin unta, että olin Johannan ja Rennyn luona Floridassa. Syy ei unessa selvinnyt. Olin tulossa vessasta illalla ja hämärässä käytävässä seisoi Renny. Katseli rintojani. Muuta en unesta muista. 

Ketju on lukittu.