The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Miks se on sulle ongelma, jos joku kuvaa vaikka lapsensa syntymän...
Kyllä nyt on kehujat liikkeellä, minun lapsi osaa sitä, mut minun tekee sen paremmin, mut minun se vasta näppärä onkin...lukekaapa tarkkaan miltä noi jutut näyttää, älkää nyt ihmeessä vertailko lapsia. Jokainen on oma yksilönsä .
Vierailija kirjoitti:
Kuka terve ihminen kuvauttaa yksityiselämäänsä, jopa synnytys pitää kuvata? Narsistien touhuja.
Joo tuosta en itsekään tykännyt. Käsittämätöntä kuvata noin yksityistä asiaa kuin synnytys ja sitten vielä kehua Johannan ulkonäköä synnytyksessä täydessä tällingissä. Että kun muut naiset rumia ja Johanna synnyttäessäänkin kaunis. Pitääkö synnytyksessäkin olla kaunis? Kaikki ei mene sinne meikattuna, hiuslisäkkeineen, isoine silikoneineen ja ylähuuli täynnä täytettä. Kyllä tuommoisesta tulee semmoinen tunne, että kaksi narsistia asialla.
Vierailija kirjoitti:
Kätilöt-ohjelmassa kuvataan, Raskaana-ohjelmassa kuvataan, Gossip moms-ohjelmassa on kuvattu, mutta hei, Johanna on poikkeus!!! Hän ei saa tehdä yhtään mitään!!
Nuoret instabeibet isoine perstäytteineen, rintoineen ja kastematoineen ottavat lisäksi botoxia, järkyttävät katuharjat ripsien paikalle, pigmentoinnit, jättitatskat ja överipidennykset hiuksiin, mutta ei Johanna EI EI ja vielä kerran EI!!! Ei sanaakaan esim. "Kultahame-Iidasta", mutta Johanna pitää lynkata!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätilöt-ohjelmassa kuvataan, Raskaana-ohjelmassa kuvataan, Gossip moms-ohjelmassa on kuvattu, mutta hei, Johanna on poikkeus!!! Hän ei saa tehdä yhtään mitään!!
Nuoret instabeibet isoine perstäytteineen, rintoineen ja kastematoineen ottavat lisäksi botoxia, järkyttävät katuharjat ripsien paikalle, pigmentoinnit, jättitatskat ja överipidennykset hiuksiin, mutta ei Johanna EI EI ja vielä kerran EI!!! Ei sanaakaan esim. "Kultahame-Iidasta", mutta Johanna pitää lynkata!!!
Kyllä sinä päsmäri olet yksinkertainen. Minkä ihmeen takia me Harlins-ketjussa puhuttaisiin kultamekkoIidasta tms. Yritätkö nyt väittää taas ottamalla Iidan esiin, että Johannan ruskea hiussävy tekee täytteet älykkäämmäksi kuin Iidan vaalea hiussävy kuten väitit aiemmin. Aivan yhtä överi se Johannakin on täytteineen. Osaa vaan jo vanhempana yli 30v naisena vähän paremmin övereitään peitellä. Mutta kyllä häämekossa silikoneja ei peitelty. Täysin avoimesti oli nostettu esille kirkkokansalle. Ja huulitäyte ylähuuleen lisääntyy. Hiukset värjätty milloin mustiksi milloin kauniimman ruskeiksi ja isot hiuslisäkkeet hälläkin. Aivan yhtä teennäinen ellei teennäisempi on crazy kiireinen ja oh my godeineen kuin Iida
Kyllä Johannalle sopii nuo silikonit ihan hyvin. Hän on melko iso, isoluinen ja lihaksikas nainen, joten litteät tissit ei sopisi. Ylähuulitäyte vähän överi. Tuntuu, että peittää koko kasvot, jos Johannalla aurinkolasit ja hän hymyilee.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt on kehujat liikkeellä, minun lapsi osaa sitä, mut minun tekee sen paremmin, mut minun se vasta näppärä onkin...lukekaapa tarkkaan miltä noi jutut näyttää, älkää nyt ihmeessä vertailko lapsia. Jokainen on oma yksilönsä .
Niin että Harlinit saa vaan kehua omaa lastaan monikieliseksi, sosiaaliseksi ym ym. Mutta joku tavos ei saa kertoa, jos lapsi käveli 11 kk. Tätä nuoremmatkin kävelee. Monilla vauvat kehittyvät varhain ja kyllä senkin saa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Ja naisetkin voivat olla pedareita yhtä lailla. Varsinkin mt-ongelmaisissa, heikkolahjaisissa, autistisissa naisissa on paljon näitä. Tulee heti mieleen linna-sarjan Eve, jos joku on katsonut.
Sinä olet sairas. Tässä ketjussa ei varmasti ole yhtään pedofiiliä paitsi ehkä sinä kun peedoista höpötät koko ajan. Miksi olisi? Ei kuvia jne. Lisäksi pedofilia on harvinaista. Sairasta ajatella, että naiset, jotka tykkäävät seurata pieniä lapsia (useimmilla itsellänkin) tai miehet, jotka tykkäävät pikkulapsista olisivat pedofiileja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo se, että ottaa jonkun julkkiksen lapsen kyyläyksensä ja solvaamisensa kohteeksi, kertoo mielenterveydellisistä ongelmista. Ei ole asiat tasapainossa siellä nupissa.
TÄMÄ.
Nyt kerrot itsestäsi faktoja fanitukseen liittyen.
Ja sinä heittelet todella väsynyttä läppää fanituksinesi. Vai puolusteletkohan sitten vain omaa käytöstäsi, kun kenties olet heidän lapsensa palstastalkkeri...
Vaivaako paranoia?😱🤯 fanituksesi ei ole terveellä pohjalla jos olet aikuinen ihminen. Sinua tuo kersa näyttää kovinkin kiinnostavan, niin hanakasti aina "puolustamassa"🤣🤣
No aika moni tuntuu kyttäävän ja olevan seuraajia heillä. Monilla on seuraajia huimia määriä. Koko Insta-touhu perustuu seuraamiseen. Tämä yksi hullu vain höpöttää stalkkereista ja peedoista. Itse on semmoinen ja päivystää kaiken päivää palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Kuka terve ihminen kuvauttaa yksityiselämäänsä, jopa synnytys pitää kuvata? Narsistien touhuja.
Sinähän se narsisti olet, kun yrität jopa sanella mitä muut ihmiset saavat tehdä ja mitä eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naisetkin voivat olla pedareita yhtä lailla. Varsinkin mt-ongelmaisissa, heikkolahjaisissa, autistisissa naisissa on paljon näitä. Tulee heti mieleen linna-sarjan Eve, jos joku on katsonut.
Sinä olet sairas. Tässä ketjussa ei varmasti ole yhtään pedofiiliä paitsi ehkä sinä kun peedoista höpötät koko ajan. Miksi olisi? Ei kuvia jne. Lisäksi pedofilia on harvinaista. Sairasta ajatella, että naiset, jotka tykkäävät seurata pieniä lapsia (useimmilla itsellänkin) tai miehet, jotka tykkäävät pikkulapsista olisivat pedofiileja.
Maaninen päivystäjä heti alapeukuttamaan stalkkereita ja peedojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se aika sairaalta kuulostaa, että joka päivä täytyy kytätä uusia kuvia ja videoita jostain vieraasta lapsesta, ja jos ei ole niin katsella vanhoja. Lisäksi vielä haukkua ja arvostella. Piilohomothan ovat samanlaisia; haukkuvat kuinka sairaita ja ällöjä homot ovat vaikka salaa kuolaavat itsekin niitä.
Kerro miksi kukaan muu kuin pedari kyttäisi noin kovasti lapsia netissä? Joku kehitysvammainen ehkä, oletko sitten sellainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaninen päivystäjä heti alapeukuttamaan stalkkereita ja peedojaan.
Maaninen stalkkeri ja peedo veti herneen isoon nokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä päsmäri olet yksinkertainen. Minkä ihmeen takia me Harlins-ketjussa puhuttaisiin kultamekkoIidasta tms. Yritätkö nyt väittää taas ottamalla Iidan esiin, että Johannan ruskea hiussävy tekee täytteet älykkäämmäksi kuin Iidan vaalea hiussävy ku
Minkä takia olet päätynyt juuri Johannaa solvaamaan palstalle? On satoja muita, jotka OVAT IHAN HIRVITTÄVÄN näköisiä lisukkeineen, ja Johanna sieltä miedoimmasta päästä. Siis miksi vain tuo Johanna saa sinut noin pahasti triggeröitymään? Jokuhan hänessä silmin nähden ärsyttää yli äyräiden. Mikä?
Ja otat vielä esille jonkun niinkin turhan asian kuin hiusten sävytys. Sillä nyt ei ole mitään merkitystä. Kutsut anonyymiä päsmäriksi, mikä nyt kertookin sinusta aika paljon. Jos olisit fiksu, ethän täällä solvaisikaan ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että Harlinit saa vaan kehua omaa lastaan monikieliseksi, sosiaaliseksi ym ym. Mutta joku tavos ei saa kertoa, jos lapsi käveli 11 kk. Tätä nuoremmatkin kävelee. Monilla vauvat kehittyvät varhain ja kyllä senkin saa sanoa.
On hei vähän eroa sillä, kerrotko iloissasi jollekin lapsesi varhaisesta kävelemään lähdöstä, kuin otat sen esille niin, että "Johannan tyttö ei kävele, mutta meidän muksu oli jo alle vuoden ikäisenä jaloillaan ja juoksenteli"...
Kukaan ei edes tiedä käveleekö vaiko ei. 😂
Ketä ääliötä voi kiinnostaa vieraan lapsen kävelyt noin paljoa? Tiedän, että julkkisnaishullu on sairas, mutta silti!
Vierailija kirjoitti:
Päästä keksittyjä hullujen tarinoita, ei niillä edes lapsia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästä keksittyjä hullujen tarinoita, ei niillä edes lapsia ole.
Korkeintaan jo ihan varhaisessa vaiheessa huostaanotettuja. Mielenterveysongelmaisia ovat "lapsineen".
En usko yhtään, että Rouva Harlinilla olisi täyteaineita huulissa ja kasvoissa. Hän on hyvin nuoren ja luonnollisen näköinen.