The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on naurettavaa, että Coco ajan Johanna postaa Cocoa Instaan ja kuvanneet häntä sarjassa. Sitten Insta-kuvissa kuitenkin kasvot peitetty.
Näin juuri. Lapsen lupaa ei ole kysytty kuvaamiseen. En itse ymmärrä näitä,jotka levittää lapsistaan kuvia/videoita nettiin.
En minäkään. Vielä vähemmän ymmärrän ihmisiä, jotka katselee näitä lapsista nettiin levitettyjä kuvia. Jotain piilopedariutta siinä varmaan usein taustalla.
Täytyy itse olla pedari, jos tuommoista tulee lasten kuvista mieleen. Olen itse pienten äiti ja kyllä pienet lapset ovat suloisia kuten pieni Cocokin. Kuvat hänestä ihania. En silti itse laittaisi lapsistani kuvia someen kaikkien näkyville. Se on epäreilua lasta kohtaan, lapsi ei voi sanoa ei. Nytkin on nähty, miten Cocon kehityksen viivästymistä on täällä ihmetelty. Somessa joutuu helposti haukuttavaksi ja silmätikuksi.
Siellä se Coco höpöttelee eläinfarmilla....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on naurettavaa, että Coco ajan Johanna postaa Cocoa Instaan ja kuvanneet häntä sarjassa. Sitten Insta-kuvissa kuitenkin kasvot peitetty.
Näin juuri. Lapsen lupaa ei ole kysytty kuvaamiseen. En itse ymmärrä näitä,jotka levittää lapsistaan kuvia/videoita nettiin.
En minäkään. Vielä vähemmän ymmärrän ihmisiä, jotka katselee näitä lapsista nettiin levitettyjä kuvia. Jotain piilopedariutta siinä varmaan usein taustalla.
Täytyy itse olla pedari, jos tuommoista tulee lasten kuvista mieleen. Olen itse pienten äiti ja kyllä pienet lapset ovat suloisia kuten pieni Cocokin. Kuvat hänestä ihania. En silti itse laittaisi lapsistani kuvia someen kaikkien näkyville. Se on epäreilua lasta kohtaan, lapsi ei voi sanoa ei. Nytkin o
Pedarit lataa lasten kuvia esim.Instagramista. Voitko jo lopettaa Harlinien lapsen arvostelun, sillä suloiseksi sanominenkin on sitä.
Vierailija kirjoitti:
Siellä se Coco höpöttelee eläinfarmilla....
Mitä se höpöttelee? Kokonaisia lauseitako? Höpöttääkö daddykin? Ihanaa! Sitten vielä pusu suulle!
Täällä ei kukaan pakkomielteisesti etsi mitään, täällä seurataan kyseistä lapsiperhettä, jota itsekin teet. Kyllä on sulla vaan pakkomielle aina napauttaa toisten kommentteja, ota iisisti.
Naurettava pari. Starbu lupailee maat ja mannut, kuun taivaalta. Mitään ei tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Minähän nimenomaan pidän😁
Hae apua itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei kukaan pakkomielteisesti etsi mitään, täällä seurataan kyseistä lapsiperhettä, jota itsekin teet. Kyllä on sulla vaan pakkomielle aina napauttaa toisten kommentteja, ota iisisti.
Miksi seuraat jos et heistä edes pidä, oletko jotenkin vammainen?
Ei se yleensä ole niin mustavalkoista, että esimerkiksi Harlineista joko pitää tai ei pidä. Minä pidän heistä joissain asioissa ja siksi seuraan, kun ehdin. Ovat esimerkiksi positiivisia. Hyvää viihdettä. Jne. Mutta parissa on myös paljon ärsyttävää ja toimivat joussakin asioissa tyhmästi. Heitä saa kyllä kommentoida ja sanoa mielipiteensä. Itse ovat julkisuuteen tulleet ja jatkuvasti laittavat Instaa jne.
Muksu ei vieläkään kävele. Iso lapsi ja kannetaan kokoajan. Tai sit rattaissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta saa olla naurettavaa, ihmettele ihan rauhassa. Asiahan ratkeaa sillä, että otat siitä sarjasta screenshotteja ja tällä tavoin saat arkistoihisi kuvia Cocosta, joissa kasvot eivät ole peitetty.
Ratkeaisiko asia niin, että Johanna lopettaisi lapsesta postaaminen someen. Nyt jo lasta ihmetellään joka puolella, että miksi ei kävele, kun yli 1,5-vuotias taapero, miksi ei puhu jne. Julkisuudessa ei voi valita vaan rusinoita pullassa. Ei ole järkevää tuoda lasta someen.
Ei ole järkevää pakkomielteisesti pohtia joko harlinien lapsi kävelee tai puhuu. Aika erikoinen tyyppi saa
Siis pitää olla pedo, jos ihmettelee, kun lapsen motorinen ja verbaalinen kehitys ei ole tavallista. Okei.
Aika dominoiva on tuo Renny. Johanna vaan myötäilee kaikkea ja kaikessa.
On ihme nillitystä, kun päivän tärkein aihe on , käveleekö vieras lapsi vai ei, eikö mikään muu kiinnosta, kannattaa vaihtaa seurattavia.
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin vammainen kun jankutat samaa päivästä toiseen? Kantaako äitisi vielä sinua?
Vierailija kirjoitti:
On ihme nillitystä, kun päivän tärkein aihe on , käveleekö vieras lapsi vai ei, eikö mikään muu kiinnosta, kannattaa vaihtaa seurattavia.
Jos täällä joku nillittää, katso peiliin. Sinä et sanele, mitä täällä kirjoitetaan, etkä määrää ketä joku seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin vammainen kun jankutat samaa päivästä toiseen? Kantaako äitisi vielä sinua?
Aika monet täällä ovat ihmetelleet, miksi tuo söpö tyttö ei kävele. Ei siinä mitään pahaa ole. Se on oikeasti ihme ja harvinaista, jos yli 1,5v ei kävele. Tosiaan liikaa kärryissä ollut varmaan. Muuten niin suloinen ja vaikuttaa aivan normaalilta. Ehkä vain aikansa kulkee jälkijunassa kunnes ottaa muut kiinni kehityksessä.
Uroskotka nuorelta yrittää näyttää
vaikka kansaneläkeiän täyttää
pikkuvaimo itseään niin nuoreksi kehuu
sekös innostaa meidän Uroskotka jehuu
Uroskotka kertoo perheen uuden jäsenen olevan bunny
pikkuvaimo kihertää vieressä on se niin funny
Eiköhän tämä ketju kohta lukita😁 niin monta viestiä just ilmiannoin 😂
Miksi raivoistuit....