Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko toista alkaa haluamaan vaikka alusta lähtien ei ole haluttanut?

Vierailija
06.10.2006 |

Hei mammat ja papat!

Kertokaa mitä mieltä olette, onko tällaisessa tilanteessa vielä jotain tehtävissä vai ei?

Olen eronnut kolmen lapsen yh ja löysin pari vuotta sitten mukavan miehen, jonka kanssa meillä on monessa suhteessa paljon yhteistä. Mutta ei seksin suhteen! Alusta lähtienkään en ole halunnut häntä fyysisesti, joskin seksi olikin todella tylsää lähetyssaarnaajaa alusta alkaen. Olen puhunut miehelle asiasta ja hän on ottanut ongelman hyvin vastaan, mutta kun tuntuu, ettei puheestakaan ole mitään apua. En vain halua. Olemme opetelleet nauttimaan seksistä toistemme kanssa, kokeilleet eri asentoja. Ja joskus olen jopa saanut sen ison O:n. Mutta se nyt on todella harvoin. Useimmiten siinä käy niin, että mies laukeaa melko nopeasti (joo-o, syynä varmaan harvat kerrat, tosin hän kyllä masturboikin) ja sitten yrittää vielä kömpelösti tyydyttää minua, mutta se ei käsin onnistu minulle, eikä mies taas halua mitään suu-juttuja.

Siis tuntuu, ettei tämä jo hyvässä iässä oleva miesehdokkaani ole kovinkaan taitava seksin suhteen (enkä osaa sanoa olenko sen parempi), meillä on hyvin erilaiset halut ja mieltymykset, eikä niitä oikein pysty yhdistämään. Useimmiten se menee niin, että mies ei koe hyväksi jotain sellaista mitä itse koen. Itse nautin eniten (ja saan useimmiten) ollessani päällä, mutta hänelle siinä asennossa vaan käy niin, että hän lörpähtää. Jo se miten haluan liikkua rakastellessani on hänelle aivan väärin, eikä minusta taas tunnu hyvälle se miten hän haluaa liikkua...Voiko tästä vielä saada hyvän seksielämän? Ongelma vaikuttaa kaikkeen, en oikein edes pidä miehen läheisyydestäkään enää. Pusutteluakaan en halua kun miehen henki haisee, eikä suostu hammaslääkärille ;).

Tästä saa sen kuvan, että meillä on kaikki pielessä, eihän se tietenkään niin ole. Minusta nyt on alkanut tuntua, että haluaisin olla ainoastaan ystävä kun ei tämä fyysinen puoli yhtään nappaa. Olemme todella puhuneet asiasta paljon, eikä mikään siltikään ole muuttunut. Mies on sanonut, että haluaa olla kanssani vaikka ilman seksiä (ainahan voi masturboida), mutta itse en voi olla kaipaamatta tyydyttävää seksiä. Aiemmissa suhteissa ei ole tällaisia ongelmia ollut, joten olen nyt todella hämmästynyt ja surullinenkin.

Onko teillä ollut samanlaisia tilanteita? Voiko asialle jotain tehdä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette kavereita. Kyllä suhteessa täytyy olla sitä fyysistä vetovoimaa ja halua hyvään ja molempia tyydyttävään seksisuhteeseen.

Sorry!

Vierailija
2/5 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa viela entista hankalammilta jos kaikki mita sina haluat tuntuu hanen mielestaan huonolta. Seksia voi opetella, mutta jos on estoja, haluamisen oppiminen voi olla pitkan tien tulos. Eika se ehka aivan itsestaan suju.

Musta kuulostaa silta, etta mies ei ole kovin vapautunut seksissa. Itsestani sellainen tuntuisi kovin ahdistavalta, varsinkaan jos kyse ei olisi suhteen alussa olevasta ' kankeudesta' . Paatos taitaa olla sinun. Kovin pitkaikaista suhdetta en itse osaisi tuolle pohjalle perustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta sanon, että jos suhteessa ei ole kemiaa, ei sitä varmaankaan siihen tule itsestään myöhemminkään. Se on outo juttu. Vaikka olisi kuinka hyvä suhde ja kuinka harraistaisi, hyvääkin, seksiä tällaisessa suhteessa, tuntuu siltä että jotain sillä saralla puuttuu. Lisäksi ennen pitkää sitä kuitenkin tapaa miehen, jonka kanssa on sitä kemiaa. Sitten voikin tulla vaikeuksia, uskollisena pysyminen voi olla harvinaisen vaikeaa. Seksi on kuitenkin varsin tärkeää ihmiselle.

MUTTA, jos teidän suhteessanne on kemiaa muuten, mutta seksi ei toimi, siihen kyllä konstit löytyy vaikkapa seksiterapeutilta.

Vierailija
4/5 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein sen virheen, että jatkoin ja jatkoin suhdetta, jossa ei ollut kipinää alun alkaenkaan. Tai mies oli tosi innostunut minusta, mutta mä en koskaan himoinnut sitä. Suhde jatkui yli kymmenen vuotta ja kaatui muihin asioihin, mutta olen sitä mieltä että mun ei olisi pitänyt jatkaa sitä parisuhteena vaan kaverisuhteena.

Nykyinen suhde alkoi ihan käsittämättömästä himosta, jota en ollut tiennyt olevan olemassakaan. Alkuaikojen himo tietenkin laantuu, mutta jos sitä on ollut, se on mahdollista nostattaa aina uudelleen.

Vierailija
5/5 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoinen tilanne tosiaan. Suhde ilman seksuaalista vetovoimaa on minustakin vain ystävyyttä. Vaikka kirjoitit hyvin, pitäisi tietää vielä tarkempia yksityiskohtia että voisi antaa varsinaisia seksivinkkejä...

Voisiko olla niin, että mies ei ' uskalla' nauttia? Jännittää, ei halua kertoa rehellisesti mitä haluaa jne.?

Itse hakisin apua terapeutilta. Suhteenne kuulostaa kuitenkin muilta osin toimivalta, enkä heti luovuttaisi. Jos tilanne ei tuosta parane, niin jossain vaiheessa seksittömyys/huono seksi alkaa ahdistamaan. Voi seurata pettämisiä ja mielipahaa. Ensin tekisin kaiken voitavan, ja sitten tunnustaisin rehellisesti ettei homma toimi.

Aika surullinen tilanne, mutta toivotan onnea teille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi