Tytti Yli-Viikari valitti irtisanomisestaan hallinto-oikeuteen
Yli-Viikarin valituksen mukaan irtisanomispäätös on lainvastainen. Valituksen mukaan käräjäoikeus on sakkorangaistukseen päätyessään katsonut, etteivät Yli-Viikarin teot osoita häntä ilmeisen sopimattomaksi tehtäväänsä.
Kommentit (17)
Mä en ainakaan ole varma, onko tuossa oikeasti joukkovaino. Kertoisi sitten tosin fb:ssä vaikka koko jutun. Väliäkö sillä, saako enää samanlaisia töitä samanlaisten vainoajien keskuudesta.
Lähinnä naurattaa toi hänen touhu😂😂
Ei suostu myöntämään että mokasi kybällä koska eduskunta erittäin poikkeuksellisesti erotti hänet virastaan.
Mitäs kirjaa tutti yliveijari nykyään kantaa?
Ei mene hissi Tytillä ihan ylimpään kerrokseen asti. Voisi pistää vaikka Venäjälle tämän tädin menemään.
Sillä on kirjahyllyssä sitten vissiin vielä esittelemättömiä teoksia.
Virkasuhde ei edellytä työntekoa johtajatasolla.
T: Tytti Y-V
Jotkut ne näköjään kehtaa ihan pokkana mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Virkasuhde ei edellytä työntekoa johtajatasolla.
T: Tytti Y-V
Eikä minkäänlaista ymmärrystä johtamansa organisaation tarkoituksesta.
Vierailija kirjoitti:
On siis valittanut hallinto-oikeuteen irtisanomisestaan viraston ylijohtajan virasta. Yli-Viikari on valittanut hallinto-oikeuteen myös hyllytyksestään VTV:n pääjohtajan virasta viime huhtikuussa, irtisanomisestaan pääjohtajan virasta viime kesäkuussa ja hyllytyksestään ylijohtajan virasta viime joulukuussa.
Aika paljon valituksia, Tytillä on agenda ja päämääränä voitto.
Taitaa tulla Tytti kalliimaksi veronmaksajille, kun se työntekijä, jolle hän antoi potkut.
Kyseinen työnteijä ei ollut sentään haitaksi.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on kirjahyllyssä sitten vissiin vielä esittelemättömiä teoksia.
Aku Ankan taskukirja: Rohkea rokan syö
Minä en jäisi päiväksikään tuon alaiseksi.
Mikä siinä on että hänelle ei ole avautunut tosiasiat omassa casessaan? Eduskunta antoi potkut ja VTV:n henkilöstökään ei enää halunnut Tyttiä takaisin.
Kai nyt vihreä nainen saa kavaltaa rahaa veronmaksajalta
Tytti "Laki olen minä" Yli-Viikari
On siis valittanut hallinto-oikeuteen irtisanomisestaan viraston ylijohtajan virasta. Yli-Viikari on valittanut hallinto-oikeuteen myös hyllytyksestään VTV:n pääjohtajan virasta viime huhtikuussa, irtisanomisestaan pääjohtajan virasta viime kesäkuussa ja hyllytyksestään ylijohtajan virasta viime joulukuussa.
Aika paljon valituksia, Tytillä on agenda ja päämääränä voitto.