Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri kirjoittaa koko ajan turhia juttujaan Teamsissa

Vierailija
19.04.2022 |

Tekee tätä sekä suoraan minulle että tiimin chatissa. Olen täysin kyllästynyt jatkuvaan tyhjänpäiväiseen jorinaan. Kuvioon tietenkin kuuluu myös, että ei juurikaan tee yhteisiä töitä, vaan keskittyy täysin kaikenlaiseen sosiaalisuuteen. Ärsyttää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään muulla ole vastaavaa ongelmaa? Itseäni tämä ärsyttää siis siksi, että olen todella introvertti, enkä jaksa livenäkään kuunnella ei-merkittävien ihmisten juttuja pitkään.

Ap

Vierailija
2/8 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aihe ei liity töihin, en vastaisi! Tai laitan tilan poissaolevaksi, tai ilmoitan heti alkuun: noniin alan nyt hommiin ja keskityn niihin jonkun aikaa. Vastaan vasta päivän lopuksi hänelle, en heti kun pommittaa taas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koko aikaa saatavilla ja minulla on nuo viestimet pois käytöstä. Viestien tulva on loputon, on sähköpostia, teams, wa, jne. 

Vierailija
4/8 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän yhden tyypin joka puuttuu työpaikan somessa ihan joka asiaan! Tekee samaa myös livenä :D

Vierailija
5/8 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita itsesi "do not distrub" -tilaan teamsissa.

Vierailija
6/8 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rytmittänyt oman työpäiväni. Hoidan viestit, yms tiettyyn aikaan päivästä. 

Vierailija
7/8 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käänteinen ongelma. Ei ole ketään kelle höpöttää ja työpäivä on ihan täysin sosiaaliton. Mun vinkki on, että anna työkaverin höpöttää. Tarvii vaan vähän höpötystä päiväänsä. On luultavasti yhtä tehokas töiden teossa kuin sinäkin.

Omaa työtehoa ei laske työn ohessa pieni chattailu vaan ennemminkin tuo energiaa. :)

Vierailija
8/8 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitukset pois käytöstä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi