Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vessanpöntössä saa olla vain "sitä itseään"?

Vierailija
19.04.2022 |

Jos vaikka oksennustaudissa ja juuri syöty pitsa tulee ylös ja ulos, niin pitäisikö se oksentaa ämpäriin ja kiikuttaa pihalle? Pönttö olisi kuitenkin kätevin ja lähellä..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ohjeena sen takia, kuin "se itse" hajoaa putkistossa pienemmiksi palasiksi eikä tuki sitä. Sen sijaan kaikki vanupuikot, meikkisiveltimet, terveyssiteet, yms pahimmillaan tukkivat viemärin, kun eivät ole yhtä haurasta.

Eli kyllä, jos olet oksennustaudissa niin saat oksentaa pönttöön. Tietysti jos olet syönyt vanupuikkoja yms niin sitten ei.

Vierailija
2/10 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee pönttöön ainakin kaikki ruuantähteet ja sellaiset. En rupea niitä mihinkään nurkkiin säilömään siksi aikaa kun jasaa lähteä viemään roskat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä aloitus.

Vierailija
4/10 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee pönttöön ainakin kaikki ruuantähteet ja sellaiset. En rupea niitä mihinkään nurkkiin säilömään siksi aikaa kun jasaa lähteä viemään roskat.

Lähiseudun rotat kiittävät ravinnosta. No, ehkä opit paremmille tavoille, kun ensimmäinen siimahäntää alkaa kurkkia sieltä pöntöstä ja kysellä, koska tulee seuraava ruoka-annos.

Vierailija
5/10 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ohjeena sen takia, kuin "se itse" hajoaa putkistossa pienemmiksi palasiksi eikä tuki sitä. Sen sijaan kaikki vanupuikot, meikkisiveltimet, terveyssiteet, yms pahimmillaan tukkivat viemärin, kun eivät ole yhtä haurasta.

Eli kyllä, jos olet oksennustaudissa niin saat oksentaa pönttöön. Tietysti jos olet syönyt vanupuikkoja yms niin sitten ei.

ja jätökset menevät  "jätöslaitokseen" jossa muut aiheuttavat systeemiin ongelmia.

Vierailija
6/10 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähiseudun rotat kiittävät ravinnosta. No, ehkä opit paremmille tavoille, kun ensimmäinen siimahäntää alkaa kurkkia sieltä pöntöstä ja kysellä, koska tulee seuraava ruoka-annos./quote]   

Älä valehtele. Ainakin kolmekymmentä vuotta näin toiminut eikä ole ollut mitään ongelmia.

Vierailija
7/10 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän takia tietyissä kaupungeissa on rottaingelma. Tuli jälleen todistettua, et muutamat on niin hölmöjä, että tuskin osaavat pyllyäänkään pyyhkiä.

Vierailija
8/10 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi jonkun pitää kerätä nämä vanupuikot ja muut sälät siellä jätevedenpuhdistamolla pois, kun eivät hajoa mihinkään.

Vierailija
9/10 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä aloitus.

Miksi? Toki tuo oli nyt provosoivasti tehty, mutta sen verran typerää porukkaa on ja paljon, että he vetävät pöntöstä alas vaikka mitä. 

Aikaan oli lehdessä juttua nuoresta perheestä, jossa vedettiin vaipat vessanpytystä. No tuli sitten aika iso lasku, kun kerrostalon viemärit tukkiutuivat. Ja olivat ainoa perhe, jolla oli vauva siinä talossa, joten syyllinen löytyi äkkiä. En ymmärrä miten ihmeessä kenelläkään tulee edes mieleen tuollainen. 

Vierailija
10/10 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähiseudun rotat kiittävät ravinnosta. No, ehkä opit paremmille tavoille, kun ensimmäinen siimahäntää alkaa kurkkia sieltä pöntöstä ja kysellä, koska tulee seuraava ruoka-annos./quote]   

Älä valehtele. Ainakin kolmekymmentä vuotta näin toiminut eikä ole ollut mitään ongelmia.

Taidat olla aika vähä-älyinen. Se, ettei siellä päin ole vielä rottaongelmaa ei tarkoita etteikö sitä voi tulla tai etteikö tuo ruoan laittaminen vessanpöntöstä alas olis yks merkittävä, ehkä jopa ainoa syy viemärirottakantojen syntyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi