Ärsyttääkö muitakin ihmiset, jotka eivät suostu antamaan valokuvia tällaisessa tilanteessa?
Monesti on käynyt näin:
Haluan ottaa kuvia jossain tärkeässä tilanteessa. Henkilö X tarjoutuu ottamaan kuvan esimerkiksi perheestäni, mutta ei suostu ottamaan kuvia puhelimellani. Sen sijaan haluaa ottaa kuvat omalla puhelimellaan ja lupaa lähettää minulle kuvat. Kuvia ei kuitenkaan koskaan kuulu ja ne jäävät saamatta. Sapettaa, kun viimeksi näin kävi eräissä juhlissa.
Onko muutkin törmänneet tällaiseen?
Kommentit (27)
minusta olisi kiva ottaa kuvia. etenkin sopoista murrosikaisista tytoista. totta kai haluaisin ne myos omaan runkkukansiooni.
mark kirjoitti:
Eli jos ottaisit myös omalla puhelimellasi kuvan siinä ei olisi muuta eroa kuin se että sinä et istu pöydässä. Eli jostain syystä haluat oman kuvasi esille?
Eikös tiossa ero ole, jos EI SAA KOKO KUVAA.
Haloo!
Mulle on käynyt monesti, ymmärrän ap:n harmituksen täysin.
Mulle käynyt myös näin. Siksi vaadin että kuva otetaan myös mun puhelimella.
Vierailija kirjoitti:
Mulle käynyt myös näin. Siksi vaadin että kuva otetaan myös mun puhelimella.
Jos vaadit niin minulta et kyllä saa mitään. Kokeile ennemmin kauniisti pyytämällä. Usein jopa itse tarjoudun ottamaan kuvia hyvin käyttäytyvistä ihmisistä, mutta öykkäreistä en.
Whatsapp pakkaa niitä kuvia, mikä heikentää laatua, jos aikoisi teettää paperikuviksi. Kannattaa siis vain pitää huoli, että saa kuvat haluamallaan laitteella otettua.