Miksi mies kyselee tämmöistä?
Mies siis jonka kanssa oon harrastanut pelkästään seksiä kysy äsken kuinka monia ”säätöjä” mulla on ja kertoi haluavansa nähdä mun puhelimen sisällön ja kenen kanssa oon tekstaillut.
Miksi? Hän sanoi syyksi, ettei usko kun sanoin ettei muita ole. Ei olla sovittu ettei muita saisi siis olla.
Kommentit (16)
Miksikö? No siksi että on mustasukkainen/omistushaluinen. Sillä on semmosia tuntemuksia ja niiden kanssa yritää pärjätä.
No se luuli olevansa perisuhteessa. Yksinoikeudella. Niin mäkin luulin...
Tykkää susta, eikä luota sinuun. On mustasukkainen.
Hän on omistushaluinen ja kaiketi ihastunut/rakastunut sinuun. Haluatko sinä hänen kanssaan jotain muutakin kuin pelkästään seksisuhdetta? Jos et, niin suhde kannattaa lopettaa heti. Jos kyllä, niin sitten kannattaa miettiä, kuinka suhtaudut tuohon omistushaluisuuteen. Jos hän haluaa kollata puhelimesi jo ennen kuin olette sopineet seurustelusta, on hyvin todennäköistä, että tuollaiset vaatimukset eivät seurustelusuhteessa ainakaan vähene.
Tämän takia annoin itseni kokonaan Herralle Jumalalleni Jeesukselle. Ei vaan pysty näihin säätöihin.
Sano, että ei ole muita ja mitä väliä, vaikka oliskin, koska eihän me olla mitään sovittu
Lopeta sen tapailu. Problem solved.