Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paha tyylimoka jos käyttää samaan aikaan eri urheilumerkkien vaatteita? Vai onko se muotia niin?

Vierailija
18.04.2022 |

Että jos on vaikkapa adidaksen kengät, puman housut ja niken tai helly hansenin, rukan tms takki?

Tai vaan kahta merkkiä sekaisin, niken kengät ja Adidaksen housut, yläosa neutraali?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä monesti housut ja kengät on eri merkkisiä ja ei ole ainakaan kukaan huomauttanut asiasta.

Vierailija
2/5 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eklektinen tyyli. Suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, kuka pystyy muka aina pukeutumaan vain yhteen merkkiin? Sitähän pitäisi olla useammat kengät, useampi takki jne.

Kyllä meillä ainakin tyylistään tietoisella teinillä on monesti sekaisin Nikeä, Adidasta, Pumaa, Peak Performancea, Haglöfsiä ICIW:ia, Drops of Mindfullnessia, Gymsharkia ja "merkittömiä" treenipaitoja. Peakin tai Haglöfsin takki, Haglöfsin ulkoiluhousut (jos sellaisia tarvitaan), Adidaksen tai Niken kengät ja loput sitten vaihdellen em. listasta)

Vierailija
4/5 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan ja vain silloin kun minun pitää tai on pitänyt laittaa päälleni vaate, jonka joku on sponsoroinut olen saattanut ja /tai minun on sopimuksen mukaisesti tullut aatella miten tai kuinka saan käyttää muita  näkyviä merkkejä. Muuten yritän valita vaatteeni niiden käyttöpaikan/ tilanteen mukaan. - En yleensä viehäty näkyvistä merkeistä /logosita. 536

Sinkkumies

Vierailija
5/5 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤔