Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miltä tuntuu huomenna mennä töihin?
18.04.2022 |
👁️⛏️👁️
Kommentit (10)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei pöllömmältä. Menen sitten kun siltä tuntuu. Herään kumminkin viimeistään kuudelta joka aamu.
Menkää te vuorostanne, mulla alkoi vapaat kun olin koko pääsiäisen töissä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Menkää te vuorostanne, mulla alkoi vapaat kun olin koko pääsiäisen töissä.
Ilmoitan sinut asiattomaksi. 😥😉
Ihan hirveeltä. Olin koronassa reilut viikko sitten ja kerkesin olla töissäkin oireettomana pari päivää. Nyt kurkku taas kipeä ja nuhaa pukkaa ja keuhkoja painaa. 😒
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On myös meitä, jotka tosiaan haluis töitä. Okei, hienot kevät kelit on ny päällä. Selaan aivan täpöllä te palveluita ja silleen. Pienen stadin probleema, ei oikeen oo mieluusta duunia #######
Alue: Aihe vapaa
Eikö jhl ala kans joku lakko?