Mitä terveellisiä ruokia tai juomia rakastat yli kaiken?
Minä rakastan ja himoitsen: kylmää vettä jossa seassa runsaasti sitruunaa, kreikkalaista jugurttia, valkosipulia, sitä saa oikeasti olla ruuassa vaikka 10 kynttä. Menee myös raakana. Tuoreesta inkivääristä keitetty tee.
Kommentit (22)
Kunnollisista hiutaleista pitkään haudutettu kaurapuuro on ihanaa.
Aronianmarjat maustamattoman jogurtin kanssa, menee joka aamu
Kreikkalaista salaattia ja vissyä. Muut rakkaudet ovatkin sitten paljon turmiollisempia.
Mansikat, vadelmat, pensasmustikat, karviaiset, omenat, luumut, kirsikat. Tuoreena suoraan omalta pihalta
Lohi on taivaallista, usein tekee mieli raikasta salaattia ja lohta. Mustikoita voisin syödä vaikka litran yhdellä kerralla. Hummus on ihanaa melkein minkä vaan kanssa, harmi että on aika kallista ja olen liian laiska tekemään sitä itse.
Omalla paikkakunnalla vesijohtovesi on tolkuttoman hyvää, osaan arvostaa sitä. Kesäisin syön joka päivä kirsikkatomaatteja ja vesimelonia. Mansikoitakin söisin, mutta ne on liian kalliita.
Tuoreita kasviksia, marjoja ja hedelmiä. Hapankaalia/kimchiä. Ruista. Inkivääriä ja muutenkin mausteita. Merilevää.
Vichy ja tomaatit. Porkkanat ovat hyviä kausittain. Turkkilainen jugurtti, ananas, kaurahiutaleet ja pekaanipähkinät sekaisin on mahtava aamupala!
Aioli, majoneesi, ruisleipä, avocado, kala lähes kaikissa muodoissaan, mutta etenkin kylmäsavulohi,marjat, hedelmät, vihannekset, parsakaali, grillatut vihannekset, pähkinät, hummus, parsa, "raaka" kala: graavikala, sashimi, osterit, ceviche.
Jos rakastaa ruokaa tai juomaa, jotain on pielessä. Minä rakastan puolisoani. Pidän kyllä esim mausteisesta ruuasta, mutta ei siinä rakkaudesta ole kyse.
Lähes tulkoon kaikkia marjoja ja hedelmiä
Vierailija kirjoitti:
Aioli, majoneesi, ruisleipä, avocado, kala lähes kaikissa muodoissaan, mutta etenkin kylmäsavulohi,marjat, hedelmät, vihannekset, parsakaali, grillatut vihannekset, pähkinät, hummus, parsa, "raaka" kala: graavikala, sashimi, osterit, ceviche.
Majoneesi ei ole terveellistä...
Granny Smith omenat 🍏
Muuten mättäisin kirpeitä irtokarkkeja kilotolkulla.
Mäkin rakastan tuota sitruunavettä, mutta suuhygienistituttavani on kyllä siitä mulle eräänkin saarnan pitänyt.
Rakastan tomaatteja, villiyrttisalaatteja ( oliiviöljyllä maustettuna), oliiveja,
marjasmoothieita