Miltä tuntuu olla melkein 70-vuotias?
Kommentit (7)
Oli mukavaa ja paranee vaan entisestään.
Terveisin Salme 70 v.
Olen 67, eläkkeellä toista vuotta ja onneksi terve. Tuntuu oikein hyvältä tämä elämän vaihe.
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Salme 70 v.
Sun ikätoverit on Liisoja, Riittoja ja Leenoja. Harmittiko koskaan, kun oli edellisen sukupolven etunimi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Salme 70 v.
Sun ikätoverit on Liisoja, Riittoja ja Leenoja. Harmittiko koskaan, kun oli edellisen sukupolven etunimi?
Mulla on harvinainen etunimi. Ei ollut koko koulussa eikä kaveripiirissä toista saman nimistä. Kukaan ei huomautellut tai kiusannut nimestä.
Tavoite-eläkeikäni on 70. Eli vireä töissä ja viikonloppuisin bailaamassa käyvä ikinuori. Toivottavasti elän sataan, niin kerkeen vähän laiskotellakin.
Ihanalta, asuntovelat maksettu, pitkän työruran jälkeen eläkekiin ihan säällinen. Lapsi koulutettu, tai ihan itse hoiti hommat ja Suomessahan korkekoulukin on melkein ilmainen. Nyt inanasti raiteillaan, josta olen erityisen kiitollinen. Minuan ei tarviitse naisena esittää mitään, annan hiusten harmaantua, olen oma itsseni. Töissä piti aina olla vähän mielinkielin, nyt lentäisin heti ulos, jos kertoisin nykyiset nykyiset mielipiteeni työpaikkani kahvipöytäkeskusteluiissa.
Olen 65-vuotias ja pian jään eläkkeelle koulukäynninohjaajan työstä. Asun yksin enkä seurustele. Olen mies.