Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu olla melkein 70-vuotias?

Vierailija
18.04.2022 |

Kerro!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 65-vuotias ja pian jään eläkkeelle koulukäynninohjaajan työstä. Asun yksin enkä seurustele. Olen mies.

Vierailija
2/7 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mukavaa ja paranee vaan entisestään.

Terveisin Salme 70 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 67, eläkkeellä toista vuotta ja onneksi terve. Tuntuu oikein hyvältä tämä elämän vaihe.

Vierailija
4/7 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Salme 70 v.

Sun ikätoverit on Liisoja, Riittoja ja Leenoja. Harmittiko koskaan, kun oli edellisen sukupolven etunimi?

Vierailija
5/7 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Salme 70 v.

Sun ikätoverit on Liisoja, Riittoja ja Leenoja. Harmittiko koskaan, kun oli edellisen sukupolven etunimi?

Mulla on harvinainen etunimi. Ei ollut koko koulussa eikä kaveripiirissä toista saman nimistä. Kukaan ei huomautellut tai kiusannut nimestä.

Vierailija
6/7 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoite-eläkeikäni on 70. Eli vireä töissä ja viikonloppuisin bailaamassa käyvä ikinuori. Toivottavasti elän sataan, niin kerkeen vähän laiskotellakin.

Vierailija
7/7 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalta, asuntovelat maksettu, pitkän työruran jälkeen eläkekiin ihan säällinen. Lapsi koulutettu, tai ihan itse hoiti hommat ja Suomessahan korkekoulukin on melkein ilmainen. Nyt  inanasti raiteillaan,  josta olen erityisen kiitollinen. Minuan ei tarviitse naisena esittää mitään, annan hiusten harmaantua, olen oma itsseni. Töissä piti aina olla vähän mielinkielin, nyt lentäisin heti ulos, jos kertoisin nykyiset nykyiset mielipiteeni työpaikkani kahvipöytäkeskusteluiissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän