Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pettämisestä....

Vierailija
06.10.2006 |

En nyt oikein tiedä mihin osastolle tää kuuluis, kun en usein täällä vieraile...

Joka tapauksessa, lähipiirissäni on avomies pettänyt avovaimoaan n.2kk ajan, ja on nyt jäänyt kiinni. Tämä oli jo toinen kerta, kun mies jäi kiinni (tiedä sitten mikä on koko totuus..), ja vaimo on ilmeisesti taas antamasaa anteeksi tai ainakin näköjään jatkavat elämäänsä niikuin mitään ei olisikaan. En voi ymmärtää! Heillä on kaksi pientä lasta (alle 4v) ja ovat olleet yhdessä 6 v. Olen hirveässä välikädessä, kun en oikein voi olla kummankaan puolella, ainakaan suututtamasta toista (mies on siis kälyni), vaikka olen mielipiteeni kyllä selväksi tehnyt, eli että en hyväksy pettämistä. (vaikka jollain tapaa miestä ymmärrän ((ja en ymmärrä)), kun tiedän millainen avovaimo on luonteeltaan, ja olen nähnyt hänen ja tämän toisen naisen eron, kuin yö ja päivä) Mielestäni jos tuntee, että oma puoliso ei kiinnosta enään, olisi parempi ensin erota, ja sitten vasta lähteä kalastelemaan uutta. Kaiken lisäksi tämä nainen kenen kanssa mies on pettänyt, on itsekin petetty kahden lapsen äiti, joten luulisi, ettei hän halua kenekään muun joutuvan kokemaan samaa! En tiedä..

Mutta typerältä tuntuu sekin, että tämä miehen avovaimo ei näytä ymmärtävän, että mies ei muutu. Hän yhä elättää toiveita paremmasta huomisesta, ja on kamaalaa kuunnella kuinka hän itkee kurjuuttaan, kun tekisi mieli sanoa, että lähde hyvä ihminen pois ja muuta lasten kanssa (kun tiedän, että hän saisi omilta vanhemmiltaan taloudellista apua), äläkä valita vaan TEE JOTAIN!!! Mies kun on todella " flirtti" ja ties mitä verkkojaan viritellyt ympäri kylää, mistä kukaan vaan ei tiedä...

Onko jollakin omakohtaista kokemusta, tai neuvoja, mitä minä voisin tehdä vai pitäisikö olla kokonaan puuttumatta? Kun sekin on vaikeaa, kun vaimo soittelee minulle koko ajan.. (mikä ihmeen ihmissuhdeterapeutti minä oon???!)

Kiitos!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sehän olikin just tän asian pointti, että kuinka hyvin ja hienosti oli teksti jaoteltu.. voi vee, että jaksaa...

ja jos et tiedä mikä käly on, ole hyvä ja kävele kirjastoon sivistämään itseäsi. ****u mikä......

Vierailija
2/2 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan selvennykseksi vaan, että tuo ei ole alkup. tekstin kirjoittaja, ja no 2 varmaankin tarkoitti, että olisiko mies paremminkin lanko.. Kiitosta vaan, pikaisesti kun kirjoittaa, virheitä sattuu kun ajatus juoksee!! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla