Ilman rokotusta töihin Sote alalle.
Pääseekö taas tammikuussa Sote alalle töihin ilman koronarokotusta,miten on?
Kommentit (4)
Entä tarvitseeko ottaa influenssarokotusta, kun taustalla on sairastamalla saatua suojaa ja ei tahtoisi ottaa joka vuosi, että omat sairaudet eivät aktivoituisi? Olen tuntenut itseni hyvin terveeksi viimiset viisi vuotta ilman kausirokotteita. Otin tosin omasta tahdostani koronarokotteet, mutta niitäkään en tahdo ottaa joka vuosi vain työn vuoksi. Kyllä, olen valmis suojaamaan työssä ffp2-maskeilla yms ja vaadin myös, että niitä on riittävästi saatavana.
toinen ex-hoitsu
Miten tämä meni ikinä läpi hoitajilta? Palkanmaksu loppuu jos ei ota piikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Entä tarvitseeko ottaa influenssarokotusta, kun taustalla on sairastamalla saatua suojaa ja ei tahtoisi ottaa joka vuosi, että omat sairaudet eivät aktivoituisi? Olen tuntenut itseni hyvin terveeksi viimiset viisi vuotta ilman kausirokotteita. Otin tosin omasta tahdostani koronarokotteet, mutta niitäkään en tahdo ottaa joka vuosi vain työn vuoksi. Kyllä, olen valmis suojaamaan työssä ffp2-maskeilla yms ja vaadin myös, että niitä on riittävästi saatavana.
toinen ex-hoitsu
Influenssarokotteista ei ikinä ole tarvinnut toimittaa todistusta (toisin kuin tämän koronabullshitin kohdalla), joten työnantajan on ollut tyydyttävä siihen mitä ikinä alaisensa sanoo. Ja niin se kuuluisi ollakin: ihmisen terveysasiat kun eivät kuulu kellekään muille kuin lääkärilleen.
Erittäin todennäköisesti. Se epätasa-arvoistava elannonhankinnan blokkava paskapykälä on voimassa määräaikaisesti.