Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin uskoa tulevaisuuteen, mutta en voi.

Vierailija
18.04.2022 |

Liikaa pahaa tapahtuu koko ajan, myös sellaista jota on tapahtunut jo kauan ja josta vasta Ukrainan sodan kautta olen tullut tietoiseksi.
Pahinta ylivoimaisesti on se että mulla on lapsi. Rakastan häntä enemmän kuin mitään mutta samalla kadun koska hän joutuu kärsimään myös ja se on minun syytä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitteko rokotteen?

Vierailija
2/4 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta lauhkeammille vyöhykkeille ja pois länsimaisesta hapatuksesta. Hanki uusi elinympäristö lapsellesi. Sellainen, jossa ihmiset ovat iloisia, ystävällisiä ja vieraanvaraisia  jopa köyhinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää uutiset katsomatta ja keskittyä omaan elämään. Tekee retkiä lähiluontoon, syö eväitä kannon päällä. Kuuntelee lintujen laulua. Neuloo vapaa-aikana värikkäistä langoista. Tekee hyvää ruokaa. Palapelin kokoaminenkin on järkevämpää kuin uutisten katselu. Elä päivä kerrallaan!

Vierailija
4/4 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

“If a problem is fixable, if a situation is such that you can do something about it, then there is no need to worry. If it's not fixable, then there is no help in worrying. There is no benefit in worrying whatsoever.” - Dalai Lama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi