Päätin etten enää siivoa, koska mies sanoi että siivoaminen on naisten hommaa!
Mitäs te muut tekisitte tilanteessa?
Mies ei tee mitään niin mulle riitti.
Siivoaisitteko silti?
Ukko pitäis tietty kokonaan vaihtaa mutta tämän lauseen jälkeen päätin etten tasan tarkkaan tee yhtään mitään mikä on itselleni välttämätöntä.
Aika jäätävä sotku kuukauden jälkeen, astioita ja pyykkejä olen sen verran pessyt mitä pakko on.
Koko kämppä on hujan hajan, koirankarvoja on tuppoina nurkissa ja työpöydät kohtalaisen ällöjä.
Hän ei kuulemma sotke niin ei tarvitse siivotakkaan.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Siis siivoaako joku vielä itse eikä osta palveluna? Meillä ei ole edes imuria, silti joka viikko siistiä.
Varsinkin tähän aikaan vuodesta on imuroitava vähintään joka toinen päivä (koiran karvanlähtö) ja kesällä samoin (lapsi+hiekkalaatikko). Talvella pääsee vähemmällä.
Siivoamiseen kuuluu paljon muutakin kuin imurointi.
Mä olen luonteeltani sellainen ettei mua joka mutkassa edes häiritse hoitaa jotain asiaa toisen puolesta.
Siinä vaiheessa kuitenkin kun mua aletaan sättimään sitten niiden hoitamattomuudesta eikä itse tartuta mihinkään päässä kyllä räjähtää.
En pysty käsittämään toisen ajatusmaailmaa. Ap
Kunhan nainen ensin siivoaa kämpän, niin mies voi sitten palkaksi antaa seksiä.
Itse toteaisin, että vaihdan sukupuoleni mieheksi (kun ei siihen kuulemma edes tarvitse mitään hormonihoitoja tai vastaavaa, kunhan tuntee olonsa mieheksi) ja sitten kysyisin mieheltä että mitäs me nyt tehdään, kun talossa asuu kaksi miestä eikä yhtään naista. Kuka siivoaa?
Eikä pariskunnan nyt tarvitse pitää kirjaa siitä kuka ja milloin joku täytti astinapesukoneen vaan kumpikin tekee sitä mitä osaa ja ehtii.
Aidosti jos on väsynyt en todellakaan mene repimään toista sängystä siivoamaan vaan kyllä sen sitten ehtii.
Eikä tarvitse siivota mun tavalla, siitäkään ei ole kyse.
Asenne oksettaa eniten. Ap
Mä oon miehistä pellein. Mä tykkään siivota ja mua ärsyttää naisen epäsiisteys. Mun oma hima on tip top, mutta naisen ei ole. En lääpi sen kämppää, mutta voisin siivota. Ilman lupaa niin en tee.
Mieheltä voi kysyä, että pilullako sitä siivotaan.
Toki voit myös vetää överiksi ja todeta, että kaikki päivittäiset jutut ovat miesten hommia, koska biologiansa puolesta miehillä on testosteronia enemmän kuin naisilla, mikä tekee heistä tyypillisesti pidempiä, fyysisesti voimakkaampia ja jopa energisempiäkin ja täten sopivampia hoitamaan päivittäisiä askareita. Ja ei missään nimessä seksiä miehen kanssa, koska seksipaasto saa testosteronitasot nousemaan.
Itse teen työt ja tienaan elannon meille. Vaimo on ollut työttömänä ja hoitanut huushollin. Ihan toimiva ratkaisu.
Me ollaan molemmat töissä ja mihinkään maksulliseen siivoukseen ei ole varaa.
En ketään vierasta kyllä kotiini edes haluaisi.
Mies peilaa tilannetta koko ajan siihen kun asui yksin. No kohta saa asua sitten taas niin ei tarvitse muiden sotkuja hänen siivota.
Tämä vääntö aiheesta alkoi kun jäin sairauslomalle,
(ei masennus, mutta en pystynyt reippaaseen toimintaan muista syistä)
koska olin kotona mun olisi pitänyt tehdä kaikki. Nyt kun olen töissä pitäisi silti.
En tiedä miten ihmiset pystyy esittämään toista ja kun muutetaan yhteen yhtäkkiä muututaan piruiksi?! Ap
Onneksi olette vain avoliitossa, joten voi lähteä koska vain huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse teen työt ja tienaan elannon meille. Vaimo on ollut työttömänä ja hoitanut huushollin. Ihan toimiva ratkaisu.
Saako vaimosi pitää työttömyyspäivärahansa ihan itsellään? Sehän voi olla ties miten hyvä, kun se on vielä ansiosidonnaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako vaimosi pitää työttömyyspäivärahansa ihan itsellään? Sehän voi olla ties miten hyvä, kun se on vielä ansiosidonnaista.
Saa. Jos osaisit lukea, olisit ymmärtänyt, että "tienaan elannon meille" tarkoittaa, että minä maksan kaikki elämisen kulut.
Sinä siis maksat muijallesi siitä, että hän siivoaa sinun sotkusi?