Kunpa ihmiset tajuaisivat narsistien toimien laajuuden ja seuraukset
Siksi kirjoitan tämän viestin. Ihmiset valittavat monesta isosta Suomen ja maailman ongelmasta, jotka ovat narsistien aiheuttamia. Vähintään sadat ihmiset Suomessakin ovat itse aiheuttamassa niitä, kun katsovat sormien läpi tai yleensä auttavat narsisteja. Sillä on mittaviakin seurauksia, vaikka ette uskoisi. Sei ei lopu koskaan kokonaan, koska aina löytyy joku tai useampia, jotka eivät vain tajua.
Kommentit (5)
Ne eivät elä eristyksessä. Päinvastoin, sellainen verkostoituu, jos joku. Ja ne verkostot ulottuvat kauas.
Jep, just nähtiin miten mustasukkainen joku voi olla.
Suuren ongelman muodostaa se, että henkilö, joka ei ole joutunut narsistin vihan kohteeksi, ei koskaan pysty tajuamaan sitä kauheutta. Eipä edes usko narsistin tekoja ja valheita tapahtuneiksi.
Moni on myös joutunut narsistin haaviin hänen hovikseen, häntä palvelemaan hänen inhottavissa toimissaan.
Jos itse on uhri, on suurin piirtein ainut keino panna välit kokonaan poikki ja jopa pitää huolta, ettei koskaan eikä missään tilanteessa joudu enää kohtaamaan sitä narsistia.
Vierailija kirjoitti:
Suuren ongelman muodostaa se, että henkilö, joka ei ole joutunut narsistin vihan kohteeksi, ei koskaan pysty tajuamaan sitä kauheutta. Eipä edes usko narsistin tekoja ja valheita tapahtuneiksi.
Moni on myös joutunut narsistin haaviin hänen hovikseen, häntä palvelemaan hänen inhottavissa toimissaan.
Jos itse on uhri, on suurin piirtein ainut keino panna välit kokonaan poikki ja jopa pitää huolta, ettei koskaan eikä missään tilanteessa joudu enää kohtaamaan sitä narsistia.
Pitää laittaa välit poikki useampiin.
Narsistille on aina velkaa narsistin mielestä.
Itänaapurista löytyy iso esimerkki.