Montako kerrostalonaapuria olette nähneet pääsiäisen aikana pihalla tai rapussa?
Minä ehkä kaksi. Kaikki ovat omissa piiloissaan tai vieraisilla.
Kommentit (12)
Eilen näin rappukäytävässä naapurin ja tänään näin pihalla yhden perheen ja pari muuta.
Meidän pihassa oli eilen ulkopenkit täynnä naapureita. 8 vuotta asuttu täällä, keväällä ku ilmat suo ja syksylle pitkään niissä istuu porukkaa. Välillä menen sinne Itsekkin kahvikupin kanssa. Mies oli eilen tunnin verran turisemassa penkeillä😂
Onhan noita tullut vastaan ulko-ovella ja pihassa. Äitijengi ulkoilee pikkulastensa kanssa joka päivä talon päädyssä leikkipaikalla kuten kaikkina muinakin päivinä.
Meillä tervehditään naapuria ja naapuritalon asukkaita, postinkantajaa, rappusiivoojaa, kaikkia. Mutta en asu Suomessa.
En yhtäkään, koska pysyn luukussani ja verhot ikkunoissa. Vihaan kirkasta keliä ja odotan syksyä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän pihassa oli eilen ulkopenkit täynnä naapureita. 8 vuotta asuttu täällä, keväällä ku ilmat suo ja syksylle pitkään niissä istuu porukkaa. Välillä menen sinne Itsekkin kahvikupin kanssa. Mies oli eilen tunnin verran turisemassa penkeillä😂
Turiseminen on kivaa! Olen itse keski-ikäinen, mutta talossamme on kauheasti eläkeläisiä. Heidän kanssaan tulee aina turistua pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turiseminen on kivaa! Olen itse keski-ikäinen, mutta talossamme on kauheasti eläkeläisiä. Heidän kanssaan tulee aina turistua pihalla.
No ei ole. Olen itsekin eläkeläinen eikä kiinnosta vähääkään jäädä turisemaan kenenkään kanssa.
Enemmän on kuulunut melua huutamista ovien hakkaamista ja näkyminen on lähinnä ollut paikkojen tahallista sotkemista kulttuurinrikastajien asuttamassa lähiössä.
Aamuisin kun käy ulkona on hiljaista ja näkyy vaan joku koiranulkoiluttaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Olen itsekin eläkeläinen eikä kiinnosta vähääkään jäädä turisemaan kenenkään kanssa.
Kerroin vain, millaista meidän talossamme on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroin vain, millaista meidän talossamme on.
Ja minä vain kerroin, millainen itse olen.
Pari juorupomoa, oletan, juoruskeli huutamalla toisilleen puolenmetrin päässä toisistaan, parkkipaikalla. Kuulovammaa? Seiskymppisiä. Mies ja nais.
Hillitöntä paasausta.
Yksi nähty tänä aamuna kun tulin koiran kanssa lenkiltä.