Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako kerrostalonaapuria olette nähneet pääsiäisen aikana pihalla tai rapussa?

Vierailija
18.04.2022 |

Minä ehkä kaksi. Kaikki ovat omissa piiloissaan tai vieraisilla.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nähty tänä aamuna kun tulin koiran kanssa lenkiltä.

Vierailija
2/12 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen näin rappukäytävässä naapurin ja tänään näin pihalla yhden perheen ja pari muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienen mietinnän jälkeen viisi.

Vierailija
4/12 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pihassa oli eilen ulkopenkit täynnä naapureita. 8 vuotta asuttu täällä, keväällä ku ilmat suo ja syksylle pitkään niissä istuu porukkaa. Välillä menen sinne Itsekkin kahvikupin kanssa. Mies oli eilen tunnin verran turisemassa penkeillä😂

Vierailija
5/12 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita tullut vastaan ulko-ovella ja pihassa.  Äitijengi ulkoilee pikkulastensa kanssa joka päivä talon päädyssä leikkipaikalla kuten kaikkina muinakin päivinä.

Meillä tervehditään naapuria ja naapuritalon asukkaita, postinkantajaa, rappusiivoojaa, kaikkia. Mutta en asu Suomessa.

Vierailija
6/12 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtäkään, koska pysyn luukussani ja verhot ikkunoissa. Vihaan kirkasta keliä ja odotan syksyä.

Vierailija
7/12 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän pihassa oli eilen ulkopenkit täynnä naapureita. 8 vuotta asuttu täällä, keväällä ku ilmat suo ja syksylle pitkään niissä istuu porukkaa. Välillä menen sinne Itsekkin kahvikupin kanssa. Mies oli eilen tunnin verran turisemassa penkeillä😂

Turiseminen on kivaa! Olen itse keski-ikäinen, mutta talossamme on kauheasti eläkeläisiä. Heidän kanssaan tulee aina turistua pihalla.

Vierailija
8/12 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turiseminen on kivaa! Olen itse keski-ikäinen, mutta talossamme on kauheasti eläkeläisiä. Heidän kanssaan tulee aina turistua pihalla.

No ei ole. Olen itsekin eläkeläinen eikä kiinnosta vähääkään jäädä turisemaan kenenkään kanssa.

Vierailija
9/12 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän on kuulunut melua huutamista ovien hakkaamista ja näkyminen on lähinnä ollut paikkojen tahallista sotkemista kulttuurinrikastajien asuttamassa lähiössä.

Aamuisin kun käy ulkona on hiljaista ja näkyy vaan joku koiranulkoiluttaja.

Vierailija
10/12 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole. Olen itsekin eläkeläinen eikä kiinnosta vähääkään jäädä turisemaan kenenkään kanssa.

Kerroin vain, millaista meidän talossamme on.

Vierailija
11/12 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin vain, millaista meidän talossamme on.

Ja minä vain kerroin, millainen itse olen.

Vierailija
12/12 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari juorupomoa, oletan, juoruskeli huutamalla toisilleen puolenmetrin päässä toisistaan, parkkipaikalla. Kuulovammaa? Seiskymppisiä. Mies ja nais.

Hillitöntä paasausta.