Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joiden mielestä Bogin vaatteet eivät ole laadukkaita?

06.10.2006 |

Kokemuksia?

Itse olen pettynyt ko. merkkiin. Saimme pojalle lahjaksi nätit vakosamettihousut ja fleece-hupparin. Hupparin vetoketju on luvattoman huono, saa olla todella tarkkana että sen saa kunnolla kiinni, usein alkaa repsottamaan eikä varmasti enää kauna kestä.. Sitten ostin itse toiset housut ja jo ennen ensimmäistä pesua koristetikkaukset alkoivat purkautua (en pessyt ennen käyttöä kun housut piti ostaa hätätilanteessa- pojalla kakat housussa ja vaihtopari oli jäänyt kotiin ;) )

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ollut mm. collegehousuja, jotka ovat nukkaantuneet ihan kamalan näköisiksi samassa ajassa kun lindexin tai h&m:n vastaavat eivät ole menneet miksikään. samoin joissain erissä mitoitus on todellakin aivan pielessä. tätä olen kuullut muidenkin sanovan, että esim. housuissa on aivan valtava ympärysmitta. vauvalle sain lahjaksi vasta bogin farkut, jossa aivan valtava vyötärö eikä mitään kiristysmahdollisuutta. ei niitä oikeesti voi käyttää.

sitten kun vaatteet eivät kuitenkaan ole ihan kaikkein halvimpia, enpä viitsi niihin rahojani tuhlata.

Vierailija
2/5 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan sama kokemus. Ostin äskettäin Bogin vauvojen kylpytakin ja kävin vaihtamassa takin 2x uuteen, kun takki repeili heti ekan pesun jälkeen saumoista. Taas meillä käytössä oleva takki on revennyt ja sitä on käytetty 2x. Hinta kuintenkin 19,90eur ja koko 70cm eli ei mikään ihan halpa.

Samoin ostimme elokuun kanta-asiakastuotteena vauvojen pussilakanasetin ja siinä pussilakana oli revennyt saumasta...

En tiedä missä tuotteet valmistetaan, mutta työn jälki on TOSI huolimatonta!!

ENÄÄ EMME OSTA BOGI-tuotteita! H&Mkin myy parempaa laatua!

Timarjut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut Hulluilta päiviltä Bogin bodyja, jotka ovat mielestäni olleet huonoja. Taannoin katselin Stockmannilla todella kaunista liivimekkoa ja siihen sopivaa trikoopaitaa. Paita maksoi 13-15 euron luokkaa. Koska bodyista oli huono kokemus, jätin nuo vaatteet kauppaan. Muuten olisin ne ottanut. Jälkikäteen alkoi mietityttää, että ovatko Hullujen päivien tuotteet yhtä hyviä kuin tavallisesti myytävät. Jospa paita ja mekko olisivatkin olleet ihan kestävät. Joskus olen kuullut, että laatu ei alepäivillä vastaa tavallisesti myytävää, mutta en tiedä. Tämä ei siis välttämättä koske Stockmannia ja Hulluja päiviä.

Meni asian vierestä, mutta minä jätin ko. merkin vaatteet kauppaan, vaikka olisin ne ulkonäön puolesta ostanut.

Vierailija
4/5 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vain katsellut,mutta eivät mielestäni vaikuta hypistellessäkään hyville,joten en ole ostanut.

Juhlamekkoja olen ostanut kun on ollut tosi kivoja ja erilaisia.Niihin olen ollut tyytyväinen...tosin ne eivät kulu käytössä samalla tavalla kuin arkireleet.

Samoin on ollut yksi ihana toppatakki joka kesti pitoa ja pesua erinomaisesti.

Laatu varmaan vaihtelee...

Vierailija
5/5 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Collegepuku meni eka pesussa mittasuhteiltaan vähintäänkin omituiseksi ja paidat lörpsähti muodottomiksi.