Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*SYYSVÄEN-04 TIISTAI*

06.02.2007 |

Pitkästä aikaa ekana täällä!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut nukkuu, mies lähti töihin. Kova pakkanen, eipä tartte ulkoilla tänäänkään. Kotipalvelusta sitten soittivat, huomenna tulee käymään joku tyyppi. Huomenna myös neuvola. Mini tuntuu kasvaneen hurjasti pituutta, rottinkisänky alkaa olla pieni, pitää pinnis kasata. Haikein mielin laitoin pieniä vaatteita sivuun..vaikka onnellinen olenkin, et aika kuluu..ja ehkä joskus helpottaa!

Reeli, Minin vaatekoko 56/62 vähän vaatteesta riippuen, hurjasti vaihtelee koot! Hienosti teidän typykkä kasvanut! Oispa mukava nähdä livenä vauvojen kanssa! :)

Helli, miten jakselet? Miten arki alkanut sujumaan? Kerrohan kuulumisia kun jaksat ja ehdit!

Nea on kovin mustis isovanhemmista, ei yhtään tykkää kun lepertelevät Minille. Saattaa sanoa, et ei saa katsoa sinnepäin tai tuu lukemaan ym. Mut ihanaa, kun täällä on apujoukkoja, helpottaa kummasti. Anoppi eilen jutteli, et ei uskois ton vauvan nukkumisia, ellei itse näkis ja kokis. Joutui meinaan vaunuja vatkaamaan, kun mulla oli syöminen kesken. Ei siinä puolessa tunnissa ehdi oikein mitään..ja sit saattaa vartin verran heiluttaa, Mini nukahtaa ja minuutin päästä on hereillä. Tuskallista. Tänään on päivystys baby blues-neuvontapuhelimessa ja pitää nyt soittaa ja kysellä vinkkejä tohon nukkumiseen. Taas jouduttiin antamaan Duphalacia Minille, oli jo niin tuskainen kun kakka ei tullut. No kakka sitten tuli ja maha kipeämmäksi myös. En oikeesti JAKSA, jos maha ei ala toimia itsestään. Sit tää on aina tätä, et mahavaivat ei lopu koskaan..

Huvitti Nekku yks ilta. Sanoi et tuu kattomaan. Oli laittanut nalle-repun nuken sänkyyn makaamaan ja tuskaili: Voi pässi tää ei nuku! JOKA ILTA pyytää vettä! Pissahätä! Kakkahätä!! ;-D Puhui kuin itsestään!

Mini heräs..Moi!

Enkeli1 ja Nea+Mini

Vierailija
2/27 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla sairaana, vaikka näin aamulla pinoudun. Pakkanen vaikeuttaa nukkumista, kun ilmankostuttimista huolimatta, näillä pakkasilla ilman on kuivaa. Valma heräsikin sitten ennen kuuttaa. Mies meni moisesta sekasin ja oli lähössä tunnin liian aikaisin töihin. Onneksi sain ovan suusta kiinni. Oli vielä hakemassa työkaverin hotellista, joten olis saanut odottaa :).

Se ilman kostutin on loisto juttu - jos toimii. Toinen on joku maanantai kappale :). Oma oloni on ollut jo kuukauden hyvä, het kun masiina ei ole päällää, aamulla on kurkkukarheana ja nenä kuivana. Suosittelen.

Ei taida tehdä tämä pakkasilma astmaatikolle hyvää. Valma hengitys on melko raskasta. Pitää vissiin viedä lääke myös päiväkotiin, että antavat ennen ulkoilua. Osaakohan joku antaa? No, tosin Valma osaa kyllä ottaa itsekin.

Ayappi, ei meilläkään helpota vaikka tuli pakkaset. Nyt sitten kiusaa keuhokoja se pakkasilma. Halaus.

Tea, kyllä saa väsyttää. Mua väsyttää vaan kun ajattelen, ettei olle lepohetkeä ja nuin pitkällä raskaana.

Sisustusjutut sähköpostissa on kivoja. Jatketaan.

Kukkuulle hali ja rutistus.

T@hti, ihanaa lähimmäisenrakkautta.

Enkelille voimia ja toivotaan, että saisitte jostain apua.

Nyt täytyy mennä laittamaan naama ja tukka, mutten tulee kuitenkin kiire.

Hyvää pakkaspäivää!

PL

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos valinta avusta, otettiin vaihtis 1 eli Tiikeri-paidat.

Nyt vain Ongelma menemisestä kun miehen auto keitti ja piti ottaa meidän auto. Pakkasta on niin paljon ettei kyllä voi kävellä -> tilattiin taksi. Muuten jätettäis menemättä mutta kun on toi kuvaus.

Jaaha mutta aamupalalle että ehditään...

Enkelille toivoisin myös arjen helpottamista, miten vanha mini nyt jo onkaan (aika kuluu niin nopeesti!)?

Mari ja Ee ja Aa kohta 7kk (joka muuten oppi laskeutumaan:) )

Vierailija
4/27 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiva nähdä Enkeli taas pinon alottajana! Miten teillä Mini toimii, jos ei vatkaakaan vaunuja ja nukuta takasin? Onko hereillä koko ajan ihan tuskainen ja kiukkuinen? Tuli nimittäin mieleen esikoinen joka ton ikäisenä nukkui 2-3 kertaa päivässä puolen tunnin unet ja siinä ne päikkärit sitten olikin. Se oli aika tuskaista, mutta helpotti, kun sen tajusi olevan hänelle sopivaa. Yöllä kyllä nukkui tosi hyvin, joten se vähän tasapainotti elämää. Tiedän, että on eri asia allergioiden takia ja ehkä olette tosiaan kokeilleetkin ottaa unilta pois sen puolen tunnin jälkeen.

Pakkanen on kamala! Jäinen tuuli palellutti mut ulkona. Bussissakin sai palella, kun veti jalkoihin koko ajan. Päätin töihin tullessa, että jään huomiseksi ja torstaiksi kotiin etätöihin (torstaina onkin lasten neuvolat aamulla, joten senkin takia sillon).

Hyviä päivänjatkoja!

T: Ynis

Vierailija
5/27 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaina ollaan ja yö meni penkin alle.

5v nyyhkytti yski ja valitti koko yön ja syysherra taas kampesi potkimaan meidän väliin+mun monet vessassa juoksut...

Kun mies tulee kotiin,minä menen ulos.Eilinen sisällä olo riitti,kiitos=)

Sisustamiseta:Meillä vaihtaa huonekalut paikkaa ihan huomaamatta=)Kun innostun niitä siirtämään,alta pois!Kalusteet olen ensin pongannut jostain ja sitten miehellä " hyväksyttänyt" .Hän pitää maustani kodin suhteen joten on hyvinkin vapaat kädet.Vanhempani ovat myös innokkaita sisustajia ja he antavat ja tuovat hyviä vinkkejä tai oikeen sisustus tavaraa/esinettä.Tällähetken keittiön ikkunoista puuttuu verhot/kaihtimet.Alumiiniset säleet oli mutta kyllästyin niiden pölyn keräämiseen.Kangas verhoja en halua joten on niinkuin vaiheessa.

Parit matot pitäis hankkia piakoin.

Innoissani sisustin vauvankin huoneen jo kk sitten.Se vasta onkin mukavaa sisustamista!

Varmasti tässä aamupäivän aikana luen ja kirjoitankin jos tulee mieleen jotain.

Kirpakkaa pakkaspäivää kaikille!

L+5+rv 33+

Vierailija
6/27 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki kotimammat kehiin sisäpäivävinkit/touhut. Aavikselta tulikin jo yksi päivä monta hyvää ehdotusta.

Eilen jo kylvettiin päivällä ja mä raspasin kantapäät. Äsken revittiin yhdessä pahvipakkauksesta takansytykkeitä.

Tietty lukemiset, leikit ja piirtäminen. Ehkä me voitas tänään maalata vesiväreillä ja siivota.....

Sisustamisesta: mähän olen kertonut että meillä suhteen alkuaikaan liittyi se ongelma että tavaraa oli aivan liikaa ja tän myötä mies ei ole ollut oikein halukas laittamaan/hankkimaan mitään uutta. Oon viimeaikoina saanut ymmärtämään että tää kodin laittaminen on oikeasti naisille tärkeää ja mies parka ei enää ahdistu kun tavaroiden paikat säännöllisesti muuttuu ja verhot vaihtuu. Nykyään tuon lamppuja yms ja miehellä ne sitten hyväksytän. Isompiinhankintoihin mies kyllä haluaa ottaa kantaa.

Tässä asunnossa kiistaa on aiheuttanut tää mäntypaneli joka miehen mielestä on niiiin kodikasta, eikä haluaisi siitä luopua kaiketi ollenkaan. Itseasiassa itsekkään en enää ole sitä mieltä että ihan kaikki pitäis laittaa valkoiseksi, mutta osa kyllä tulee vaihtamaan väriä. Kauhean vaikea miettiä värejä......alakerran takkahuoneen puolipanelia aloimme maalaaamaan maitokahvin värillä, mutta jätettiin kesken osittain kun näyttää aika tummalta, varsinkin kun täällä katot on vielä tummaaa panelia. Pitää laittaa teille kuvia, kun olette niin hyviä vinkkejä antaneet muillekin. Siis noita värejä on musta kauhean vaikea arvioida niistä maalikauppojen pieneistä lappusista, sitten jos alkaa ostelemaan pieniä koe-eräpurkkejä niin tuleehan sekin kalliiksi.

Oikeasti olen sitä mieltä että mulla on enempi " estetiikan tajua" ja seuraanhan mä nyt sisustuslehtiäkin vinkkien yms toivossa, että mies vois luottaa vähän enempi. Meillä mies tykkää enempi perinteisestä ja yleensäkin on sitä mieltä että on turhaa laittaa/muuttaa sellasta joka on kunnossa ja kohtalaisen siistiä : (, mutta ehkä tuo alkaa ymmärtää pikkuhiljaa, mun äiti on kova sisustamaan ja miehen kotona taas oli sama kalusto ollut sitten 70-luvun.

Joo, tältä erää lopetan kun tuo poika keikkuu tässä pöydällä ja VAATII huomiota.

tiivii rvk 37 + ja pikku-V

Vierailija
7/27 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkanenpa hyvinkin: -33 astetta. Hrr! Ei tarvitse kuvitellakaan, että lähtisi ulkoilemaan. Sisäpäivä tulossa ja jo nyt on älyttömät villit päällä. Just lensi äsken sohvalta tyynyt lattialle ja nyt sitten rymytään ja riehutaan niiden kanssa. Neitin touhut näyttää kans aika vaaralliselta, nousee sohvalle seisomaan... Mukavaa kuulostaa olevan lapsilla, mutta kuinka kauan?

Voi kun kuulostaa tuo Minin nukkuminen ja vaunujen vatkaaminen ihan T:n vauva-ajalta. Tiedän täsmälleen mitä sen on... Just kun olet saanut vauvan nukkumaan ja keitettyä itselle vaikka kupin kahvia, niin silloin se alkaa taas...Jaksamista. Kyllä se siitä helpottaa ajan kanssa, vaikka tiedän, että just nyt se ei lohduta yhtään!

Meillä kanssa olen tyhjentänyt pienten vaatekaappia ja laittanut pieniä vaatteita eteenpäin... Neiti käyttää nyt jo 74-80 cm vaatteita ja T on siirtymässä pikkuhiljaa jo kokoon 90 cm... Tosin osa 86 cm sopii vielä ihan hyvin!

Jaahanz, meno yltyy sen verran hurjaksi, että pitänee lähteä erotuomaroimaan :)

Mimmu ja lapset x3

Ps. Jaksan aina vaan ihmetellä tuota Leannan tarmokkuutta :O

Vierailija
8/27 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mäkin tykkään perinteisestä, mutta kohtalaisen yksinkertaisesta tyylistä. Meillä on joitakin kunnostettuja perintöhuonekaluja joista tykkään, eikä muutenkaan mitään kallista. vanhan pitää olla oikeasti vanhaa, niinkään uusvanhasta en tykkää.marimekosta tykkään, mutten unikosta, ei sovi ainakaan meille.Kodikasta pitää olla, mutta ei liikaa tavaraa (vaikeaa näissä neliöissä ja tällä tavaramäärällä.) ja ei liikaa vanhoja huonekaluja jotein mene ihan museotunnelmaksi. Nyt on ongelmana alakerrassa liikaa tummia huonekaluja, ja tekstiilitkin ehkä liiaksi tummmaa, odotan niin että saan katot maalattua valkoiseksi niin raikastais ilmettä.

pälpäti pälpäti, tiivii

Vierailija
9/27 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosi!Jos vaan jään potemaan väsymystä ja paikoilleni,olen väsyneempi kuin voi olla ja ärtynyt.

Kun otan itseäni niskasta kiinni ja lähden duunaamaan jotain niin väsymys jää jalkoihin.

Ja väsynyt mä oon varmaan seuraavat 20v joten touhuamista täytyy riittää ja keksiä=)

Leanna

Vierailija
10/27 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan lähdetä lasten kanssa tänään ulkoilemaan. Mun pitää kyllä heti kun mies tulee töistä lähteä malmille kauppoihin, pitää varmaan ottaa auto.

Onpas vaikeeta tähän vuoden aikaa löytää rantapalloja ja uimapatjaa. Järjestetään vanhemmilleni ne synttärit niin teemana on hawaiji (saatiin vuokrattua uima-allas sauna paikka). Yhden rantapallon olen vasta etolasta löytänyt ja sekin oli viimeinen, täytyy jatkaa vielä etsimistä.

Kivan iso pino meillä jo tähän aikaan aamusta.

Voi pientä Miniä. Kumpa Minin olo helpottuis. Jaksuja Enkelille.

Nyt lasten seuraksi. Palailen taas.

Öttis, Veeti ja Venla

Vierailija
11/27 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

La on 22.2, mutta mulla on insuliinihoito aterioille ja sen takia synnytys tullaan käynnistämään ennen laskettua päivää, siis viikolla 39, jos ei lapsonen halua tulla aikaisemmin, eli 2 viikon kuluttua viimeistään !! Ei siis haluta että raskaus menee yli lasketun päivän. Pikku-V syntyi 39 +1, myöskin käynnistyksellä. Nyt torstaina ä-polilla kaiketi jo annetaan käynnistyspäivä, hassua että lääketiede näin voi päättää lapseni syntymäpäivän. Ei tunnu kyllä sltä että olis tuloillaan lapsonen vielä, mutta nyt voi ainakin surutta touhuta.

tiivii 37+5

pakkasta -24, ajattelin ksikoa meille vaatteet päälle ja mentäis ihan hetkiseksi kuitenkin ulos, psotilaatikolle lähinnä.

Vierailija
12/27 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennalta sovittuna päivänä=)

Onko sun vauvat olleet sitten isoja syntyessä,viitaten insuliiniin?

Lisää utelua,anteeksi!

Leanna

Vierailija
13/27 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hrrrrrr...pakkanen on,ei sentäs yli30 mut ihan riittävästi!!Pieni viima kävi vielä poskiin niin ilkeesti!!!SE perjantain sade ja nyt pakkanen teki vielä kadut ja pihat ihan jäiseks ja lumiki hävis tosi paljon..on tosi rumaa!

Mulla on joku kamala väsymys!Eilen illalla iski ja tuntuu et en pysy hereillä..oisko joku taudin jälkijuttu?!Onneks on muskaripäivä ni ei tarvi tekemistä mietiä,matkaanki menee alle10 min ni ihan siedettävä.

Tea:kyllä todellakin saat väsyä!Musta tuntuu et typyn päikkäriaika on ihan elinehto...ja en edes raahaa muuta kun näitä itse hankittuja kiloja mukanani ;-))

Kurjaa Pile että nyt tuli tälläset pakkaset että niistäki tulee harmia :-(

Eilen taas kypsytti lasetn tappelu.Oikeesti kumpikin lyö/tönii tosi herkästi toisiaan!Ja nyt huomasin pihalla ja jumpassa et typy on ottanu saman käytännön myös muihin lapsiin..ennen joulua vielä muksi vain veljeään.

Typy on myös isille tosi ilkee..latelee sille ihan suoraan esim.en rakasta sua,rakastan vaa äitiä.en ole sun kulta.en tykkää susta.

Tästä oli joskus täällä joku ketjukin mut tuntuu vaa pahalle ku se sanoo tollasia.Sit mulle päiväl puhuu et on isiä ikävä...

Täytyy vielä imuroida ennen lähtöä.Illalla jumppa ni ei sitten ehi..

jatu

Vierailija
14/27 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin äkkiä lukaisemaan kuulumiset ennen kuin katoan työreissulle. Otan perheen mukaan, saa nähdä tuleeko siitä mitään... Olen huomannut, että mies ei kestä yhtään, jos minä teen työjuttuja ja hän on vastuussa lapsosesta. Ehkä siis tullaan puhumattomina ja huonotuulisina takas...

Pakkanen jähmetti aamulla kyllä töihinmenoa. Toki tuuli pahentaa meidän -18 astetta, mutta tuo Mimmun yli 30 tuntuu sietämättömältä.

Ilmankostutin olis tarpeen tähänkin huusholliin.

Vointeja tasapuolisesti kaikille!

Keilin

Vierailija
15/27 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leanna kun on käymässä, pitää heti kysyä apua. Miten hoidat esim. hakemiset ja uloslähdön lasten kanssa? Muutkin konkarit kommentoikaa! Eilen oli melkoinen show, kun en itse oikein ollut parhaassa vedossa ja sitten piti päästä ulos. Vauva huusi kuumissaan naama punaisena kun Kukkanen karkaili ja vain riisui pukemisen sijaan.

Tilanteesta heräsi kaksi kysymystä: Minkä ikäisen vanhemman lapsen voi mielestänne jättää vaunuvahdiksi siksi hetkeksi kun pukee sitä rimpuilevaa kaksivuotiasta?

Toinen liittyi autoiluun: Otatteko pienemmät aina mukaan autosta, kun viette tai haette (kohtuullisen) nopeasti jotain? En tarkoita mitään puolen tunnin kauppareissua, vaan esikoisen eskariin viennit sun muut.

Tiiviille vinkki: näytä valmiita sisustuskuvia, leikkaa lehdestä kuva. Kaikki ei pysty hahmottamaan puheesta millainen lopputulos on.

Viimeinen voimansirulähetys väsyneille,

Kukkuu

Vierailija
16/27 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leanna, saa kysellä : ), pikku-V painoi syntyessään 3270g ja tämä tulokas oli painoarviossa viimeviikolla noin 3 kg,jostain syystä eivät ole kasvaneet isoiksi. Hoitotasapainon/verensokerit oon saanut pidettyä hyvällä tasolla, joten se on vaikuttanut et eivät ole kasvaneet kookkaiksi, toisaalta joskus vaikka verensokerit oisivatkin hyvät diabeetikon vauvat kasvavat silti kookkaiksi ja tarvittaessa sitten synnytys käynnistetään jo aikaisemminkin. Yliajalle ei päästetä koskaan, koska diabetes/insuliinihoito on kuitenkin riski jo sinänsä ja mahavauvat voi loppuajasta alkaa voimaan huonosti.Mutta siis eniten vauvaa kasvattaa se, jos äidin verensokerit on korkeella ( vauva saa myös sokeria paljon) ei insuliinihoito, koska sehän laskee äidin verensokerit normaalitasolle, mikäli pelkkä dietti esim. raskausajandisbeteksessa ei riitä.

Ulkoiltiin pikaisesti ja meni ihan plörinäksi, liian myöhään mentiin ulos, taisi olla poika nälkäinen ja huusi vaan kotipihalla, puolen tunnin jälkeen tultiin sisälle ja olikin tosi nälkäinen, veteli lautasellisen perunamuussia ja jauhelihaa. kauheasti laitoin meille vaatetta ja oikeastaan ei niin kylmältä edes tuntunut ulkona, eilen paljon kamalampi päivä kun pakkasen päälle vielä tuuli.

millehän tässä nyt alkais.....

Voin eläytyä Kukkuun pulmiin uloslähdön suhteen kun väliin on tuskaa jo yhden uhmiksen ja mahavauvan kanssa. Kai se vauva kannattaa pukea ensin......jos ei ole niin suojattu piha että taaperon voisi päästää ulos ensin yksin. Meillä vois jos joku rakentais jonkun aidan etupihalle.

tiivii

Vierailija
17/27 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin nuo nimpparit kun kävin lukemassa sen jutun mihin sähköpostissa linkki, mikä oli mukava lukea :)

Minä en aina ota lapsia/lasta autosta kun käyn äkkiä hakemassa jotain siis jos kyse muutamasta minuutista.

Kuvaus meni mielestäni mukavasti. Vaateita vielä vaihdoin kun oli jo päällä eli Eelle laitoinkin sen sinisen. Mutta kuvaaja otti tosi monta kuvaa, kolmessa eri asennossa ja otti pelkän sisaruskuvan eli ei tarvinnut ottaa kummastakaan omia kuvia. Kuvaaja oli muutenkin mukava ja ammatti taitoisen tuntuinen.

Mari taas

Vierailija
18/27 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tulin tänne moikkaamaan kun oon tuolla s-postilistalla jonninverran löpissyt - luin kyllä " harvasti" ja monen teksti jäi siis tutkimatta, sori. " Päällimmäisenä" nyt kuitenkin huomasin Tiiviin maalauskommentin, ja siihen seuraavaa: kannattaa valita aina astetta tahi kahta vaaleampi sävy, kun on johonkin tykästynyt, kun isossa pinnassa väri näyttää tummemmalta. Panelointi (oliko se puoli?) kannattanee laitta samalla värillä kun muu seinä, jos sitä ei ota pois - siten kiinnittää vähiten huomiota (jos sitä halajaa). Ja Kukkuun leikkelevinkki hyvä - itselleenkin se on sellasta ns. päiväkirjan pitoa, jos alkaa keräämään tiloja yms. mitkä miellyttää.

Tulikin mieleeni, että niin tein itse eilen kun tänään menin kampaajalle: löytyi nettiosoite, jossa erilaisia tukkamalleja (ei siis tiloja), ja siitä vaan valkkaamaan...suosittelen:

http://www.ukhairdressers.com/style/style.asp

tuohon voi ladata värin ja pituuden ja eikun revittelemään - H oli tosin aamulla järkyttynyt ja alkoi hieman itkemään kun näytin millaisen kampauksen äiti on kampaajalle menossa teettämään...

Tulikin sitten aika paljon lyhyempi tukka (mutta ei ihan itkeä kandee), mutta olen jo tätä niin kauan jahkaillut, että oli aikakin ja tekee hyvää!

Voimia väsyneille minultakin! On jo unohtuneet miltei ne ajat kun halusi vaan nukkua, mutta jaksamista siis tosi kovasti, sekä muistutus: se on väliaikaista...

luitteko kuukausiliitteen jutun väsyneistä äideistä, jotka menevät lepäämään ensikotiin? Se oli kyllä ajatuksia herättävä - toivottavasti tuosta ei nyt lähde mikään syyllistämiskommentointi mielipidepalstoilla.

Pakkasviikon jatkoa ja hauskoja sisäpuuhia kaikille.

Ja nimipäiväonnittelut asianosaise(i)lle!

Maija

Vierailija
19/27 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitähän mä oikee kirjotin tuohon kuukausiliitejuttuun...korjaan: artikkeli oli siis äidin ja vauvan vuorovaikutuksesta, vuorovaikutuksen hukassa olemisesta ja sellaisessa tilanteessa olevan äidin auttamisesta (jotta vuorovaikutus löytyisi), sekä masentuneiden äitien hoidosta ja vertaistuesta ensikodin baby blues osastolla. Toki siihen hoitoon kuului nukkuminenkin, mutta se nyt oli sivuasia.

M

Vierailija
20/27 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli täälläki aamulla miinus 15!!Aika kylmä.

Meillä oli kerho ja kyläilypäivä.

Lisäks oli Hilman korvien jälkitark osa 3.Eli vuosi putkista.

Vasurista putki pois.Terve,reikä ummessa.Nyt vaan peukut pystyy ettei tulis enää tulehduksia!!!

Lupasin ostaa Hilmalle lääkärinlaukun palkkioksi hienosta

lääkärilaukusta.Koht lähtää sittariin

(Enkeli meitin mummo sanoo kans sitteriä sittariks :)

Sit jos kävis pikasen happihyppelyn!!

Mä oon ollut tosi kipeä.Lauantaina meinas kurkku turpoo kiinni.

On lääkekuuri päällä,olo iha persiistä!!

Sisutusjutut noh oikeest mää päätän ja mies hyväksyy :)

Mä tykkään et on vähän uutta vahän vanhaa,rempattua ja ite laitettua.Kodikasta!!En pystyis olee koko valkoisessa kämpäss ikinä!

Mun siskon koti ja veljenpuutarha on ollut useassa lehdess joten meillä niihin verrattuna aika keskiverto kodikasta :)

Verhoilla,päiväpeitteille ja matoilla vaihdetaaa väriä

vuodenaikojen mukaan!

Kiva ykstyiskohta on meitin sängynpääty joka on maalattu seinää

voisin laittaa kuvan siitä!!

Au mun korvat Kirppu kiljuu!!!

Eilen vois sanoo ekaa kertaa et hää söi sosetta.

Maissisose oli hyvää :)

Lisäksi unipussiin laitto oli tosi jees

Vain kaksi syöttöä,se on vähän meitin dinssitytöllä

Nyt syömää

Omanapa paras

Ramika