Tuntuuko teistä kiusalliselta liikennevaloissa..
odottaa punaisen palaessa, että pääsette ylittämään suojatien?
Mulla on ollut koko aikuisikäni tämä ongelma, tuntuu, että kaikki tuijottaa,vaikka tiedän että katsovat niitä valoja. Tästä on tullut ihan oikeasti ongelma ja ahdistun reilusti ennen kun pitäisi lähtä kävellen tai pyörällä jonnekin.
Kommentit (17)
No jos olet hyvännäköinen nainen, niin kieltämättä kaikki seuraavat katseellaan kun ylität ajoradat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Siksi ajan aina autolla.
Huh! Ajattelin, että olenko ainut.. Olispa mullakin auto. Tällä hetkellä on pakko vain kärvistellä.
Vierailija kirjoitti:
autollakin pitää odottaa punaisissa valoissa, paitsi tietenkin bemarilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
autollakin pitää odottaa punaisissa valoissa, paitsi tietenkin bemarilla
Autossa ei olla niin näkyvillä kun siinä autojonon edessä jalkaisin tai pyörällä.
Vierailija kirjoitti:
kaikkia hulluja sitä löytyykin
Toisaalta tällaisia kommentteja kaipailisinkin. Se todistaa, että turha murehtia näin typerästä asiasta.
Välillä joo, mutta ei niin paljon että se estäisi minua liikkumasta.
Jännä miten jotkut ajattelevat että muita ihmisiä jotenkin kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Paljonkin on ihmisiä joita kiinnostaa töllistellä ja arvostella tuntemattomia. Fakta.
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten jotkut ajattelevat että ketään ei kiinnostaisi. Yksikään mieshän ei ole koskaan tuijottanut ohikulkevia naisia.
Ei ole tullut ikinä mieleen ajatella että muut hirveästi ajattelisivat tai tuijottaisivat mua.
Minä kyllä autoilijana katselen jalankulkijoita sillä aikaa kun odottelen valojen vaihtumista. Paljon kiinnostavampaa kuin punaisten tuijottelu. Että ahdistu vaan rauhassa, kyllä sinua tuijotetaan.
Suomalaiset tuijottaa, osa kääntyy perään katsomaan.
Ei tunnu kiusalliselta, mutta v*tuttaa pitkään odottaminen.
up up up