Oletko maistanut hatsapuria? Tykkäsitkö?
Itse maistoin nyt ekaa kertaa. Ja kyllä, tykkäsin. Nam!
Kommentit (28)
Olen tehnyt itse ja oli herkullista!
Kyllä, olen ostanut kaupan pakastealtaasta sitä Haapasalon "aitoa" ja hyvää oli.
Moro Ville! Eipä taida ihmisiä enää kiinnostaa sun r* zzä leivät
Villeltä ostin suoraan eikä kyllä oikein ollut omaan makuuni. Liian rasvaista
Ihan ok, mutta tuskin ostan uudestaan. Haapasalon kärrystä ostin.
S-kaupan paistopisteestä odtin ja se oli pahaa. Itse tehden varmasti parempaa
Haapasalon valmistamaa olen testannut ja voin suositella. Harmillisen hintavaa vain, joten ei tule kovin usein syötyä. Tosin ehkä parempi niin etten lihoa lisää....
Taitaa olla tosiaan Haapasalo itse joka niitä täällä mainostaa. Ostin Prismasta kerran enkä erottanut dallaspullasta.
Ylihintainen lätty. Pakastealtaasta. Toinen juustolla ja toinen lihalla. Juustopiirakka oli pelkkää juustoa ja lihaversio pelkkää kuivakkaa lihaa. Olisin tykännyt, jos näistä kahdesta saisi mix-version.
Just googlasin, niin aitoa Hatsapuria saa Georgiasta hintaan 1,5 euroa kappale (5 GEL), että aika kovan katteen Ville ottaa pyytämällä 15 euroa. Kannattaa varmaan valmistaa itse.
Hercullisen rasvaista, ja joka tapauksessa ihmisten pitäisi muutenkin syödä paljon enemmän rasvaisia ruokia koska siten on enemmän rakastettavaa "pinta-alaa" ;-D :-D :-D
Olen, eikä minusta ollut mitenkään kovin kummoinen.
Vierailija kirjoitti:
Just googlasin, niin aitoa Hatsapuria saa Georgiasta hintaan 1,5 euroa kappale (5 GEL), että aika kovan katteen Ville ottaa pyytämällä 15 euroa. Kannattaa varmaan valmistaa itse.
Luuletko todella, että täällä Suonessa voittoa tulis myymällä puolentoista euron hintaan?
Vierailija kirjoitti:
15 euroa?!?! Sitten kannattaa todellakin tehdä itse, on helppo ja nopea, ainekset maksaa max 5 euroa.
Haapasalon kärrystä minäkin ostin, ihan ok mutta tuskin tulee toiste ostettua.
Hieman kalliina pidin 12 euron hintaa.
ylihinnoitelua, olen maistanut, mutta en noilla hinnoilla osta. Teen mieluummin itse
En ole maistanut, mutta olen ohjeetkin joskus Googletellut. Aikomus on siis joskus tehdä esim . johonkin illanviettoon.
Maistoin ja syömättä jäi. Ei maistunut miltään, täysin mauton rasvainen ja löllykkä könttä. Villen kojusta ostin. Petyin kyllä pahasti, odotin herkkua.
Joo, mutta rasvainen oli. Siellä haapasalon ravintolassa.