Ei välttämättä kannata olla somessa
En oo enää facebookissa tai instagramissa. Miksi pitäisi olla? Foo Fightersin Dave Grohl ei ole somessa ja on hyvä esikuva.
“I don’t necessarily feel the need to tell everyone when I’m taking a shit or whatever”
Kommentit (4)
Eiköhän se tulevaisuudessa ole lähinnä valkoisen roskan hommaa tuo somessa oleminen
Mäkin lopetin. Elämästä tuli rauhallisempaa ja kevyempää! En palaa someen enää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen. En tosin itse koskaan postaa mitään, vaan seurailen joitain bändejä ja näyttelijöitä. Tosin sitäkin jatkuvasti vähemmän ja vähemmän.
Ihan fiksua. Minun sukulainen kytää ex-mieheni entinen perhe, hänen ex vaimoa. Lasteni sisko ja veli puolia,vaikka ei yhteistä kieltä.Ystäväni mene paremmaksi,kytää aikusta lastani. jne.Ei tunne häntä! On muuten entinen ystäväni.Entisen ystävän oma profiili kuvat 2 insta/F.B nuorena laihana outoa, kun on jo ylipainoinen,sentään realiajassa naama,ei koko vartaloa.Naama kyllä tois pyöreä,poksahtaa viellä ja sekin muokattu.
Minä olen. En tosin itse koskaan postaa mitään, vaan seurailen joitain bändejä ja näyttelijöitä. Tosin sitäkin jatkuvasti vähemmän ja vähemmän.