Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei välttämättä kannata olla somessa

Vierailija
18.04.2022 |

En oo enää facebookissa tai instagramissa. Miksi pitäisi olla? Foo Fightersin Dave Grohl ei ole somessa ja on hyvä esikuva.

“I don’t necessarily feel the need to tell everyone when I’m taking a shit or whatever”

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. En tosin itse koskaan postaa mitään, vaan seurailen joitain bändejä ja näyttelijöitä. Tosin sitäkin jatkuvasti vähemmän ja vähemmän.

Vierailija
2/4 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se tulevaisuudessa ole lähinnä valkoisen roskan hommaa tuo somessa oleminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin lopetin. Elämästä tuli rauhallisempaa ja kevyempää! En palaa someen enää koskaan.

Vierailija
4/4 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen. En tosin itse koskaan postaa mitään, vaan seurailen joitain bändejä ja näyttelijöitä. Tosin sitäkin jatkuvasti vähemmän ja vähemmän.

Ihan fiksua. Minun sukulainen kytää ex-mieheni entinen perhe, hänen ex vaimoa. Lasteni sisko ja veli puolia,vaikka ei yhteistä kieltä.Ystäväni mene paremmaksi,kytää aikusta lastani. jne.Ei tunne häntä! On muuten entinen ystäväni.Entisen ystävän oma profiili kuvat 2 insta/F.B nuorena laihana outoa, kun on jo ylipainoinen,sentään realiajassa naama,ei koko vartaloa.Naama kyllä tois pyöreä,poksahtaa viellä ja sekin muokattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme