Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petteri Orpo jyrähti Twitterissä: Suomen ja Ruotsin tulisi mennä käsi kädessä Natoon!

Vierailija
17.04.2022 |

Nyt oli valtiomiehen puhetta!

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi osaa mennä itsekin, ei kai siinä ketään kädestä pitelemässä tarvita. Se oli ruotsalainen poliitikko joka noin sanoi?

Vierailija
2/87 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsia ei pidä jäädä odottamaan. Meillä ei ole samanlaiset puolustuspoliittiset intressit. Asema on ihan eri.

Orpo on tyhmä kuin saapas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo nähny Orpon twiittiä, mutta ei oo hänellä paljon järkevää sanottavaa. Natoon toki pitää liittyä, mutta hän ei muusta puhukkaan.

Vierailija
4/87 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natosta ja työttömille ei korvauksia. Siinä on kaksi ainoaa Orpon agendaa. (Natoa kannatan, tämä ei ollut mitään trollausta.)

Vierailija
5/87 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä mihin me muka tarvitaan niitä sveduja. Natoa me tarvitaan mutta mitä ihmeen hyötyä kenellekään voi olla näistä ruotsalaisista, camoon!

Vierailija
6/87 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo ei jyrähdä, korkeintaan parahtaa tai inahtaa.

Vierailija
7/87 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse Orpo lähti Yhdysvaltoihin! Nyt ei jätetä isänmaata tyttösten armoille!

Vierailija
8/87 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ei tarvitse kenenkään kättä Natoon menemiseen. Tsiisus. Ja meiltä lähtee Nato-hakemus ihan näillä näppäimillä muutenkin joten Orpon on turha leikkiä minkäänlaista asiaan vaikuttavaa henkilöä. Kyllä voi pikku ukkoa kismittää, että vasemmisto tekee sen mitä ei itse ikinä uskaltanut. On vielä koittanut kitistä, että "siksi ei aiemmin tehty mitään kun kansa ei halunnut" - eivätkä kyllä kokoomuksessa tehneet mitään sen eteen, että kansa olisi voinut harkita asiaa. Palikka jätkä.

Vierailija
9/87 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo kerää nyt irtopisteitä asiasta, jota ei välittänyt ryhtyä hoitamaan silloin, kun oli hallituksessa ja kun tilanne ei ollut näin vaarallinen. Mutta keskittyi silloin pitämään rajoja auki eikä energia riittänyt muuhun.

Vierailija
10/87 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin sijainti on turvallinen, jos Suomikin Natossa. Hannu Hanhet

Vierailija
11/87 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimit ovat ammuskelleet taas Tukholman eteläpuolella.

Vierailija
12/87 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsihan olisi ihan natomaiden kohdussa. Taitaa tehdä oharit.

Vierailija
13/87 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi menee natoon jos Suomen natohakemus epäonnistuu

Vierailija
14/87 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja käsi kädessä kuljemme

Natoon autioon

ja se minua niin ravistaa... 🎶

Vierailija
15/87 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama. Eroan reservistä ja muutan pois jos jatkuu vielä tämä natokiimailu. vitunMAANPETTURIT SAATANA OLEN ERITTÄIN RAIVOSTUNUT. HÄVETKÄÄ JA HÄVETKÄÄDFIE.

Vierailija
16/87 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, oikein jyrähti.

Eiköhän jokainen maa itse päätä omista valtiollista päätöksistään ja asioistaan. Sitä kutsutaan demokratiaksi.

Kauan siihen menikin, kun Kokoomuksen pj pääsi keskustelemaan NATO asioista Yhdysvaltoihin.

Pääministeri Marin on häärinyt NATOn ympärillä jo viikkoja ja käynyt suoraa keskustelua Yhdysvaltoihin, samoin Vihreiden Pekka Haavisto ja Keskustan Antti Kankkonen. Olisi se ollut noloa, jos Kokoomus olisi jäänyt ulkopuolelle.

Mutta miten käy Persujen? Tuleeko suoraa keskusteluyhteyttä, vai riittääkö Suomessa neljän suurimman puolueen mielipide ja enemmistö päätös. Purra on pidetty keskustelusta sivussa.

Vierailija
17/87 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan sama. Eroan reservistä ja muutan pois jos jatkuu vielä tämä natokiimailu. vitunMAANPETTURIT SAATANA OLEN ERITTÄIN RAIVOSTUNUT. HÄVETKÄÄ JA HÄVETKÄÄDFIE.

Jääkaapin yläpuolen hyllyssä on Kindereitä. Hae sieltä muutama. Ei mitään hätää. Laitan lounaaksi silakkalaatikkoa.

Tv; äiti

Vierailija
18/87 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Petteri Orvon NATO "jyrähdys" ole vain muodollinen ele, kun asiasta ovat jo päättäneet Demarit, Keskusta ja Vihreät ja vierailleet ties kuinka monta kertaa Yhdysvalloissa.

Vierailija
19/87 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sinä kohkaat? Jos joskus johonkin Natomaahan hyökättäisiin niin ei sinua sinne lähetetä taistelemaan. Jokainen maa saa ihan päättää minkälaista apua laittaa eikä se ole välttämättä edes aseellista tai sotilaita, voi myös päättää jäävänsä ulkopuolelle.  Venäjä ei ole myöskään hyökkäämässä Suomeen Naton takia. Se vain käyttää Suomea ja Ruotsia hyväkseen luodakseen epävarmuutta britteihin ja Usaan sekä Euroopan Unioniin. Voit hyvin jatkaa kotonasi käteen vetämista ja kaljan juomista. Lopeta tuo hysterisointi, se on naurettavaa.

Vierailija
20/87 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sauli Niinistö ole kokoomuslainen?