Jos verkkokaupassa on bugi ja tavaraan tulee aivan liian suuri alennus niin pitääkö kaupan lähettää tilaus vai kuuluisiko minun kuluttajana
tajuta että kyseessä on virhe? Klarnan laskun otin maksuvaihtoehtona ja tilausvahvistuskin tuli tuolla pilkkahinnalla (toimituskulutkin 0 €) mutta mahtaako pakettia ikinä tulla...
Kommentit (4)
Jos jotakuta kiinnostaa testata niin kyseessä oli Novita ja Nalle 12 kerää (samaa väriä). Eilen ainakin tuli hinnaksi seitsemisen euroa.
Vierailija kirjoitti:
Jos alennus niin suuri, että sinun olisi pitänyt tajuta virhe, niin silloin myyjä voi perua kaupan (esim 1000 euron tuotteen hinta 10 euroa).
Mutta jos alennus on sellainen, että se voisi olla oikea, niin silloin jää myyjän tappioksi.
Jaa-a mistäpä sitä asiakas hintojen päälle ymmärtää. Normaalihinta joku päälle 50 eur mutta sitten siihen tuli alennus päälle 40 eli lopullinen hinta 7 ja jotain. Ja tuo sisältää postituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos alennus niin suuri, että sinun olisi pitänyt tajuta virhe, niin silloin myyjä voi perua kaupan (esim 1000 euron tuotteen hinta 10 euroa).
Mutta jos alennus on sellainen, että se voisi olla oikea, niin silloin jää myyjän tappioksi.
Jaa-a mistäpä sitä asiakas hintojen päälle ymmärtää. Normaalihinta joku päälle 50 eur mutta sitten siihen tuli alennus päälle 40 eli lopullinen hinta 7 ja jotain. Ja tuo sisältää postituksen.[/quote
Eräät huonekalufirmat myyvät jatkuvasti "50% alennuksella", joten oletettavasti 50% alennus on ainakin sellainen, jota ei voi perua siksi, että olisi myyjän puolelta ollut virhe.
Jos alennus niin suuri, että sinun olisi pitänyt tajuta virhe, niin silloin myyjä voi perua kaupan (esim 1000 euron tuotteen hinta 10 euroa).
Mutta jos alennus on sellainen, että se voisi olla oikea, niin silloin jää myyjän tappioksi.