Mikä on pitkässä suhteessasi pisin aika ilman seksiä?
Kommentit (85)
Joku pari, kolme kuukautta varmaan.
10v suhde takana.
N31
Ehkä kuukausi? En ole pitänyt kirjaa.
Mikä on ap pitkä suhde? Montako vuotta?
Kolme viikkoa tai kuukausi, sitä luokkaa. 33v. yhdessä.
Ja🥇 1.palkinto 🥇menee......
Heinäkuussa tulee 5v täyteen.
Ja kyllä, olen avioliitossa.
Eipä ole ollu seksiä viimeiseen 10 vuoteen. Exää, jonka kanssa suhde kesti 25 v, ei liittomme viimeiseen kuuteen vuoteen kiinnostanu. Olin kuulemma liian ruma ja vanha, ja ex ottikin sitten eron ja meni naimisiin nuoren naisen kanssa. Erosta on 4 vuotta ja seksin saaminen on tämän ikäiselle toivotonta.
N55
4 kk miehen sairauden vuoksi. N43, 17 v nykyisessä liitossa
Olin vähän päälle 7v ilman avioliitossa, jossa lapsia (mies oli kyllästynyt). Nyt ollaan erottu ja kuvioihin tullut uusi miesystävä, joka ei pihtaa.
Meillä on nyt takana 20 vuotta ilman seksiä, kosketuksta, lämpöä tai läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ap pitkä suhde? Montako vuotta?
Hyvä kysymys! Sanotaanko että vähintään ihan vähintään 5 vuotta yhdessä.
Itsellä nyt ilman seksiä varmaan n 4kk. Mietin oliko suhde tässä, vai vieläkö uuteen nousuun
Ap
Vierailija kirjoitti:
Meillä on nyt takana 20 vuotta ilman seksiä, kosketuksta, lämpöä tai läheisyyttä.
Hui kauhea! Mistä tuommoinen johtuu? 😱
Olisko 2-3 kk raskauden takia. Loppuraskaudessa vaan sattu alakertaan. Sit kesti toipua synnytyksestä...
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole ollu seksiä viimeiseen 10 vuoteen. Exää, jonka kanssa suhde kesti 25 v, ei liittomme viimeiseen kuuteen vuoteen kiinnostanu. Olin kuulemma liian ruma ja vanha, ja ex ottikin sitten eron ja meni naimisiin nuoren naisen kanssa. Erosta on 4 vuotta ja seksin saaminen on tämän ikäiselle toivotonta.
N55
Laita tinderiin profiili jossa kerrot hakevasi seksiä, ekassa viikossa sata tykkäystä, helppoa kuin heinänteko.
Vierailija kirjoitti:
Ja🥇 1.palkinto 🥇menee......
Heinäkuussa tulee 5v täyteen.
Ja kyllä, olen avioliitossa.
Kuinka te kestätte ? En ymmärrä: itsellä tosiaan 4-5kk nyt tulee täyteen ja pää alkaa hajota en kyllä tätä missään nimessä tule jaksamaan ihan hirveän kauaa
1kk