Poikaystävä katsoo animea
Olen hieman järkyttynyt enkä tiedä, miten ottaisin asian esille hänen kanssaan.
Olen aiemmin pitänyt häntä ihan kunnollisena tyyppinä ja kestänyt hyvin paljon, mutta tämä menee yli oman ymmärrykseni.
En voi uskoa, että aikuinen mies katselee tuollaisia ohjelmia ja että hän on näin kauan onnistunut sen minulta salaamaan.
Harkitsen eroa tämän takia, ahdistaa hirveästi ja vielä enemmän suututtaa, että on tällaisena pyhänä mennyt niitä toljottamaan.
Lähdin takaisin vanhempieni luokse enkä ole vastannut hänen viesteihinsä tänään enää ollenkaan, olo on järkyttynyt ja ärsyyntynyt.
Eihän tuota voi kenellekään viedä edes näytille.
Hävettää.
Kommentit (18)
Hyvä yritys 1/5. Olet tunnistettava... taas kerran.
0/5, järkyttävän huono, menen vanhemmilleni toipumaan.
Katsoo piirrettyjä. Ärsyttää joidenkin elitismi siitä, että eivät katso piirrettyjä, vaan animea! Eli japanilaisia piirrettyjä. Muumitkin on animea.
Vähän ku rupeis näsäviisastelemaan, että mä en katso elokuvia, mä katson Hollywoodia!
Eli on homo. Suosittelen jättämään, kaikkia animea katsovat miehet paljastuneet homoiksi ennen pitkää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä yritys 1/5. Olet tunnistettava... taas kerran.
Nimen omaan juttusi on pelkää satua!
Mun lapsi katsoo animea, pitäisköhän jättää se? Välillä katsotaan lapsen kanssa yhdessä, joten ehkä eroan itsestäni kun on niin noloa… Ihan tosi ap, hanki elämä.
Suomalaiset naiset ovat niin mustasukkaisia. Japanilaisille naisille ei ole miehen anime/manga -harrastus mikään ongrlma, kun japanilaiset naiset eivät ole mustasukkaisia kuten suominaiset. M27
Vierailija kirjoitti:
Eli on homo. Suosittelen jättämään, kaikkia animea katsovat miehet paljastuneet homoiksi ennen pitkää.
Hentai on osa mangaa, ja kyllä ne lonkerohirviöt ja koulutytöt on jotain muuta kuin homoutta..
En epäile, miksi katsoo mieluummin animea kuin sun naamaa
Voin suositella muutamia loistoanimeista AP niin jospa ahdistaa vähemmän!
Ap siis leikkii aikuista. Aikuinenkin voi olla monella tapaa, eli se ei tarkoita tietynlaista muottia. Ei aikuisuus tarkoita sitä, että pitäisi elää kuin tikku perseessä.
Olen itseasiassa onnellinen siitä, että yhä enemmän on esim redditissä ja maailmalla alettu näkemään sitä, miten paljon anime seksuaalisoi alaikäisiä hahmoja ja miten haitallista se on lasten katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen itseasiassa onnellinen siitä, että yhä enemmän on esim redditissä ja maailmalla alettu näkemään sitä, miten paljon anime seksuaalisoi alaikäisiä hahmoja ja miten haitallista se on lasten katsoa.
Onko ne länsimaissa tehdyt lapsille suunnatut piirretyt sen parempi? Joku Bratz ei mukamas seksualisoi. Pitäisikö sitten eurooppalaisten ja japanilaisten yhteistyönä tehdyt Kolme muskettikoiraa, Phileas Fogg ja Muumit myös laittaa boikottiin, kun siinä on lapsia seksualisoivia hahmoja.
Mieluummin kiinalaisia piirettyjä kuin salaa ryyppäämistä.