Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lassietec välikausihaalarista...

06.10.2006 |

en tiedä miten muilla,mutta olen ollut iloisesti yllättynyt kyseiseen haalariin.

Meillä ollut yhtenä haalarina tämä " halppishaalari" ja oli keväällä eniten käytössä kun oli tytön lemppari.Nyt taas käytössä ja oli tytöllä iskän kanssa autoremontissa.....aivan öljyssä yn...

Olin varma,että entinen on kun on kuitenkin jo pesty moneen kertaan yn. eli pintasuoja ei enää uudenveroinen.

Hankasin kuitenkin sappisaippualla öljykohdat ja vähän mäntysuopaa...ei jälkeäkään liasta ja sisältä oli vielä ihan kuiva runsaiden huuhteluiden jälkeen.Väri vielä pinkki-valkoinen ..eikä tahran tahraa ja kosteussuoja tallessa.

No, tämä nyt tämmöinen hehkutus...mutta äiti tulee niin iloiseksi hyvistä valinnoista ja puhtaista vaatteista.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. siksi kun tuota tän vuotista pidetty vasta vähän kun tuli keväällä ostettua tosi reilu koko.

Olen myös ollut haalarin laatuun ja kestävyyteen ja vedenkestävyyteen todella tyytyväinen.

Meillä oli viimevuonna pinkki/valkoinen ja siirtyi hyväkuntoisena ja puhtaana seuraavalle käyttäjälle vaik oli kokenut melkoisia kolhuja meidän käytössä.

Nyt koko punainen ja en moitteen snaa löydä siitäkään.

Turhaan täällä aina haukutaan Lassien vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla