Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei hyväksy kauniita naisia?!

Vierailija
06.10.2006 |

Minua katsotaan aina kieroon missä tahansa liikunkin. Eihän se ole muilta pois jos minä nyt olen sattunut tällaisena syntymään...Olen mukava ja nauravainen minkä kyllä ovat ystäväni huomanneetkin kun ovat minuun tutustuneet. Minulla on myös mieskavereita paljon varmaan loistavan ja suorasukaisen huumorintajuni ansiosta. En ole kenellekään uhka, naimisissa olen ollut vuosia. Joten miksi näin?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisella ei ole tarvetta tuntea kaunista naista uhkana.

Vierailija
22/45 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista saa, häntä pitääkin kiusata!

Rumaa läskiä ei haukuta hänen ärsyttävän luonteensa takia.

Kaunista haukutaan, koska hän on ärsyttävä keimailija.

Kateus vie kalatkin vedestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen miehelleni paras ja hän minulle. enkä kerjää keneltäkään huomiota, saan pyytämättäkin. juuri näin....ap

Vierailija
24/45 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos hyvänen aika sentään aletaan analysoimaan jokaista 3 sekunttia pitempään katsonutta naista, vahingossa kassajonossa hipaisevaa naista, hymytöntä myyjää jne KATEELLISIKSI, niin en voi muuta kuin ihmetellä! Viikko sitten naapurin rouva rupesi räyhäämään minulle (emme tunne toisiamme) ihan olemattomasta syystä, kai minunkin olisi siis täytynyt pitää häntä kateellisena?! Itse kyllä mietin, että taisi olla rouvalla huono päivä tai pari ruuvia löysällä. Tai kassatyttö joka ei vastannut tervehdykseeni...pidin häntä huonona asiakaspalvelijana, en kateellisena. Tai naista, jonka kantapäälle astuin bussijonossa, hän mulkaisi verisesti, itse pyytelin anteeksi. Jotkut vaan suuttuvat helpommin.

Vai että nyt siis kaikki johtuukin vain ja ainoastaan kateudesta. Hyvä tietää ;) Muita syitä tympeiden ihmisten käyttäytymiseen kun ei kai ole.

t. 12

Vierailija
25/45 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinkertaiselta ja tympeältä ihmiseltä. Kyllä se kauneus haihtuu sinultakin, kun ikää tulee, mutta omaan napaan tuijottaminen ei. On aika säälittävää spekuloida jossain kauppajonossa, että kuka on kateellinen ja kuka ei.

t. itsekin kaunis ihminen, joka ei ole kateellisuutta huomannut

Vierailija
26/45 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilalle vain astuu vahingonilo.

Vierailija
27/45 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eiköhän siitä kin tulisi äläkkä. Ja etsittäisi sitä TODELLISta syytä siihen mikesie ihmiset tykkää.

Vierailija
28/45 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sulla on todelliset ongelmat...Ja lihavathan ei joudu tekemään kaksin verroin töitä osoittaakseen etteivät ole laiskoja ja rumathan ei joudu olemaan kaksin verroin mukavia, että ihmiset viihtyisivät heidän seurassaan... kyllä sulla on kovaa...En yhtään ihmettele, ettei susta pidetä, pikkasen olet itsekeskeinen ihminen.

Vierailija:

he saavat sympatiaa. kauniit eivät, heidän pitää todistella kuinka mukavia ja vaatimattomia ovat. samat helkkarin huolet tässä on! ap

Vierailija
29/45 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse hyväksyn ihmiset persoonan mukaan. Joskus kaunis on vaan NIIN ruma ja päinvastoin.

Vierailija
30/45 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen maatilan tyttö, pitkä, hoikka ja kaunis ja koko ikäni kuullut siitä positiivisessa mielessä. Osaan luoda paskat talikolla, pyöriä pellolla traktorin ja kärrin kanssa tai ohjelmoida tietokoneella, puhun sujuvasti useampaa kieltä ja olen korkeasti koulutettu, silti vaatimattomuus on kulkenut mukanani pienestä. Mukava olen, seurassani viihtyy niin kotikylän viljelijä kuin kaupunkidiivakin. MUTTA! Se ongelma. Työpaikoilla minua vihaavat KESKI-IKÄISET NAISET. Jotenkin onnnistun ärsyttämään heitä, vaikka en mielestäni millään muotoa haluaisi niin tehdä. Nuorempien kanssa taas sujuu, olipa se toinenkaunis tai ei. Mikä siis mättää? Kateus? Se kun on kaunis ja pystyy miesten kanssa keskustelemaan koneista ja laitteista? Kertokaa ken tietää.

Niin, ja minä en juurikaan meikkaa, koska olen hyvin tummapiirteinen ja näkyvä ilmankin.

Vierailija
31/45 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistähän saa sanoa rumaksi ja läskiksi, mutta kaunista, miksei häntä sitten nimitellä meikkipelleksi, tälläytyjäksi, miestennielijäksi?

Tässä ketjussahan ei ole arvosteltu muuta kuin tuota ap:n uskomatonta yksisilmäisyyttä, että hänestä ei pidetä siksi, että hän on niiiiin kaunis.

Vierailija:

Kaunista saa, häntä pitääkin kiusata!

Rumaa läskiä ei haukuta hänen ärsyttävän luonteensa takia.

Kaunista haukutaan, koska hän on ärsyttävä keimailija.

Kateus vie kalatkin vedestä.

Vierailija
32/45 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi meitä mulkoillaan, ei tervehditä jne. Vai onko se ap:n mukaan niin, että kaunista ihmistä pitää kohdella jotenkin paremmin kuin rumaa, ja jos ei kohtele, niin on kateellinen?

Vierailija
33/45 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä taviksia kun kohdellaan huonosti, se on vain...hmmm...mitähän se sitten on...

Vierailija
34/45 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kyllä kiteytit tämä asian hyvin.

Mutta ruma av-mamma haluaa kääntää asian niin, että sä olet tyhmä pinnallinen idiootti.

Vierailija
35/45 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ovat pitäneet tuhdeista naisista(koska ovat kanssani).

Jonkun mielestä lyhyt pullukka on kaunis. On minulla kauniit kasvot kylläkin.

Se että on kaunis on todella monisyistä. Minuakin ihaillaan ja jopa kehutaan kaupassa, ulkona yms.

Minustakin se on vaivauttavaa, mutta vielä enemmän outoa... en omaa mallinmittoja kuitenkaan

t.160cm 70kg

Vierailija
36/45 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muka? Kaikilla miehillä ei ole sama maku, kuten ei naisillakaan.

On miehiä jotka tykkäävät naisella olevan LÄSKIÄ. Kyllä se niin vaan on, läskikin voi olla kaunista

Joo yhden asian hiukan valehtelin eli paino on 73kg

48

Vierailija
37/45 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden Afrikasta Suomeen muuttaneen miehen murheet, että kaikki suomalaiset on kamalia rasisteja. Voitteko kuvitella: häntä ei tervehdi ohikulkijat Helsingin kaduilla. Eikä edes hymyile. Eikä bussissa kukaan juttele, toisin kuin kotona Angolassa. Ja kaikki tämä vain siksi, että iho on ruskea...

No, mulla on tänään kurja mieli täysin henkilökohtaisista syistä. Kun lähden ulos, ensimmäinen vastaantulija varmaan luulee, että katson häneen tympääntyneesti, koska hän on niin kaunis. Tai ruma. Tai lihava. Tai ulkomaalainen. Ihan mitä tahansa.

Yrittäkää ihmiset ymmärtää, että maailma ei pyöri teidän ympärillänne.

Vierailija
38/45 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tosi ruma, sinua kartetaan. Näinpäin se on tutkimustenkin mukaan.

Kauneus=symmetrisyys vetää puoleensa. Älä valita!

Vierailija
39/45 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin omasta elämästäni. En tiedä vastausta.

Vierailija
40/45 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska suurin osa miehistä on naisissa vain kauneuden perään:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä