Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuo Sorella saa joka ikisen hauskan hetken pilattua?

Vierailija
29.09.2006 |

Eilenkin kun dokasivat ja kaikilla oli hauskaa ja rentoa niin sen piti taas pilata kaikkien ilta ja vetää ihme kohtaus aikaiseksi ja ryhtyä pillittämään. Onkohan sillä oikeasti yhtäkään ystävää, jos se omassa elämässäänkin käyttäytyy noin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten itkeä tuhertaa ja ujeltaa kaiken aikaa. Minusta olisi parempi että hän tulisi ihan itse sieltä pois. Ilman että tarvii äänestää häntä pois. Saisi hänkin elämänsä järjestykseen kaiken sen jälkeen mitä viime viikolla tapahtui.

Vierailija
2/14 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-juttu. Jumalauta kun hänellä on sitten ankeeta ja hän on varmasti maailman väärin kohdelluin ihminen!!! Vittu mitä itsekeskeistä skeidaa! Pihalle sieltä! Ja mieluiten ennen sunnuntaita!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä muut siihen enää sanoivat? Peli tyssäsi alkuunsa.

Vierailija
4/14 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että Sorella haluaisi lähteä, mutta pelkää ulkomaailman reaktiota. (ja syystä) Nyt tuotannon pitäisi ottaa vastuuta ja tarjota Sorellalle mahdollisuus poistua talosta vähin äänin ja matalalla profiililla. Ja tarjota Sorellalle pitkä terapia.

Inhimillisenä ihmisenä en voi kuin sääliä Sorellaa, vaikka en hänestä pidäkään. Jos itse olisin samassa tilanteessa, suunnittelisin maastamuuttoa, plastiikkakirurgiaa ja nimenvaihtoa.

Vierailija
5/14 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mmärä miksi edes moinen kakkiainen sinne edes tuli :S

Luulis siellä tuotantoportaassakin olevan jotain tasoa...

Vierailija
6/14 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä hänellä ole mitään syytä kaivella esiin lapsuutensa traumoja ja kaataa niitä itselleen uusien tuttavuuksien niskaan. Sorella muuten mainitsi olevansa talossa se vahva ihminen, joka tukee aina muita... viikonkos hän on siellä ollut?

Vierailija
7/14 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerjää vaan sääliä muilta...

Vierailija
8/14 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole niin katkera ihminen, että haluaisin ajatella kaikista pelkkää pahaa.

Vierailija
9/14 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
10/14 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän jää tunnistamattomaksi missään. Ite on soppansa keittäny, eikä käy kateeks kun sieltä ulos tulee ja kohtaa tosielämän!!

Vierailija
11/14 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Sanoin, että Sorellalla on liian paha olo, että häntä voisi enää pitää talossa. Mielestäni paras ratkaisu olisi antaa hänen lähteä vähin äänin, eikä kohdata vielä yhtä nöyryytystä sunnuntaina, kun joutuu näkemään, mitä mieltä äänestäjät ovat hänestä. En voi uskoa, että Sorella jaksaisi kerätä voimansa sitä tilannetta varten. 7

Vierailija
12/14 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka paikka ei olisi BB-talo? Tarkoitin syyllistämisellä sitä, että hän haluaa torpedoida iloisetkin yhteishetket nostamalla erikseen esiin omia synkkiä ajatuksiaan ja odottaa, että muut keskittyisivät yksin häneen. Hän myös toistelee jatkuvasti, miten ei kuulu porukkaan. Sehän on syyllistämistä, varsinkin, kun toiset vakuuttavat asian olevan toisin. -10

Vierailija
13/14 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa sipulia ja missä muodossa hänen ruokaansa niin vastaukseksi tuli pelkkää yliolkaista ja -mielistä " ehkä mä sitten voin syödä, katotaan nyt" . Kuka hyvänsä normaalit sosiaaliset tavat omaava ihminen tarjoutuisi kyllä itse kokkaamaan ruokansa varsinkin, kun muut eivät ikinä osaa tehdä mitään oikein. Jos minulla olisi tuollainen kämppis niin sanoisin kyllä suorat sanat hänen käytöksestään.

Ja tosiaan kun ryyppäsivät ehtoolla, niin Sorellaa huomoitiin silloinkin ihan normaalisti ja kaikki olivat hänelle ystävällisiä. Mutta ei, pilliti pilliti ja kukaan ei huomioi mua. Ihme ettei joku jo sano sille, että have a nice cup of shut the fuck up.

Vierailija
14/14 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun täti on läpensä itseään täynnä ja säälittävän huomion kipeä, niin jo tökkii. Ja se perhana pelaa pelinsä niin hyvin, että muut häviää varmasti. Joko se saat muut toimimaan niin kuin haluaa, tai sitten yksi kerrallaan ottaa yhteen jokaisen kanssa. Mira on jo ihan sormen ympärillä (säälittävää!), Kari muuntelee sanojaan, muut ihmettelevät että kuka sanoi missä mitä ja mitä sillä tarkoitti. Jenni sanoi suoraan, niin johan soppa syntyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi