Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin vanhingossa että mies harjoittelee lauluesitystä häihimme. Miten saan sen estettyä?

Vierailija
17.04.2022 |

Olen kauhuissani vaikka ajatuksena kaunis mutta kun en pidä lauluesityksistä. Meille tulee bändi viihdyttämään 150 hengen häihin mutta en halua teeskennellä onnellista itku silmissä kuinka kauniin laulun mieheni esitti minulle. Lauluesitys on yllätys ja mies ei tiedä että sain asiasta selville. Miehellä on hyvä lauluääni mutta ei kuulosta hyvältä. En halua pahoittaa miehen mieltä mutta voisi jättää laulamiset polttareihin.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna laulaa. On hänenkin häät. 

Miksi eivät tajunneet ehdottaa laulamista polttareihin. Miksi pitää laulaa juuri häissä?

Haluaa laulaa vaimolleen, tuskin vaimo siellä miehen polttareissa on ollut.

Vierailija
62/68 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko laulukriisi on selvitetty?

Jouduin laittamaan hääpäivänä kaikki näyttelijän lahjani likoon kun mies luikersi minulle onnessaan kaksi kappaletta. Koin pienoisen kriisin hääpäivänä ja kappaleiden jälkeen jouduin käymään naistenhuoneessa oksentamassa sillä niin siirappiset esitykset mies veti ja sai raikuvat aplodit. Ensi kuussa on tarkoitus lähteä viikon häämatkalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerro sille että sait vahingossa tietää yllätyksen. Ei sitä tarvitse tietenkään kertoa, että et pidä siitä yllätyksestä, mutta ei sitten ihmettele häissä sinun reaktiota. Tai kenties keksii vielä jonkun uuden yllärin, kun tuo kerran paljastui.

En kehdannut kertoa kun mies niin onnesta soikeana harjoitteli ja esitti minulle yllätyksenä kaksi kappaletta.

Vierailija
64/68 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, tämä on hyvä :D Olisi kyllä todella noloa, jos mies alkaisi jotain serenadia kesken hääjuhlien vetämään! Eiiiiii.....

Mun mieheni lauloi oma kirjoittamansa ja säveltämänsä laulun mulle meidän heidän, oli mielestäni aivan ihanasti tehty. Kirjoitettiin myös vihkivalat itse.

Vierailija
65/68 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa ammattilainen antamaan miehelle laulutunteja ja heidän on harjoiteltava niin kauan, että esitys on täydellinen eikä enää yhtään nolo.

Vierailija
66/68 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies nousee ylös ja aloittaa: "YOU. ARE. MY. DES..." , hyökkää heti halaamaan häntä, imaise suuhusi hänen kielensä ja tanssi väkisin hidasta miehen kanssa niin kauan että bändi on lopettanut biisin soittamisen.

Vierailija
67/68 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota iisisti. Älä pistä miestäsi häkkiin häissäsi. Älä ole tosikko. Relaa. Hauskaahan siitä tulee, ehkä romanttistakin.

Vierailija
68/68 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miten kauheeta, jos miehesi kerran laulaa.

Minkäköhänlainen teidän tulevaisuuskin on, kun oot noin tiukkis?

Relaa ja nauti. Ei voi olla nuin kamalaa. Vähän huumoria kehiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä