Kuulin vanhingossa että mies harjoittelee lauluesitystä häihimme. Miten saan sen estettyä?
Olen kauhuissani vaikka ajatuksena kaunis mutta kun en pidä lauluesityksistä. Meille tulee bändi viihdyttämään 150 hengen häihin mutta en halua teeskennellä onnellista itku silmissä kuinka kauniin laulun mieheni esitti minulle. Lauluesitys on yllätys ja mies ei tiedä että sain asiasta selville. Miehellä on hyvä lauluääni mutta ei kuulosta hyvältä. En halua pahoittaa miehen mieltä mutta voisi jättää laulamiset polttareihin.
Kommentit (68)
No kerro sille että sait vahingossa tietää yllätyksen. Ei sitä tarvitse tietenkään kertoa, että et pidä siitä yllätyksestä, mutta ei sitten ihmettele häissä sinun reaktiota. Tai kenties keksii vielä jonkun uuden yllärin, kun tuo kerran paljastui.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa ajatus ap häpeilemässä kun mies laulaa :D
Harkitsen kerta vilkaisua miestä kohden ja muuten lattiaa tuijottaen lauluesityksen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se Porvoon kirkko jo saatu kuntoon palon jäljiltä?
Tietääkseni on
Häät ja kirkko eivät ole Porvoossa.
Vierailija kirjoitti:
Anna laulaa. On hänenkin häät.
Miksi eivät tajunneet ehdottaa laulamista polttareihin. Miksi pitää laulaa juuri häissä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä lauluääni mutta ei kuulosta hyvältä?
Yllätyksenä kuulostaa vaan niin tyhmältä koska inhoan lauluesityksiä. Pitääkö minun morsiamena kehitellä miehelle samanveroinen yllätys häihin? Laulamaan en ala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätyksenä kuulostaa vaan niin tyhmältä koska inhoan lauluesityksiä. Pitääkö minun morsiamena kehitellä miehelle samanveroinen yllätys häihin? Laulamaan en ala.
Sulhoko ei sitten ollut tästä tietoinen? Luulisi, että kun ollaan avioon astelemassa, niin olisi tällainen piirre ehkä tullut jo esille. Toisaalta, jos mies pitää laulamisesta varsinkin yleisön edessä, niin ehkä haluaa järjestää itselleen mieleistä ohjelmaa häihin. Onhan ne hänenkin häät. Tietääkö, että jos ehdoittasi laulaa luikauttavansa saisi täys tyrmäyksen ja naamio tämän nyt "yllätykseksi".
Meilläkin 20 vuotta avioliittoa takana ja neuvoni on että jos laulu on kaunis ja siisti - ei siis mikään kaksimielinen jollotus - niin pidä mölyt mahassasi ja anna miehesi rauhassa laulaa. Kyse on kumminkin ihmisestä jota rakastat ja asiasta joka on hänelle ilmeisen tärkeä. Kohoa oman vaivautuneisuutesi yläpuolelle, unohda hetkeksi itsesi ja anna rakastamasi miehen laulaa sinulle. Se laulu kestää muutaman minuutin, mutta mielipaha joka asian esiintulosta ja kieltämisestä saattaisi seurata voi kestää vuosia.
Ei ole hyvä alku liitolle jos jo ennen häitä kehität riidan estääksesi pienen harmittoman lauluesityksen. Englanniksi asia ilmaistaan ytimekkäästi "it's not always about you".
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin 20 vuotta avioliittoa takana ja neuvoni on että jos laulu on kaunis ja siisti - ei siis mikään kaksimielinen jollotus - niin pidä mölyt mahassasi ja anna miehesi rauhassa laulaa. Kyse on kumminkin ihmisestä jota rakastat ja asiasta joka on hänelle ilmeisen tärkeä. Kohoa oman vaivautuneisuutesi yläpuolelle, unohda hetkeksi itsesi ja anna rakastamasi miehen laulaa sinulle. Se laulu kestää muutaman minuutin, mutta mielipaha joka asian esiintulosta ja kieltämisestä saattaisi seurata voi kestää vuosia.
Ei ole hyvä alku liitolle jos jo ennen häitä kehität riidan estääksesi pienen harmittoman lauluesityksen. Englanniksi asia ilmaistaan ytimekkäästi "it's not always about you".
Mies harjoittelee balladia minulle yllätykseksi häihin ei ole mikään kaksimielinen jollotus. En halua loukata miestä mutta pitänee harjoitella näyttelijän taitoja ja esityksen päätteeksi taputtaa ja kiitellä vuolaasti, vaikka inhoan lauluesityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Joko laulukriisi on selvitetty?
Eipä ei. :( Palstan avioliittoneuvojen takia parempi olla hiljaa ja "nauttia" laulusta häissä vaikka sisälläni haluaisin itkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulhoko ei sitten ollut tästä tietoinen? Luulisi, että kun ollaan avioon astelemassa, niin olisi tällainen piirre ehkä tullut jo esille. Toisaalta, jos mies pitää laulamisesta varsinkin yleisön edessä, niin ehkä haluaa järjestää itselleen mieleistä ohjelmaa häihin. Onhan ne hänenkin häät. Tietääkö, että jos ehdoittasi laulaa luikauttavansa saisi täys tyrmäyksen ja naamio tämän nyt "yllätykseksi".
Hellyttävää ajatella että mies on monta kuukautta ensin miettinyt minkä laulun aikoo minulle yllätyksenä esittää ja on päätynyt meidän yhteiseen suosikkiballadiin, mutta en suhtaudu myönteisesti yllätyslauluihin.
Reps poks. Muahahaha. Joko häät on olleet ja lauloiko miehesi vaimokkeelleen sulosointuja kaikkien kuullen? Kuinka noloa!
"Miehellä on hyvä lauluääni mutta ei kuulosta hyvältä."
Mitä tämä tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun Ap haluaa suunnitella häänsä ihan itse. Jos siellä tapahtuu jotain, mitä hän ei ole tarkkaan harkiten suunnitellut, se on katastrofi !
Nimenomaan, ja siitä katastrofista (oli mikä tahansa) tullaan kyllä kuulemaan vielä täällä palstalla. Sitä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
"Miehellä on hyvä lauluääni mutta ei kuulosta hyvältä."
Mitä tämä tarkoittaa?
Väärä biisi joka ei sovi häiden väritykseen tai teemaan?
Laula sen "Mikkiin" perutaan häät.
On kai ne myös miehen häät😂🤣.
Ennustan teille lyhyttä avioliittoa
Mitenkäs oma lauluääni? Jos on ihan kamala, niin hyvä juttu. Alat vaan harjoittelemaan jotain "Sua vain yli kaiken mä rakastan...". Ja muka salaa, mutta anna miehen kuulla. Tässä punnitaan sitten onnistuuko liittonne.
Tietääkseni on