laivalla vierasta
Ollaan lähdössä työporukalla laivalle ja salainen haaveeni on saada vierasta miestä?
Kuinka te muut naiset olette hoitaneet ehkäisyn?
Minulla on kyllä kierukka eli raskauden pelkoa ei ole.
Jotenkin vaan haluaisin jos seksiin asti päädytään niin paljaana.
Mutta kumminkin mietityttää asia, että pitäisiko varautua kumeilla kumminkin.
Kuinka olette yleensä toimineet?
Onko seksi ollut vieraan kanssa jotenkin erilaista kuin kotona?
Asiallisia vastauksia odotellessa.
Kommentit (15)
Paras olisi kun hyppäisit laidan yli. Olet sekä pettäjä, että idiootti. Emme tarvitse kaltaisisia.
Laivalla ja maissa ei mulla ole oikeestaan ikinä hormonaalista ehkäisyä. Kumeja on käsilaukussa aina mukana, mutta monesti ne on unohtuneet tai mies on halunnut paljaalla, josta itsekkin enemmän nautin. Krapulan helpotettua jälkiehkäisyä sitten ostamaan...
Vierailija kirjoitti:
Paras olisi kun hyppäisit laidan yli. Olet sekä pettäjä, että idiootti. Emme tarvitse kaltaisisia.[/Taidat kuulua samaan porukkaan
Joo ja hai puree vielä pippelistä kun laidanyli menee hyppimään😂
laatua seksiin kirjoitti:
15cm ei riitä laivallakaan !!!
Yli 20cm paljaalla ja sen alle kumilla aukee mun reidet.
Ei riitä ei😔 onneks itsellä puolmetrinen millä soutaa kotiin jos kone piiputtaa🤣
Vierailija kirjoitti:
Paras olisi kun hyppäisit laidan yli. Olet sekä pettäjä, että idiootti. Emme tarvitse kaltaisisia.
Rauhoitu! Ap on hyväntekijä parhaasta päästä.
Joku muukin tulee iloiseksi ap:n ansiosta, ehkä jopa koko hytillinen ihmisiä.
Paljaalla on aina paljon kiihottavampaa kuin kumilla, ja vieraan miehen spermat syvällä pillussa kruunaa kaiken. Unohda kumit. N53
Jos jaat kaverin kansa hytin, niin sovi etukäteen että säännöt hyvin jakamisesta niin ei tule vieras pano toiselle yllätyksenä.
Viimeksi oltiin laivalla kaverin kanssa, niin oli sovittu että jos toinen saa miehen niin aamulla toinen saa myös panna sitä.
Anna ruiskuttaa paljaalla, tuntuu paremmalta
Laivamatkailun sisimmän ajatuksen olet oivaltanut,törmäillään.
Paikka jossa vaimoista tehdään estottomia.
Sitten heräsin