laivalla vierasta
Ollaan lähdössä työporukalla laivalle ja salainen haaveeni on saada vierasta miestä?
Kuinka te muut naiset olette hoitaneet ehkäisyn?
Minulla on kyllä kierukka eli raskauden pelkoa ei ole.
Jotenkin vaan haluaisin jos seksiin asti päädytään niin paljaana.
Mutta kumminkin mietityttää asia, että pitäisiko varautua kumeilla kumminkin.
Kuinka olette yleensä toimineet?
Onko seksi ollut vieraan kanssa jotenkin erilaista kuin kotona?
Asiallisia vastauksia odotellessa.
Kommentit (31)
Kyllä parasta on pitkään parisuhteessa olleet 50 - 65 v naiset. Estottomia ja osaavat ottaa ilon irti hytissä👍
Itse panin vironlaivalla suomessa asuvaa vironvenäläistä naista noin 35v. Oli juurikin työporukan kanssa virkistysmatkalla ja tanssilattialla tanssitin häntä pitkään ja loppuksi lähdetiin mun hyttiin jatkoille. Iltapuvun alta paljastui kauniit alusvaatteet ja hetken päästä nainen olikin jalat auki sängyllä. Asettelin paljaan vehken vakoon ja tuuppasin sisään. Yöllä ja aamulla laskin siemenet sisään.
Vierailija kirjoitti:
Itse panin vironlaivalla suomessa asuvaa vironvenäläistä naista noin 35v. Oli juurikin työporukan kanssa virkistysmatkalla ja tanssilattialla tanssitin häntä pitkään ja loppuksi lähdetiin mun hyttiin jatkoille. Iltapuvun alta paljastui kauniit alusvaatteet ja hetken päästä nainen olikin jalat auki sängyllä. Asettelin paljaan vehken vakoon ja tuuppasin sisään. Yöllä ja aamulla laskin siemenet sisään.
Ja muutaman viikon päästä tipahtaa kikkeli lahkeeseen!
Itse laivalla useasti viron ja ruotsin laivalla käyneellä on omat kumit mukana että jos käy flaksi niin ei saisi siitä. Monesti on menty ilman mutta varana mukana. M28
Vierailija kirjoitti:
Itse laivalla useasti viron ja ruotsin laivalla käyneellä on omat kumit mukana että jos käy flaksi niin ei saisi siitä. Monesti on menty ilman mutta varana mukana. M28
Iman pillua vai ilman kumia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iman pillua vai ilman kumia?
Korjaan kirjoitusvirheen: itse useasti viron ja ruotsin laivalla käyneellä on omat kumit mukana että jos käy flaksi niin ei jäisi siitä. Monesti on menty ilman mutta varana mukana. M28.
Ilman kumia on menty useammin laivalla. Kumit on varana että jos kumia pyydetään niin ei jäisi kumin takia ja se on huomattu hyvänä pitää mukana.
Tapailin täysi-ikäisyyden kynnyksellä muutaman vuoden vanhempaa miestä, jonka kanssa harrastettiin villiä seksiä ja kerrottiin toisillemme avoimesti kokemuksista ja fantasioista. Olin kertonut myös aiemmista seikkailuistani laivamatkoilla ja kun olin jälleen kerran menossa risteilemään ja jollain tavalla halusin antaa itsestäni suhteeseen sitoutuneen vaikutelman, olin vähän vaivautunut, kun mies toivotti lähtiessänibnautinnollista merimatkaa. Niinhän siinä sitten kävi, että minulla oli mennessä ja tullessa eri miehet matkaseurana ja heistä toinen oli vielä yli 20 vuotta vanhempi. Matkalta palattuani kerroin risteilykokemuksistani tapailukumppanilleni huumorin sävyttämänä fantasiana. Todellisuudessa olin tehnyt kaiken kertomani ja vähän muutakin. N53
Vierailija kirjoitti:
Tapailin täysi-ikäisyyden kynnyksellä muutaman vuoden vanhempaa miestä, jonka kanssa harrastettiin villiä seksiä ja kerrottiin toisillemme avoimesti kokemuksista ja fantasioista. Olin kertonut myös aiemmista seikkailuistani laivamatkoilla ja kun olin jälleen kerran menossa risteilemään ja jollain tavalla halusin antaa itsestäni suhteeseen sitoutuneen vaikutelman, olin vähän vaivautunut, kun mies toivotti lähtiessänibnautinnollista merimatkaa. Niinhän siinä sitten kävi, että minulla oli mennessä ja tullessa eri miehet matkaseurana ja heistä toinen oli vielä yli 20 vuotta vanhempi. Matkalta palattuani kerroin risteilykokemuksistani tapailukumppanilleni huumorin sävyttämänä fantasiana. Todellisuudessa olin tehnyt kaiken kertomani ja vähän muutakin. N53
Eli olit jo jakanut laivalla persettä vuosien ajan ennenkuin täytit 18v?? Onko kehumisen aihetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olit jo jakanut laivalla persettä vuosien ajan ennenkuin täytit 18v?? Onko kehumisen aihetta?
Sinunlaisiakin yrittäjiä tuli vastaan ja pakit saatuanne kiukuttelitte selän takana. Siinä on varmasti kehumisen aihetta.
En tiedä AP:n jutusta miten kävi mutta eilen M57 sai varattua rouvaa edestä ja takaa. Terveisiä täältä Tukholmasta