Miten saisin miehen auttamaan ikkunoiden pesemisessä?
Kommentit (553)
Pakko tunnustaa, että pesin ensimmäisen kerran elämässäni ikkunoita vasta vuoden kuluttua mieheni kuoleman jälkeen. Hänen mielestään ne oli ns miesten hommia, ja liian raskaita hommia hennolle naiselle. Ja hemmetin hyvin hän ne pesikin.
N 69 v
Sanot sille et imaset sen dikkelii kerran per ikkuna.
Vierailija kirjoitti:
Normaalissa parisuhteessa toisen saa auttamaan, viimeistään pyytämällä. Fiksu ihminen tarjoaa apuaan ilman pyytämistä,
Av-provoissa ei ollakaan normaaleissa parisuhteissa tai käytetä tervettä järkeä saati omata alkeellisiakaan käytöstapoja. Odottakaamme jatkoa "pesin ikkunat ja heti mies tappoi kärpäsiä laseihin, Mitä teen?"
Osta se ikkunanpesulaite, mies kyllä innostuu, kun saa moottorin hurinaa kuunnella.
Meillä mies pesee ikkunat kun se on niin pitkä. Minä tarvitsisin tikkaat ja minä ja tikkaat ei olla hyvä kombo.
Mun mies pesi jo meidän ikkunat :D Ja kyllä, olen kiitollinen.
Vierailija kirjoitti:
Normaalissa parisuhteessa toisen saa auttamaan, viimeistään pyytämällä. Fiksu ihminen tarjoaa apuaan ilman pyytämistä,
Normaali on suhteellinen käsite. Ehkä mies hoitaa kaikkea muuta mukisematta? Mutta ikkunat on ehdoton nou nou.
Tee kunnon kuppi aina yhden ikkunan pesun jälkeen. Lupaa pil lua kaupan päälle.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, kun miehet ei voi tehdä mitään ilman taka-ajatuksia. Ällöä.
Mies vaati saada pestä ikkunat. Mikäs siinä, suostuin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kysytty pikku-incelin vinkkejä. Eikä toisaalta noin alkeellinen olento edes osaisi pestä ikkunoita. Putoaisit ja menisi pää lyttyyn.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me pesemme yhdessä. Isossa oktssa ikkunoita piisaa. Mies imuroi pölyt karmeista, välit ja ulkopuolen. Sen jälkeen ottaa luutun ja pesee karmit ja välit, minä pesen ikkunaruudut. Peace of cake.
Ihania sellaiset pariskunnat, jotka osaavat pelata tiiminä.
Että mitenkäkö pesemää ikkunat?
Helppoa. Kerrot sille, että saat leikkiä mun pörröpäällä kun autat mua vähä tässä hommassa!