Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin miehen auttamaan ikkunoiden pesemisessä?

Vierailija
17.04.2022 |

Olen monta vuotta pessyt ne yksin.

Kommentit (553)

Vierailija
521/553 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki mies voi lähteä suhteesta heti kun ei nappaa. Mikä on ongelmasi? Komentaminen? Jos mies ei näe että ikkunat/paskahuussi/pyykit/tiskit on pestävä, niin sitten pakkaa kimpsunsa ja häipyy. Ei se sen vaikeampaa ole.

Kuinka hyvin sinä otat vastaan komentamista? Mies kun päättää haluta jotain niin naisia saa komentaa?

Jos nainen ei tykkää komentamisesta, niin nainen voi lähteä ja ottaa eron.

Aivan kuten muussakin väkivallassa.

Fyysinen väkivalta on rikos.

Niin on henkinenkin

Kummassa tapauksessa poliisi tulee paikalle, kun joku soittaa 112?

"Puoliso sanoi minulle pahasti " vai

"Puoliso löi minua"

Vierailija
522/553 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki mies voi lähteä suhteesta heti kun ei nappaa. Mikä on ongelmasi? Komentaminen? Jos mies ei näe että ikkunat/paskahuussi/pyykit/tiskit on pestävä, niin sitten pakkaa kimpsunsa ja häipyy. Ei se sen vaikeampaa ole.

Kuinka hyvin sinä otat vastaan komentamista? Mies kun päättää haluta jotain niin naisia saa komentaa?

En yhtään. Niin?

Miesv ihaa, ei sen kummempaa.

Eikä siinä mitään, hyvä että olet ylpeä asiasta.

Edelleen, miten se on mies vihaa, jos kotityöt menee tasan? Ettei toinen loisi?

Kukaan ei ole puhunut kotitöiden tasanjakamisesta, ainoastaan komentamisesta johonkin aktiviteettiin.

Jos ei itse ymmärrä, niin silloin komennetaan. Näin se menee työpaikoilla, armeijassa, ihan kaikkialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/553 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen ikkunan jälkeen anna joku grillimaustettu makupala, juomaa tai karkkia. Ok, huono idea. :D

Vierailija
524/553 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on henkinenkin

"Puoliso löi minua"

Vertaat taas sanallista alistamista pahasti sanomiseen.

Tyypillistä äideille ja vaimoille.

Vierailija
525/553 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on henkinenkin

"Puoliso löi minua"

"Puoliso uhkaa tappavansa minut ja olen peloissani vessassa piilossa"

"Puoliso löi minua"

Vierailija
526/553 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap yrittänyt uhata väkivallalla jos mies ei tee kuten haluat?

Vierailija
527/553 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään. Niin?

Kukaan ei ole puhunut kotitöiden tasanjakamisesta, ainoastaan komentamisesta johonkin aktiviteettiin.

Jos ei itse ymmärrä, niin silloin komennetaan. Näin se menee työpaikoilla, armeijassa, ihan kaikkialla.

Ymmärrätkö antaa miehelle seksiä kun hän haluaa?

Ja edelleen, mikä tekee naisesta miehen komentavan p upseerin tai esihenkilön?

Ei meillä palkita ketään. Sotkut aiheutetaan yhdessä ja ne myös siivotaan yhdessä. Jos minä huomaan ensin, että nyt siivotaan, niin sitten siivotaan.

Vierailija
528/553 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on henkinenkin

"Puoliso löi minua"

"Puoliso löi minua"

Etkö ole laittomasta uhkauksesta kuullut?

Vierailija
529/553 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään. Niin?

Ja edelleen, mikä tekee naisesta miehen komentavan upseerin tai esihenkilön?

Miksi hlvetissä te sotkette seksin tähän? Eikö tullut mieleen, että haluttoman miehen vaimo käskyttäisi miehen panemaan? Noin ei oikeasti ikinä tapahdu.

Vierailija
530/553 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on henkinenkin

"Puoliso löi minua"

Vertaat taas sanallista alistamista pahasti sanomiseen.

Tyypillistä äideille ja vaimoille.

Toivottavasti joku puuttuu tuohon ja ilmoittaa asiasta vaikka lastensuojeluun. Vanhemman pitää suojella omaa lastaan kaltoin kohtelevalta vanhemmalta. Asiasta voi puhua neuvolassa tai koulussa.

Vierailija
531/553 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään. Niin?

Ja edelleen, mikä tekee naisesta miehen komentavan upseerin tai esihenkilön?

Miksi hlvetissä te sotkette seksin tähän? Eikö tullut mieleen, että haluttoman miehen vaimo käskyttäisi miehen panemaan? Noin ei oikeasti ikinä tapahdu.

Minua on uhattu erolla jos en anna munaa.

-ohis

Vierailija
532/553 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on henkinenkin

"Puoliso löi minua"

"Puoliso löi minua"

Etkö ole laittomasta uhkauksesta kuullut?

Sehän vain sanoi pahasti

Vierailija
533/553 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko ap vinkkejä? Mikä olisi sinusta toimivin??

Vierailija
534/553 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
535/553 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden naisten järjettömien kotityövaatimusten takia ei kannata koskaan muuttaa yhteen naisen kanssa. Silloin joutuu jatkuvasti kuuntelemaan motkotusta tekemättömistä kotitöistä. On parempi asua vain omassa asunnossa. Tällöin tarvitsee siivota vain silloin kun nainen on tulossa käymään.

Luulen, että sinun ainoa mahdollisuutesi toimivaan suhteeseen on juuri tuo: asua omassa asunnossasi. Ainoa tapa pitää yllä kipinä ja peitellä sitä tosiasiaa, että olet aikuinen lapsi.

Kotitöiden tekeminen naisten hommaa. Suomen ja Ruotsin ulkopuolella naiset hoitavat kotityöt.

Sitten sinun pitää muuttaa sinne, missä noin toimitaan. Hyvää matkaa!

Miksi naiset motkottavat miehille tekemättömiä kotitöistä ja muistakin asioista? Se saa vain miehet ryyppäämään. Mitä enemmän vaimo motkottaa, sitä enemmän mies ryyppää.

Kun mies huomaa halunsa ryyppäämiseen vaimon nalkutuksen vuoksi, niin silloin kannattaa laittaa korkki kiinni ja pistää eropaperit eteenpäin. Ihan hullua pilata oma terveytensä huonon avioliiton takia.

Miehet ryyppäävät joka tapauksessa. Se on miehille luontaista toimintaa, mutta hyvä nainen, joka ei motkota, saattaa vähentää miehen taipumusta ryypätä.

Ei ole sen arvoista. Ukko kartanolle vaan.

Voi mutta kun ei naisilla ole taloudellisesti varaa laittaa ukkoa pihalle. Se asuminen on yleensä miehen tulojen mukaan.

Niin, yksikään nainenhan ei ole koskaan eronnut, eiku.

Eronnut? Varmasti on, ukko kartanolle kun itse jää asuntoon? Harvemmin.

Ai, no tässä heti yksi. Ostin ensimmäisen puolisoni ulos yhteisestä rivarista liki 20 v sitten. Ei ollut harvinaista silloinkaan.

Kyllä kyllä

2000-luvun Tampereella. Ehkä Kainuun perukoilla kovin tavatonta, käynti siellä oli silloin kuin aikamatka 1950-luvulle. En ole sen koommin käynyt.

Tilastot ja asumistuen jakautuminen kertoo omaa tarinaansa, joka ei aivan mahdu narratiiviisi.

Ehkei miesten kannata ottaa sitä kouluttamatonta, työtöntä, tulotonta ja työhalutonta naista puolisoksi. Monen miehen kaipaama kotiäitikin muuttaa vuokralle lasten kanssa ja saa asumistukea, kun hänellä ei ole rahaa ostaa omaa asuntoa.

Naiset jäisivät yksin, sitäkö haluat?

Ja niin juu, naistenkaan ei kannata ottaa sitä miestä joka ei hoida lapsia, pese ikkunoita ja laita aina ruokaa, pitäen samalla huolta omasta terveydestään ja sivistyksestään.

Silti, täällä te vingutte paskoista miehistä(nne?) päivästä toiseen, vuodesta toiseen.

Parisuhteessa voi olla erikseen asuenkin ja tämä malli vain yleistyy. Itsekin olen miettinyt, että kun me tästä joskus muutetaan, voitaisiin ostaa kummallekin kerrostalosta viereiset asunnot. Voitaisiin vierailla toistemme luona ja saada silti omaa rauhaa.

Jos nainen ei halua parisuhdetta, niin munaa löytyy aina halutessa, kun miehet on niin helppoja.

Miehet helppoja? Eikös miehet ole niin huonoja ettei tahdo löytää tarpeeksi hyviä?

Jos miestä haluaa vain tunniksi, niin siinä on ihan sama peseekö mies ikkunoita tai tekeekö ruokaa. Irtosuhteeseen kelpaa huonompikin mies, kunhan sillä on hygienia ja käytöstavat kunnossa ja osaa hommansa.

Mistä osaat arvioida nuo kolme asiaa irtonumeroissa?

Hygienian haistaa, käytöstavat huomaa ja jos jompi kumpi ei ole kunnossa, kolmas vaihe jää välistä.

Ja noita miehiä on runsaasti sinkkuina koska...?

Ne ovat niin yleisiä?

Ei niitä runsaasti tarvitse ollakaan, kunhan löytyy yksi tarpeen tullen. Aika hassua, että sinun mielestä hyvä hygienia ja hyvät käytöstavat ovat jotain niin ihmeellistä, että niitä on vain harvoilla miehillä ja ne kaikki on vakaassa parisuhteessa.

Te naisethan niiden puutteesta täällä ulìsette päivästä toiseen.

Kai mies kuin mies jaksaa edes tunnin verran skarpata silloin tällöin, kun pimppaa tekee mieli.

Nooh, jos se riittää sulle niin mikäs siinä.

Ihan hyvä vaihtoehto, jos ei halua parisuhdetta.

Toki, siinä missä thai-huorakin

Jos ei saa ilmaiseksi, niin sitten pitää maksaa. Onneksi ei tarvitse, kun ilmaismiehiä kyllä löytyy, ne on ehtymätön luonnonvara.

Laadusta kannattaakin maksaa, hyvää ei saa halvalla, tai ilmaiseksi.

Huonoa ei kannata ottaa edes ilmaiseksi. Miehen pitää ensin päästä alkukarsinnasta läpi.

Siksi sä et miehille kelpaakaan.

Voi kuule, miehet on niin helppoja tapauksia, että ne ei ilmaisesta pimpasta kieltäydy edes unissaan. Naisena voi valita parhaan tarjolla olevista tai jättää valitsematta, jos ei ole tarpeeksi mieluista.

Silti palsta on täynnä feminceleitä kuten sinä.

Säälittävää. Tiedätkö miksi nainen on incel? Koska haluaa olla. Tiedätkö miksi mies on incel? Heh...

Haluaa olla incel...

Nyt sun kannattaa googlata incel, ihan vain ens kertaa varten.

Tiedän kyllä mitä se tarkoittaa. Vastentahtoisesti selibaatissa. Naisille se vaan ei useinkaan ole niin vastentahtoista kuin miehille. Ennemmin ilman kuin mulqeron kanssa.

Ei mieskään halua ketä tahansa naista pökkiä paitsi humalassa. Jonkinlaista karsintaa se mieskin suorittaa.

Vierailija
536/553 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen siivoaa.

Mies hoitaa yhä suuremmat laskut ja tekee enemmän töitä. Tutkittua faktaa.

Siksi nainen voi hoitaa pikkuhommat eli tiskit, pyykit ja siivouksen. Ja vaipat.

Miehen rooli on niin paljon suurempi ja raskaampi jo entuudestaan.

Mies tekee enemmän raskasta työtä, remontteja, huoltoa, autohuoltoa yms vaikeita ja raskaita vastuita. Nykynaisen tulee olla aktiivisempi.

Vierailija
537/553 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastava mies ryntää apuun jos 'hartiasi jumiutuu kivuliaasti' ikkunaa pestessäsi.

Tai jotain vastaavaa. Minä ainakin mennyt muutamaan 'hyvään' jekkuun. LoL. 

Vierailija
538/553 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa jostain siivousfirmasta joku mies pesemään ikkunat. Oma miehesi näkee mallia ja voi vaikka innostua pesemään ikkunoita, koska toinen mies tulee hänen revirilleen.

Vierailija
539/553 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen siivoaa.

Siksi nainen voi hoitaa pikkuhommat eli tiskit, pyykit ja siivouksen. Ja vaipat.

Mies tekee enemmän raskasta työtä, remontteja, huoltoa, autohuoltoa yms vaikeita ja raskaita vastuita. Nykynaisen tulee olla aktiivisempi.

Nainen siis tilaa ikkunanpesun siivousfirmalta ja mies maksaa laskun. Ihan toimiva vaihtoehto, kiitos, kun kerroit.

Vierailija
540/553 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen siivoaa.

Tämän kirjoittaja taitaa olla niitä miehiä jotka

- vinkuvat että naisen kuuluu aina maksaa vähintään puolet kuluista tai on lokki. Myös silloin jos hoitaa pariskunnan yhteisiä lapsia kotona.

- jos nainen hoitaa lapsia kotona niin se on loisimista ja maksamista. Jos miestä pyydetään hoitamaan lasta illalla vaikka tunti niin se on väärin koska se on aivan liian raskasta miehelle samoin kuin vaikka pyykkikoneen tyhjentäminen on aivan liian rankkaa (naiselle nämä miehen mielestä kuitenkin makaamista)

- vaikka nainen maksaisi kaikesta 50% niin silti tämän miehen mielestä perinteiset naisten työt kuuluvat 95-100% naiselle koska miehet tienaavat enemmän (ja käyttävät isommat tienestinsä itseensä)

- lasten kulut kuuluvat täysin naiselle koska naisethan haluavat lapsia

- lapsilisä kuuluu puoliksi miehelle koska muuten nainen käyttää sen itseensä

Ja sitten tämä mies vaan itkee nykynaisten ilkeyttä ja nirsoutta kun niille ei kelpaa tavallinen mies….

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän