Miten saisin miehen auttamaan ikkunoiden pesemisessä?
Kommentit (553)
Unohda se, että mies on kotitöissä vain avustava jäsen.
Ensin kerrot miehelle, että sinä olet pessyt yksin ikkunat monena vuonna. Ehkä siinä vaiheessa mies toteaa, että sehän on pikkuhomma. Silloin ilmoitat miehelle, että nyt on hänen vuoronsa pestä YKSIN ikkunat niin kuin sinä olet pessyt jo monta vuotta. Tai voit sinä pikkuisen avustaa.
Minö olen pessyt tässä talossa klasit jo 39 vuotta 3 kertaa vuodessa.
Mitä siinä miehellä tekee, on vain tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Parasta jälkeä tulee kun itse tekee.
Vierailija kirjoitti:
Unohda se, että mies on kotitöissä vain avustava jäsen.
Ensin kerrot miehelle, että sinä olet pessyt yksin ikkunat monena vuonna. Ehkä siinä vaiheessa mies toteaa, että sehän on pikkuhomma. Silloin ilmoitat miehelle, että nyt on hänen vuoronsa pestä YKSIN ikkunat niin kuin sinä olet pessyt jo monta vuotta. Tai voit sinä pikkuisen avustaa.
Mitä, jos tilanne jatkuu…olkoon sitten pesemättä.
Me ollaan jo monta vuotta sitten ulkoistettu kyseinen asia ja maksettu lasku puoliksi. Ihana tulla etelän matkalta kotiin, kun koti on sinä aikana siivottu lattiasta kattoon.
Kyllä me pesemme yhdessä. Isossa oktssa ikkunoita piisaa. Mies imuroi pölyt karmeista, välit ja ulkopuolen. Sen jälkeen ottaa luutun ja pesee karmit ja välit, minä pesen ikkunaruudut. Peace of cake.
Auttamaan? Eikö 8kkunoiden pesu kuulu hänelle. Meillä mies pesee ne ilman apua. Poika 12v tarvitsee vielä vähän apua.
Vierailija kirjoitti:
Piikkasen liioittelua tuo kolmeen kertaan vuodessa pesu. Voisit jo vähän relata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä miehellä tekee, on vain tiellä.Piikkasen liioittelua tuo kolmeen kertaan vuodessa pesu. Voisit jo vähän relata.
Kun sinä et niin ei muutkaan. Pesen ikkunat silloin kun likaiset, ei tuo niin iso homma ole. Mahtaa se kolme kertaa helposti tulla. Niin ja olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole sinulle tasavertainen kumppani vaan sinun pikku apuri?
Tasavertainen kumppani tekisi osansa kotitöistä. Mies taitaa ennemmin olla ap:n pikku elätti.
Eikö pyyntö toimi? Jos ei, niin ei oikein mitenkään.
Ethän vain ole aikaisemmin mennyt toiveella, että toinen osaa lukea ajatuksesi ikkunan pesun suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasavertainen kumppani tekisi osansa kotitöistä. Mies taitaa ennemmin olla ap:n pikku elätti.
Ap on lapsen tasolle typistetty viaton uhri, joka on nyt nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miehen sorto, alistaminen ja epätasa-arvo aitaa?
Naisten hommia,mies tuo leivän pöytään ja jos ei tuo niin mies vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on yksin PARIsuhteessa?
Äiti opetti aikoinaan ettei kannata tehdä mitään kolmea kertaa peräkkäin. Mies olettaa, että haluat omia asian itsellesi.