Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parinvaihtoa harrastavat, miten pystytte kokemaan himoa fyysisesti epämiellyttäviin?

Vierailija
16.04.2022 |

Tämä askarruttaa itseäni touhussa eniten. Kyseessähän on aivan satunnaisesti koottu ihmisryhmä kuten vaikkapa aamubussissa tavanneet ihmiset, joita ei itse voi mitenkään valikoida.

Ja ainakin mitä olen itse näitä nähnyt ja kommentteja lukenut, niin he ovat "ihan tavallisia keski-ikäisiä" eli ei välttämättä ulkoisesti sieltä kaikkein viehättävimmästä päästä kuten eivät satunnaisesti aamubussissakaan olevat ihmiset. Lisäksi heidän kanssaan tuskin on muutakaan yhteistä.

Onko se jokin fetissi, että harrastaa seksiä fyysisesti epämiellyttävän ihmisen kanssa? Vai miten tuo menee?

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyselijöille: parinvaihto- ja kinkyskene ovat seksipositiivisia yhteisöjä ja ihan kaikesta voit olla kiinnostunut, kaikkea voit ehdottaa.

- Välttämättä et löydä juuri samoista asioista kiinnostunutta, tai toiveesi mahdollistajaa, mutta sellaista elämä on.

- Kannattaa kuitenkin kirjoittaa profiiliin (fetlife, as, xu, bdsm-baari, jne…) kuvaukseen asiat joita teet mielelläsi, ei siitä haittaakaan ole…

- Hyvää käytöstä edellytetään, aina.

Niin, olettaisin, ettei ko. yhteisössä ole helppo saada seuraa, jos seuran saamisen vaikeudet muualla johtuvat huonosta käytöksestä, itsekeskeisyydestä jne. Sikäli se ei ole mikään karkkikauppa, josta voi vain hakea mitä haluaa.

Tässä on mielestäni kyllä yksi luotaantyöntävä ennakkoluulo, mikä itselläni on eli kuvittelisin, että noihin piireihin hakeutuu myös vaarallisia ihmisiä (käytännössä miehiä), jotka ajattelevat, että jonkun fetissin omaava nainen on vapaata riistaa vain siksi, että mieltyy tietyistä asioista ja harrastaa seksiä vapaammin kuin moni muu.

Näistä jutuista kerrotaan aina hyvin idealistisesti niin, että itselleni tulee heti mieleen, ettei se vaikuta kovin realistiselta, vaikka sekin on totta, että harva harrastaisi parinvaihtoa, ellei kokisi sitä itselleen sopivana. Ap

Ihanaa kun aikuinen mies osaa puhua peloistaan :)

Nainen olen. Ap

Kuinka ulkonevat sisemmät häpyhuulesi ovat?

Teen niistä kuule rusetin päivittän. Ap

Ohje: puhu aina totta.

Tarkoita sanoillasi sitä mitä tarkoitat tai kieltäydy tarjotusta kohteliaisuudesta.

Vierailija
62/118 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: tervetuloa kinkybileisiin!

Paljonko otan painoja mukaan ripustettaviksi häppäreihisi?

Äskettäin joku väitti, että huonoa käytöstä ei suvaita kinky-bileissä, mutta se vaikuttikin turhan ruusuiselta idealismilta. Ap

Oletko käynyt vai trollaatko vain täällä?

Olen nähnyt parinvaihtajia ravintolalaivan yleisissä tiloissa, heillä siis oli bileet samaan aikaan, kun itse olin laivan toisessa tilassa sukulaiseni juhlassa. Keskustelin siellä aiheesta (vanhempi pariskunta). Lisäksi olen lukenut aiheesta useita lehtijuttuja ja nähnyt kaksi dokkaria, joissa kaikissa korostui tuo seksuaalivähemmistöille tyypillinen idealisoiva näkökulma. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: tervetuloa kinkybileisiin!

Paljonko otan painoja mukaan ripustettaviksi häppäreihisi?

Äskettäin joku väitti, että huonoa käytöstä ei suvaita kinky-bileissä, mutta se vaikuttikin turhan ruusuiselta idealismilta. Ap

Oletko käynyt vai trollaatko vain täällä?

Olen nähnyt parinvaihtajia ravintolalaivan yleisissä tiloissa, heillä siis oli bileet samaan aikaan, kun itse olin laivan toisessa tilassa sukulaiseni juhlassa. Keskustelin siellä aiheesta (vanhempi pariskunta). Lisäksi olen lukenut aiheesta useita lehtijuttuja ja nähnyt kaksi dokkaria, joissa kaikissa korostui tuo seksuaalivähemmistöille tyypillinen idealisoiva näkökulma. Ap

Harva on noin perehtynyt aiheeseen!

Wildclub sinulta vielä puuttuu tuosta :)

Vierailija
64/118 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan järkevää ajattelua ap:lta. Tuohan on juuri se syy, että miksi kaikki ihmiset eivät ole koko ajan seksibileissä. Homomiesten kulttuurissa on paljon kasuaalia seksiä ja heteromiehet tuntuvat olevan samanlaisia. Naiset ovat nirsompia, tosin eivät kaikki. Olen jopa ajatellut, että se voi olla ihan biologiaakin. Naiset joko tekevät sen pitkin hampain tai sitten ovat poikkeuksellisia

Tuo minua olisi kiinnostanut, kun aloituksen tein. Mitä kaikkea tuohon sisältyy, mutta sen sijaan joku mies katsoikin tarpeelliseksi tulla näyttämään eräitä ennakkoluulojani todeksi. Kiitos kuitenkin asiallisesti vastanneille parinvaihtajille. Ap

Vierailija
65/118 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää ap:lle ja aistikasta kevättä kanssasisarelle :)

Vierailija
66/118 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan järkevää ajattelua ap:lta. Tuohan on juuri se syy, että miksi kaikki ihmiset eivät ole koko ajan seksibileissä. Homomiesten kulttuurissa on paljon kasuaalia seksiä ja heteromiehet tuntuvat olevan samanlaisia. Naiset ovat nirsompia, tosin eivät kaikki. Olen jopa ajatellut, että se voi olla ihan biologiaakin. Naiset joko tekevät sen pitkin hampain tai sitten ovat poikkeuksellisia

Tuo minua olisi kiinnostanut, kun aloituksen tein. Mitä kaikkea tuohon sisältyy, mutta sen sijaan joku mies katsoikin tarpeelliseksi tulla näyttämään eräitä ennakkoluulojani todeksi. Kiitos kuitenkin asiallisesti vastanneille parinvaihtajille. Ap

Minulla on kokemusta parinvaihdosta ja näistä bileistä. Näissä piireissä liikkuu ihmisiä, jotka voisivat siellä aamubussissakin ruveta panemaan suunnilleen kaikkia tai siis hyvin monia, kun taas varmaan tavallinen ihminen ajattelee, että ehkä yhtä tai kahta, jos on oikea tunnelma. Jotkut naisetkin ovat sellaisia monista tilanteista ja ihmisistä syttyviä. Olen nähnyt tosin paljon naisia ja miehiäkin, jotka eivät viihdy näissä tilanteissa, miksi he sen sitten tekevät, liittyy varmaankin heidän parisuhteisiinsa ja siihen, että he pelkäävät puolison jättävän tai pelkäävät että kotiin tulee ikävä tunnelma, jos eivät suostu.

Vierailija
67/118 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, voitko tiivistää kovin monisanaista ja polveilevaa trokeetasi; mitä sä nyt itse haluat?

Keskustella aiheesta, jota en tunne kovin hyvin. Saadakseni muiden näkökulmia ja myös tietoa ennakkoluulojeni sijasta. Eikö se ole keskustelun tarkoitus? Vai pitäisikö minun nyt julistaa jokin valmis mielipide, mitä vastaan muut voisivat hyökätä? Aika usein keskustelu täällä menee niin. Ap

Saat toki pitää ennakkoluulosi. Myös sen että ihminen on yksiavioinen eläin.

En ole kyllä missään kohtaa sanonut ajattelevani, että ihminen on yksiavioinen eläin. Ikävä kyllä käsitys parinvaihtajista ei muodostu kovin hyväksi, kun näitä keskusteluja lukee, koska mukana on tällaistä "keskustelua", mikä pääasiassa perustuu oman itsetunnon kohotusyrityksiin. Ap

Ethän ole muuta tehnytkään kuin pitänyt moraalisaarnaa. Kvasi-kiinnostus aiheeseen on huonosti verhoiltua.

Sivusta seuraavana kuulostaa nyt siltä ettei ap tai muukaan saakaan esittää tarkempia kysymyksiä tästä elämäntyylistä. Siltä nuo lehtijutukin kuulostavat, että julistetaan autuutta ja ihanuutta ihan kuin parinvaihto ilmiönä ei sisältäisi mitään muuta.

Sama tunne! Asiallisiin kysymyksiin ei tule vastauksena kuin -ittuilua.  Jos vaikka tässä oliskin herännyt jonkinlainen uteliaisuus ja mielenkiinto aiheeseen, niin kyllä se taas tässä karisi pois. 

Parempi pysytellä erossa tuosta genrestä ja koettaa piristää omaa seksielämäänsä jollakin muulla tavalla tai sitten unohtaa koko juttu.

Vierailija
68/118 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyyh, kun ei porukkaa valita rasvaprosentin mukaan, kuin temppareissa.

Mitä noita 4D-dokumenttejä Briteistä on tv:ssä näkynyt, niin porukka on monen näköistä ja kokoista. Siellä on svingerklubeja joissa on teemailtoja tyyliin nahkaa ja niittejä tai toogapartyja.

Ja kyllä siellä sinkut pyörivät menossa mukana. Eräskin rehevä 67v mamma etsi nuoria poikia peuhaamaan kanssaan.

Porealtaissa useita pareja samaan aikaan ja sängyt isoja varmaan viiden pariskunnan peuhupaikkoja. Suomessa ollaan vielä kaukana takamatkalla suureen maailmaan verrattuna.

Vierailija
69/118 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, voitko tiivistää kovin monisanaista ja polveilevaa trokeetasi; mitä sä nyt itse haluat?

Keskustella aiheesta, jota en tunne kovin hyvin. Saadakseni muiden näkökulmia ja myös tietoa ennakkoluulojeni sijasta. Eikö se ole keskustelun tarkoitus? Vai pitäisikö minun nyt julistaa jokin valmis mielipide, mitä vastaan muut voisivat hyökätä? Aika usein keskustelu täällä menee niin. Ap

En ole kyllä missään kohtaa sanonut ajattelevani, että ihminen on yksiavioinen eläin. Ikävä kyllä käsitys parinvaihtajista ei muodostu kovin hyväksi, kun näitä keskusteluja lukee, koska mukana on tällaistä "keskustelua", mikä pääasiassa perustuu oman itsetunnon kohotusyrityksiin. Ap

Ethän ole muuta tehnytkään kuin pitänyt moraalisaarnaa. Kvasi-kiinnostus aiheeseen on huonosti verhoiltua.

Sivusta seuraavana kuulostaa nyt siltä ettei ap tai muukaan saakaan esittää tarkempia kysymyksiä tästä elämäntyylistä. Siltä nuo lehtijutukin kuulostavat, että julistetaan autuutta ja ihanuutta ihan kuin parinvaihto ilmiönä ei sisältäisi mitään muuta.

Sama tunne! Asiallisiin kysymyksiin ei tule vastauksena kuin -ittuilua.  Jos vaikka tässä oliskin herännyt jonkinlainen uteliaisuus ja mielenkiinto aiheeseen, niin kyllä se taas tässä karisi pois. 

Parempi pysytellä erossa tuosta genrestä ja koettaa piristää omaa seksielämäänsä jollakin muulla tavalla tai sitten unohtaa koko juttu.

Voihan tuollaista ventovieraiden kokoontumista verrata myös keskustelupalstaan, missä ihan ketä tahansa voi tulla vastaan. Vaikka ketjussa kirjoitellut seksuaalisella väkivallalla uhkailija, joihin mulla on irl nollatoleranssi. Toivottavasti näin on noissa bileissäkin nollatoleranssi, sillä kyseessähän on rikosasia. Ap

Vierailija
70/118 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kokemusta parinvaihdosta ja näistä bileistä. Näissä piireissä liikkuu ihmisiä, jotka voisivat siellä aamubussissakin ruveta panemaan suunnilleen kaikkia tai siis hyvin monia, kun taas varmaan tavallinen ihminen ajattelee, että ehkä yhtä tai kahta, jos on oikea tunnelma. Jotkut naisetkin ovat sellaisia monista tilanteista ja ihmisistä syttyviä. Olen nähnyt tosin paljon naisia ja miehiäkin, jotka eivät viihdy näissä tilanteissa, miksi he sen sitten tekevät, liittyy varmaankin heidän parisuhteisiinsa ja siihen, että he pelkäävät puolison jättävän tai pelkäävät että kotiin tulee ikävä tunnelma, jos eivät suostu.

Ulkoapäin ei voi hirveästi päätellä millaiset toisen seksimieltymykset ovat, joten kyllähän tällaisilla partyilla paikkansa on tavata samanhenkisiä. Mutta jo tästä ketjustakin päätellen homma ei ehkä ihan niin auvoista ole mitä mediassa esitetään. Hyviä puolia se ei poista.

Toivottavasti useimmat haluttoman oloisista kuitenkin ovat turisteja, jotka käyvät vain toteamassa, ettei tämä olekaan minun juttuni. Rajojen rikkomista voi tapahtua kaikenlaisissa suhteissa, mutta omien rajojen puolustamiseen ei oikein saa tukea, jos omasta alakulttuurista on lupa puhua vain positiivisella tavalla ja kysymykset torpataan, jopa uhkaillaan. Ei se anna hyvää kuvaa ko. porukasta. Ap

Vierailija
71/118 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan järkevää ajattelua ap:lta. Tuohan on juuri se syy, että miksi kaikki ihmiset eivät ole koko ajan seksibileissä. Homomiesten kulttuurissa on paljon kasuaalia seksiä ja heteromiehet tuntuvat olevan samanlaisia. Naiset ovat nirsompia, tosin eivät kaikki. Olen jopa ajatellut, että se voi olla ihan biologiaakin. Naiset joko tekevät sen pitkin hampain tai sitten ovat poikkeuksellisia. 

Tästä vielä sellainen huomio, että sekä miehillä että naisilla voi olla niin huono seksuaalinen itsetunto, että kenen tahansa huomio ja vapaus valita mieleisin kumppani sytyttää. Se voi myös vahvistaa itsetuntoa. 

Olen samaa mieltä siitä, että naisten suuremmalla nirsoudella on biologinen pohja eikä se itse asiassa edes ole mielipide, vaan fakta. Ap

Vierailija
72/118 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi nyyh, kun ei porukkaa valita rasvaprosentin mukaan, kuin temppareissa.

Mitä noita 4D-dokumenttejä Briteistä on tv:ssä näkynyt, niin porukka on monen näköistä ja kokoista. Siellä on svingerklubeja joissa on teemailtoja tyyliin nahkaa ja niittejä tai toogapartyja.

Ja kyllä siellä sinkut pyörivät menossa mukana. Eräskin rehevä 67v mamma etsi nuoria poikia peuhaamaan kanssaan.

Porealtaissa useita pareja samaan aikaan ja sängyt isoja varmaan viiden pariskunnan peuhupaikkoja. Suomessa ollaan vielä kaukana takamatkalla suureen maailmaan verrattuna.

Tempparit on kyllä viimeisin viiteryhmä mihin itseni sijoitan, sikäli kun tiedän mikä se on. Tauskit, rauskit ja muut popedat jätän myös väliin. Ap 

Vierailija
73/118 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boldasin. Osa ap:n asiallisista kysymyksistä on tyyliin "Eikö teitä ällötä kun joudutte panemaan epämiellyttäviä ja (hui!) vieraita ihmisiä?". Ihan asiallisesti joo. Jotenkin moraalipaniikki toisten puolesta paistaa läpi.

Vierailija
74/118 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on edelleen ihan hirveästä asiaa ottaen huloioon että jo alotius oli ala-arvoinen ja törkeä.

Vierailija
75/118 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n maailmankuva: Minä viehätyn hyvin harvoista ihmisistä. Johtopäätös: Kukaan normaali ja terve ei viehäty kuin hyvin harvoista ihmisistä. Parin sadan ihmisen joukossa ei voi olla montaa viehettävää. Yök, panevat epäviehättäviä. Voi raukkoja.

Vierailija
76/118 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksena kolmeen viimeiseen viestiin - kuten jo aiemmin kirjoitin, niin kysymykseni lähti liikkeelle parinvaihtajan itsensä kokemuksesta, missä hän kertoi harrastaneensa jonkinlaista seksiä puutarhatontun näköisen miehen kanssa. Paitsi että se on minusta aika epäkunnioittavasti sanottu seksikumppanista, niin se myös osoittaa, ettei tuota partneria pidetty seksuaalisesti puoleensavetävänä.

Muutenkin se mitä koetaan fyysisesti viehättävänä on hyvin subjektiivista eikä sillä ole välttämättä mitään tekemistä yleisten kauneuskäsitysten kanssa - fetisseistä ja kiihottavuudesta puhumattakaan. Nämä seikat olivat kyllä luettavissa jo aloituksestani, missä esitin ajatuksen, että onko epäviehättäväksi koetun kanssa seksin harrastaminen erityisen kiihottavaa eli fetissi. Mutta jos kysymykseni tahdotaan tulkita tietynlaisina tai luettua ei ymmärretä, niin sille en mitään mahda. Ap

Vierailija
77/118 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastetaanko siellä bileissä seksiä siis muiden nähden? Vai mennäänkö johonkin muualle? Ollaanko siellä alastomina?

Se vaihtelee. Toiset pariskunnat haluavat olla keskenään tai vain katsella muiden touhua ja jotkut isoimmissa ryhmissä.  Kyllä siellä aika monesti alasti ollaan tai ainakin seksikkäissä asusteissa. Isoon porukkaan mahtuu monenlaisia. Monesti bileet ovat ravintoloissa, missä on muitakin asiakaita. Silloin mennään hotelliin milloin milläkin kokoonpanolla. Mitä kukin haluaa.

Vierailija
78/118 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksibileet tai parinvaihto ei ole mitään yleisiä panotilaisuuksia, missä kuka tahansa voi kullillaan sohia ketä tahansa vaikka tämä sitä ei haluaisi. Henkilökemiat niissäkin tilaisuuksissa märittelee sen toiminnan. 

Vierailija
79/118 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan tuollaista ventovieraiden kokoontumista verrata myös keskustelupalstaan, missä ihan ketä tahansa voi tulla vastaan. Vaikka ketjussa kirjoitellut seksuaalisella väkivallalla uhkailija, joihin mulla on irl nollatoleranssi. Toivottavasti näin on noissa bileissäkin nollatoleranssi, sillä kyseessähän on rikosasia. Ap

Kuulostat aika tosikolta ja siltä, että otat lukemasi liian kirjallisesti. Olet myös saanut monta vastausta alkuperäiseen kysymykseesi, mutta jätit ne huomiotta ja keskityt vaan toistelemaan arvostelevia näkemyksiäsi.

Tuo seksuaalinen uhkailija tuskin on mikään parinvaihtobileissä käyvä, tämä taisi mennä sinulta ohi? Tuommoisia kommentteja on vähän typerä poimia vahvistamaan ennakkoluuloja.

Pointtini tässä on, että rivien välistä voi usein myös lukea ja käsittää asioita.

Vierailija
80/118 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nussisi viivapillua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi