Tuleeko teillä ahistava olo auton pikapesussa?
Jep, olen autopesuahdistuja. Minusta on ihan kamalaa istua siellä autossa sisällä ja katsella kun ne pehmoharjat tulee ja pesee autoni. Olen käyttänyt näitä pikapesuja jo parikymmentä vuotta, joten ei ole kyseessä mikään sellainen ahdistus, josta voi harjoittelemalla päästä pois. Mulla se on vain PAHENTUNUT vuosien mittaan. Enkä ole edes koskaan kehdannut kysyä myyjältä, että saako autosta tulla ulos pesun ajaksi. Saako sellaista tehdä? Periaatteessa siinä olisi kyllä aikaa, mutta tiedän että ne näkee sen pesutilan kameroista niin vähän hävettää luikkia johonkin nurkkaan katsomaan toimitusta.
Kommentit (46)
Minulla ihan sama juttu, ihan hirveää joka kerta, se tunne, kun ne harjat tulevat siihen VUUM! Tämä tietysti kuulostaa lapselliselta, mutta tunne on erittäin todellinen.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Ihan hirveää. Klaustrofoobista. Jos yhtäkkiä haluat ulos, niin sehän ei onnistu. Olen saanut useamman paniikkihäiriökohtauksen tuolla.
Tämä sama tunne tulee minullekin. Pahimmillaan se tulee sellaisessa pesupaikassa jossa auto on paikoillaan. Nämä "pesukadut" eivät ole ihan niin ahdistavia.
Mua ei ahdista se itse pesu (se on musta hauskaa seurattavaa), vaan ajo kuljettimelle. Se tuntuu todella inhottavalta kun käynnistyessään se nykäisee äkäisesti ja auto hieman kallistuu. Juu, en tod käytä noita halleja missä ei ole henkilökuntaa...
Miksi ihmeessä sinne pesuun on pakko mennä, jos siellä on noin ahdistavaa?
ajattele että olet jättiläisen suussa ja hampaita pestään
Minä en ole koskaan kirjoittanut palstalle mistään ahdistumisistani, niin että en ole ahdistushullu, mutta minua todella ahdistaa autopesulassa.